eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hey Meiden,

Even een paar daagjes niet geweest..............
Pffffffffffffffff, dat was echt bij-lezen, zeg!!
Maar het is gelukt.

* Melanie, bij deze wat vervelend dat je ongesteld bent geworden.
Ik snap best dat je wat traantjes laat.
* Monatoetje, spannend, jij bent de eerste NOD.
* Ellepel, welkom hier, jij hebt me nog niet gezien. Al getest??
* Suus, spannend, jij dus zondag testen?????
* Rossia, beterschap meid, maar inderdaad, ik zou ook gewoon klussen hoor. Je weet maar nooit, toch?

Nou, hier zelf vandaag wel iets te melden???

Volgende week maandag mijn NOD, nu had ik vandaag ineens roze afscheiding.
Wat zou dit kunnen betekenen?? Innestelingsbloeding (maar het was geen bloed??)
Of zou het iets anders betekenen.
Ik lag vanochtend in bed, en kreeg ineens een steek in mijn buik. Toen dacht ik al, zou dit iets betekenen? En nu net die roze afscheiding??

Help??? Wat kan dit zijn.

Tot snel...

Liefs, Go

@Melanie, dat is gek joh! Ik heb wel ergens gelezen dat je toch bloedverlies kan hebben terwijl je zwanger bent. Heeft met de hormoonhuishouding te maken. Maar het kan ook zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is enzo....

@Rossia, ziek het goed uit!! Ik zit nu ook met griep thuis, is echt balen. Ik stond vanochtend vol goede moed naast m'n bed om te gaan werken, maar stortte al vrij snel weer in. Heb ik natuurlijk wel mooi tijd om alle verhalen weer bij te lezen

Hoi Go,

De vorige keer had ik ook een week voordat ik ongi werd steken en een beetje roze slijm, ik dacht echt dat ik zwanger was, maar dat was toen niet zo... Ik hoop dat het bij jou wel raak is.

Succes met afwachten, liefs, Madootje

Thanks, ik weet niet wat ik ervan moet denken.
We zien het volgende week wel, je kunt nu toch niets anders doen dan wachten.
Jij beterschap in ieder geval.

Liefs, Go

@madootje ja idd dat zou ook kunnen ik ben in december niet ongi geweest dit was dus
mijn eerste menstruatie zeg maar dus idd zou kunnen dat ik nog aan het ontpillen
ben

liefs melanie

dames dames wat een leesvoer weer. Moet het echt goed bijhouden. Maar heb nu nog mooi even de tijd voordat ik wegmoet.. Vanavond om 8 uur pas afspraak staan..

Maar ik voel me KIP lekker.. echt super gewoon. Ben helemaal vrolijk.. Misschien is dat een teken bij mij. hihi. zou leuk zijn.. Maar heb gewoon heerlijk gewerkt. kan ook niet anders dan met dit prachtige weer. Heb heerlijk met de kids buiten gespeeld.. Kopje thee erbij en heerlijk toekijken vanaf de zandbakrand. Wat een leven he...

Ik heb heel soms beetje gevoelige borsten, maar ja. Alleen als ik er aan denk. Voor de rest helemaal geen kwalen. Ik weet het niet dus..
Ga zo wel even zwangerschapstesten bestellen via internet.. Wil denk ik toch vrijdagavond of zaterdagmorgen er een testje tegen aan gooien. En dan horen jullie van me weer...

En jullie princes en suus al klachten. Of laten we ons gewoon niet gekmaken deze keer. Misschien helpt het.. Gewoon lekker werken en genieten vanhet weer... voor zolang dat duurt in Nederland...

Hee ga er weer vandoor...
Maar nog even inhaken op die pijn met de seks. Ik had gehoord dat inderdaad je baarmoeder kan zakken rondom ovulatie etc. Maar zou dit ook het geval zijn in een evt. zwangerschap.. Dat antwoord kan ik juist niet vinden..

fijne avond nog en ik denk dat ik vanovond nog wel even spiek naar reacties etc.

liefs mij

Zo meiden ik heb ons even ge-upt, want we stonden bijna op de 2de pagina!
Hier weer beter hoor. Ben wel moe, maar voel me niet meer rot of ziek. Gelukkig maar!

Gisteren weer even sexytime gehad zonder dat er een ei in de buurt was. Is ook wel weer erg leuk!!

Verder weinig te melden.
Hoe zit het met de meiden die tegen de nod aan zitten?? Al verschijnselen of alles nog rustig.

Prinses, als je eenmaal je ei heb opgespoort met de ovutest kan je dan wachten tot s'avonds met de vrijpartij?? Of moet je dan gelijk s'morgens gaan. Nee toch? Die test geeft toch aan dat je ei dan binnen 24 uur komt?? Advies gewenst!!

Terug
Bovenaan