eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hallo damens,

Hoest met jullie ik ben vanmorgen met mijn 2 zusjes naar de vroedvrouw geweest ze hadden allebij een controlle en een echo.
Man wat was dat mooi om te zien mijn zusje die inmiddels 29 weken is zie je de baby echt super goed zeg alleen ligt de baby op de echo 3 weken vooruit word nog spannend.Mijn anderen zusje is pas 12 weken dus je ziet wel al iets op de foto maar nog niet helemaal goed. bohhh dan jeukt dat allemaal en denk ik ik wil ook hier liggen maar dat is helaas nog niet zo het geval.
Ik heb niet meer veel gepost omdat ik het ontsettend truk heb met mijn curcus af te ronden.Lees wel heel veel mee

@rossia ik zou dan de naam elisa pakken vind ik persoonlijk het mooiste klinken.

Liefs,
Melanie

@Melanie, ik zou zooo jaloers zijn als ik jou was! Dat is toch wat als iedereen om je heen zwanger is...

@Rossia, ik zelf vind Elise en Elisa alletwee heel erg mooi, met een 's' dus.

@Ellepel, wat balen zeg, dat de RD zijn gekomen, toch altijd een teleurstelling he? Misschien kan je je nieuwe nod in de lijst zetten?

@Diaan. Welkom nog! Ikzelf heb een regelmatige cyclus, dus ik kan je niet helpen. Maar met een kortere cyclus heb je inderdaad je ei eerder. Ik kijk altijd op http://www.predictor.nl/content.asp?page=641   Maar er zijn vast nog meer handige sites!

bedankt matootje.
zal er zeker eens op kijken.
als het echt zo is kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dan hebben we het altijd precies op de verkeerde momenten gedaan.
kan natuurlijk gewoon een ovulatietest gaan   kopen dan weet ik het zeker
maaja die kosten hier 67,00 dollar.
erg aan de prijs moet ik zeggen vandaar dat ik er nog niet eerder een had gebruikt.
maar he wat is er nu eigenlijk belangrijker ???!!!!!!

groetjes diaan

dag dames..

ik denk dat het  bij mij niet wat wordt deze maand. Heb echt ongi klachten. Mijn tweede pukkel   komt op zetten en heb echt ongi steken onder in mijn buik.. Dus denk dat mijn  eraan komen.. Nu dag 28.. Kan dus..  

Wel jammer. heb ook net mijn zwangerschapstesten binnen gekregen. Nog even afwachten dus.. Ga zaterdagmorgen testen. Als de  dan nog niet zijn gearriveerd.. Ik hoop het...

Zo niet.. dan is het stevig balen. Dan zijn die ovulatietesten ook niet voor me weggelegt.. We zien wel...

Welke klachten hebben jullie. Wou dat ik goede klachten   had.. Wil elke morgen wel kotsen. Dan weet ik in ieder geval dat dat bijzonder is.. Want dat doe ik anders niet als ik ongi moet worden. toch.. Deze onzekerheid is ook drie keer niks...

ik houd jullie op de hoogte..
Ga even pitten. Ben echt onwijs moe...
Liefs mij

Thanks meiden voor jullie reactie, ik hoop ook echt dat het een innesteling betreft.

Rossia, klustijd voor jou dus. Zet hem op !!!!!!!!!  

Madootje, Beterschap dat kun je wel gebruiken.

Ellepel, balen dat de RD zijn gearriveerd, maar je moet maar denken: volgende maand weer een kans. Klinkt nu positief, maar ik weet dat een maand lang duurt.

Monatoetje, zaterdagmorgen testen dus, spannend................... Hoop op glitters vanaf jouw kant.

Nou, hier verder niet veel nieuws. Geen bloed meer te bekennen. Wel veel buikpijn, opgeblazen gevoel en af en toe brandend maagzuur. Maar ja, dat wil niets zeggen..........afwachten tot volgende week. Hoop dat de week snel voorbij gaat.

Liefs, Go

KLOTE........Ik kan helaas geen glitters gaan strooien..

ZE ZIJN BIJ MIJ GEARRIVEERD..   te vroeg notabene.... Helaas....
Ga van cyclus 32 naar 30 en nu dus 28... Verrassing volgende keer dus.. Dus 14 dagen na je eisprong ongi gaat dus ook niet op...

Dames voor jullie veel succes.. Ik weet niet of ik volgende maand blijf komen. Trek me denk ik even terug..Maar dat zien jullie wel.. Groetjes..

ik hoop trouwens dat mijn ontpillen nu aardig voorbij is.. Zit nu dus wel op cyclus van 28 dagen.   Haal er   dat positieve er maar uit..
succes verder

hey monatoetje...

wat KLOTE    voor je!!!!
echt balen zeg!
je voelde het dus goed aan helaas....
maar idd positief dat je cyclus nu 28 dgn is.moet er idd maar het positieve van inzien he?
maar vind t echt k*t voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou doe maar rustig aan en kijk maar wanneer je op t forum wilt komen..
wel gezellig als je af en toe ff komt loeren...

zit er zelf ook vaak over te denken hoor,maar ja dan kom ik thuis en wil dan toch weer ff kijken...nou meid rustig aan!!!!!

xx

Terug
Bovenaan