eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hoi dames..

ben ik alweer.. kan het toch niet laten om even te kijken. Ben ook erg nieuwsgierig hoe het jullie allemaal verloopt.. Voel me eigenlijk best goed.. Het is jammer maar ja.. Ben niet iemand die mega in de put ga zitten..
ben alleen beetje grieperig.. daarom was ik denk ik ook zo moe.. ben ik nog steeds... Maar ja helaas geen tijd om ziek te worden.. Gaan maar gewoon door,...

Succes allemaal.. En inderdaad.. Glitters gooien.. Anders bloedt dit forum dood.. Niet echt fijne woordspeling.. Maar dit is ook niet wat.. Ik wil glitters zien en ik grijp er dan heel veel.. hihi..

fijne valantijnsavond..
liefs mij

hoi dames..

ben ik alweer.. kan het toch niet laten om even te kijken. Ben ook erg nieuwsgierig hoe het jullie allemaal verloopt.. Voel me eigenlijk best goed.. Het is jammer maar ja.. Ben niet iemand die mega in de put ga zitten..
ben alleen beetje grieperig.. daarom was ik denk ik ook zo moe.. ben ik nog steeds... Maar ja helaas geen tijd om ziek te worden.. Gaan maar gewoon door,...

Succes allemaal.. En inderdaad.. Glitters gooien.. Anders bloedt dit forum dood.. Niet echt fijne woordspeling.. Maar dit is ook niet wat.. Ik wil glitters zien en ik grijp er dan heel veel.. hihi..

fijne valantijnsavond..
liefs mij

hihi monatoetje!!
toch weer ff kijken he?
blij dat je niet zo in de put zit!!
op naar de volgende ronde...

nou...technisch gezien zou ik vandaag al kunnen testen!!!ieieieieieie
maak mezelf weer helemaal gek...maar doe het niet!
ben bang voor iets negatiefs..probeer echt te wachten tot zondag..
zal ff uitleggen wat ik vandaag had en afgelopen zaterdag..
kennen jullie dat gevoel dat je echt heel nerveus bent voor een examen ofzo?
dat gevoel wat je dan hebt in je buik..nou dat heb ik nu dus 2 x gehad.
vanmiddag en zaterdag middag... en ineens erg trillende handen en veel eten!!!pak sultana in een kwartier??niet 1 pakje,maar hele doos he??verder gewoon gegeten..
echt heel vreemd gevoel.. GO of Madootje....iets herkenbaars in jullie 1e zwangerschappen? zo dat wou ik ff kwijt... verder gaat alles super goed!

oja prinses     ik ga voor bram en vera!
rossia       elisa

verder alles goed?

xxxx

Suus,   ik eet me ook tepletter.............niet normaal meer.
Vandaag ook weer, goed gegeten, vanavond veel gesnoept, ik herken het.
Zou het wat betekenen voor ons???????????

Goed van je dat je tot zondag kunt wachten............ik wilde vandaag ook al een zwangerschapstest kopen, maar niet gedaan. Je moet de goden niet verzoeken, zeg ik altijd maar.
Velen van jullie hebben ze al in huis, maar ik kan het niet.............ik denk altijd: als ik ze al gekocht heb, verzoek ik de goden en gaat het fout. Bijgeloof denk ik.

Hier niet veel nieuws verder, nog steeds vele gevoelens in mijn buikje en borsten.

Verder nog nieuws, dames ??????????????

Liefs, Go

Suus, Go! Wat spannend!!!!!!!!!!!!!!
Eet je niet te veel, want alles wat er aan komt, moet er straks ook weer af he !
Ik hoop echt dat het de goede tekenen zijn voor jullie...

Suus zondag testen dus? Ik duim voor je.
Hoe is het met de rest bijna NOD-ers??

Hier geen nieuws, vanmorgen geen ei gevonden, dus morgen maar weer op zoek. Betekent dat ik vanavond geen verplichte sexytime heb, maar ga het voor de zekerheid denk ik wel doen. Je weet maar nooit!

Zo laatste werkdaggie van deze week!
Succes allemaal en op naar de glitters!!

Hoi meiden,

Ben net trug van school.

@suus succes laten we hopen op glitters hier he

Verder hoe was jullie valentijnsdag?
Wij zijn romantich gaan uiteten daarna lekker saamjes gedouch film gekeken
en en romantiche dingen gedaan hihi drie maal raden wat.

Boh het duurt me gewoon allemaal te lang  ieder keer kwaaltjes,onzekerheid....

Nou meiden ben er weer vandoor

xxx melanie

Hello ladies!!

zo.....de spannende dagen zijn weer aangebroken voor een aantal  van ons!
Suus, jij bent de eerste! Je gaat zondag testen hè?!
Ik weet het nog niet......mijn vriend wil dat ik morgen al een test doe, maar....hmmm, je leest ook zoveel verhalen van mensen die zelfs dagen na hun NOD nog negatief testen. Las net nog een verhaal van een vrouw die testte pas 2 weken(!!!) na NOD positief.
Wel ja, ik zie wel. Dat is idd de pest als je al van de testen in huis hebt, dan is het wachten moeilijker. En ik ben ook nog eens zo onwijs nieuwsgierig en ongeduldig!!
Maar  daarnaast vind ik het leuker om het te weten in een weekend, zodat m'n vriend er ook bij kan zijn.

Raar he al die gevoelens.....ik snoep me ook helemaal de ziekte, heb ik normaal nooit, ben eigenlijk helemaal niet zo'n zoetekauw, maar nu?!
En die zeurende pijn in m'n lies komt en gaat, maar is er nog steeds, soms zelfs op het pijnlijke af?!
En m'n tepels doen ook weer pijn, terwijl dat even minder was?!
En dat alles heb ik echt normaal niet als ik ongi moet worden?!
Wel ja, geduld geduld.....

Nou meiden, hou je taai!! En meteen het forum op zo gauw je iets weet he?! WIJ WILLEN GLITTERS, WIJ WILLEN GLITTERS!!!!!!!!

liefs, prinses

Dag suus,
Ik ken dat gevoel blij betere seks testen en zo. Ik ga zo de bio klok online doen.
Wij gaan voor een 2e kan niet wachten en vind leuk om met jullie te kletsen op dit forum want mijn schatje word ook zo soms gek van mij.
Liefs Wendy

Terug
Bovenaan