eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

zo ff mijn banner er weer bij...
vind de week weer errug langzaam gaan,,,

weet je... voel me zwangerben zo blij dat ik het hier ff kan neerzetten he?
en dan denk ik weer van niet... want heb nergens geen pijntjes of kwaaltjes meer.
voel me gewoon kiplekker!
hoop zo dat mijn gevoel gelijk heeft!!ben alleen sávonds erg moe.
liggen normaal altijd   rond 12 uur op bed.
nu lag ik na het eten al op de bank te pitten! gebeurt me nooit.
en vermoeide benen na het traplopen??
oohhhhhhhhh word alweer knettergek!!!

nou ja nog ff wachten!
we hebben net de vooroplevering van ons huis gehad.
heb er zo'n zin in he? over 2 week de definitieve oplevering!!!
hoop dat ik niet kan verven,omdat ik dan hartstikke zwanger ben!

verder iemand klachten?of zo'n vreemd gevoel wat ik heb?
zo een lekker ego berichtje hihi..

xxxxx

hoi dames..

Ook ik voel me kiplekker. heeft ook zeer waarschijnlijk met het weer te maken. Had echt even zonneschijn nodig.. Ik voel wel dat een mega puist komt opzetten.. BAH.. al eerste teken van ONGi. of gewoon door de vele chocolade eitjes.. kan er namelijk niet vanaf blijven...

Ik heb zwangerschapstesten besteld via internet.. Ga toch zaterdagmorgen even testen. Ik hoop dat het deze maand raak is.. Maar mijn gevoel zegt niets..   Heb geen vage of rare klachten die ik anders ook niet heb.. Maar ook nog geen ongi klachten. Op mijn opkomende pukkel na..

Help.. het is weer frusterend.. Maar goed dat we lekker aan het werk zijn. Daar kan ik alles van me af zetten....  
En suus en princes jullie voelen je ook goed...

Raar.. Had vorige maand veel meer klachten.. of wilde die voelen. Ik wacht maar gewoon af... Meer kan ik toch niet doen..
Ga er weer vandoor.. Houd je haaks allemaal.. Ik spreek jullie vast nog wel van de week.. Heb nu elke dag de drang om even te kijken..hihi..

liefs mij

Hoi, hier ben ik weer...ik kan opnieuw op de NOD lijst worden gezet want vandaag overvielen de rode duivels mij op werk. Altijd fijn ;-(

Ik ben eigenlijk erg opgelucht, want dacht toch al niet zwanger te zijn. Nu kan ik tenminste weer een beetje uitrekenen wat mijn cyclus is: 26 dagen en nu 33 dagen. Mijn volgende  NOD ligt  ergens tussen 8 en 16 maart. Net als ik op skivakantie ben :-(

Hopelijk hebben jullie meer succes!
-x-

hallo allemaal,
ik ben diaan en ben 15 november gestopt met de pil.
ben nu met ronde nummer 4 bezig heb als het goed is donderdag of vrijdag mijn ei en manlief is dan thuis (trucker).
ik heb wel een vraagje
ik heb keurig op de 14de dag mijn eisprong (tenminste dat denk ik) hem een minibeetje bloed op dag 15 maar ik met geen cyclus van 28 dagen de eerste keer was het 21 dagen de tweede keer 26 en de derde keer 24 snap er geen snars meer van want volgens de berekeningen op internet heb je met een kortere cyclus je ei ook eerder.
iemand ervaring hiermee????

groetjes
Diaan

NOD'S

Monatoetje     16-02       3e ronde        1e kindje
Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje

Dag lieverds,
hier ben ik weer! Erg hè, maar ik probeer met man en macht niet teveel op dit forum te verschijnen, niet dat dat erg lukt, maar toch!
Is ook veelste gezellig hier!!

Heb die Ingrid maar van ons lijstje afgehaald. Ze was van harte welkom, maar dan moet je wel wat van je laten horen, nietwaar ladies?!

Wat een verhalen weer van jullie. Blijf erbij dat het er toch verdacht veel naar uit ziet dat er maar barweinig gewerkt wordt! Haha!

Tsja, wat voelen we, wat denken we te voelen, wat willen we voelen.....ik weet het ook niet meer hoor.
Ik denk af en toe een zeurende pijn in mijn lies te voelen, m.n. rechts. Mijn tepels zijn nog steeds iets gevoelig en m'n borsten alleen als ik er op druk.
Tsja, druk er dan niet op zou m'n vriend zeggen, maar ja.....laat ik eerlijk zijn, ik wil zo graag dat ze pijn doen! En jullie begrijpen als enige waarom!!
Ik weet niet zo goed wanneer ik zal gaan testen. Ik denk zaterdagochtend. Ik heb (ervan uitgaande dat ik precies 14 dagen na m'n ei m'n NOD heb) de 19e mijn NOD, dus volgens die testen kan ik dan 4 dagen daarvoor al testen. Hey wacht even, das vrijdag al.....hmmm, denk dat ik er dan alvast maar een testje tegenaan gooi....of niet, zaterdag is leuker, hebben we allebei vrij. Maar 1 extra dag wachten?!

En jullie meiden, wanneer gaan jullie testen?
Hebben jullie ook al klachtjes?! Al ongi-soortgelijke klachtjes?
Hebben jullie het gevoel zwanger te zijn?! Ik weet het echt niet. Net zoals Suus schreef, het ene moment wel, het andere moment niet.

Nog even over die namen. Beetje fantaseren en brainstormen kan toch geen kwaad.
Ik wil best de namen zeggen waar we over denken, maar dan moeten jullie ook over de brug.....dus?! Vertel, vertel. Nou had ik het gisteren weer over met m'n vriend en hij wil toch niet perse een italiaanse meisjesnaam, hmmm, niets veranderlijker dan een mens. Ach, gelukkig hebben we dus nog tijd zat. Maar......ben echt heel benieuwd naar jullie namen. Misschien kunnen we elkaar op goede ideeën brengen?!

En.....de vraag of ik wil weten wat het is?! Ja, wij hebben al besloten dat we dat willen weten, maar dat we tegen anderen zeggen dat we het niet willen weten. Is het geheim makkelijker bij ons te houden denken we.

Nou, het is weer echt een lap tekst geworden, dus ik kap er maar weer even mee.
Veel liefs, prinses

Terug
Bovenaan