eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

hello!!!

haha heb ook ff bij die yvon gekeken...
ik vind t ook wel een erg aparte vraag hoor en ze heeft idd wel meerdere van die rare topics gehad...maar ja.. reacties op deze topic van haar zijn ook niet leuk.had wel iets anders gekund..

goed... heb niet getest vandaag!!!! goed he???
vanmorgen dacht ik echt ongie te worden..maar nog niks te zien..pffff
durf haast niet te plassen zeg!!
durf morgen ook niet eigenlijk... hihi... ben nl erg bang dat de duivels onderweg zijn.
we wachten af!!!!aaarghhh!!@@#$!!

vandaag inderdaad heerlijk van t zonnetje genoten!lekker ff de stad in geweest met een vriendin en haar dochtertje van 7 week oud!! zoooooooooo leuk he?!
ff behangetjes gekeken voor het nieuwe huis en ze hebben tegenwoordig toch leuke behangetjes zeg!!!! heb heel veel leuks gezien!!
straks nog ff stukje lopen en dan is t alweer zaterdagavond...nog geen plannen op dit moment.. als we nog ergens heen gaan ga ik er misschien toch een testje tegen aan gooien denk ik hoor...
maar ik meld me meteen hoor als er getest is hoor!! jullie ook he?
maar eh go en prinses vind dat jullie ook erg veel zwangerklachtjes hebben hoor!
errug spannend!
nou ga ff eten! tot heeeeel gauw!!

xxx

Goedemorgen meiden!

en......Suus?! Ben verder niet nieuwsgierig hoor, maar......al getest?!
Je hoort zo vaak dat vrouwen ongikwaaltjes hebben rond hun nod maar toch zwanger kunnen zijn, dus zo lang de rd's zich niet aandienen, hebben we hoop!

En hoe is het met jou Go?! Wanneer ga jij testen?
En Madootje?!

Hier alles hetzelfde, zeurende pijn in m'n lies komt en gaat. Tepels nog steeds gevoelig. Mijn vriend zegt dat ze ook dikker zijn dan normaal?! Mijn borsten doen alleen pijn als ik er op druk. Verder voel ik me top. Maar ook nog totaal geen teken van aankomende rd's. Nog 2 dagen.......

liefs, prinses

NOD'S

Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje
Monatoetje                           4e ronde        1e kindje
Ellepel                   15-03        3e ronde        1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)

He Princes, hier nog iemand die ergggggggggggg nieuwsgierig is.
Dus Suus ?????????????? Nog getest ????????????

Ik wil eigenlijk dinsdagmorgen testen, morgen is mijn NOD, dus als ik dinsdagochtend nog niet ongesteld ben, wil ik dan gaan testen.
Manlief wilde eigenlijk pas zaterdag testen omdat ik bij al mijn eerdere zwangerschappen best laat positief teste. Maar gisteren was hij toch ook wel nieuwsgierig en vond hij het best als we dinsdag gaan testen.

Gisteren stond ik in de Kruidvat voor wat boodschappen.
Ik twijfelde of ik meteen een Kruidvat-test zou kopen.... Ik ben wel een beetje bijgelovig dat je nog geen testen in huis moet halen voor je NOD, goden verzoeken.
Besloten er toch maar een te kopen, die paars-roze.   Waren ze op !!!!!!!!
Ik vond het niet zo erg, kan ik toch nog iets met mijn bijgeloof en koop ik morgenmiddag even een test, mochten de Rode Duivels nog niet zijn geweest.

Hier verder nog steeds dezelfde klachtjes.

Ben benieuwd of we snel iets van Suus horen.................Spannend.

Liefs, Go

Oh meiden, wat komen er voor jullie spannende dagen aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suus, al getest. Ben je een feestje aan het vieren en geen tijd om het ons te melden? WIJ WILLEN GLITTERS, WIJ WILLEN GLITTERS!!
Ik hoop het zo dat alle nod-ers deze week positief testen. Meiden ik duim voor jullie!!

Vanmorgen heb ik weer geen ei gevonden..... Morgen weer verder zoeken!

XX

heee meiden,

nou heb getest hoor...maar niks te zien helaas........had al zo'n voorgevoel.
heb nu en vannacht ook al heel erge ongiekrampen,maar nog niks te zien.
geen bloed geeft moed!!!!
maar voel me vandaag echt niet lekker..hoofdpijn buikpijn..
dus ga er weer mee stoppen,maar wou t jullie toch ff melden!
hoe is het bij julie?

xxx

hey meiden,

ja hier ben ik dan ik heb een heel druk weekend achter de rug.
veel leesmatriaal zeg.

Ja suus hoop dat het raak is bij jou en het gewoon lekker weg blijft de ongi...
zal voor je duimen.

En hoe gaat het met de rest hier van de meiden?

ben er weer vandoor krijg zo bezoek

liefs melanie

NOD'S

Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje
Monatoetje        12-03          4e ronde        1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde        1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)

Hoi dames..

ben ik weer even. Ben nu uit gegaan van mijn laatste cyclus.. 28 dagen.. Het wordt steeds korter bij mij... HIHI.. hopelijk blijft het volgende keer helemaal weg..   Ik hoop het.. Kan volgende week in de voorjaarsvakantie weer aan de klus.. Fijn Fijn.

Gisteren nog naar de huishoudbeurs geweest en 9mnd beurs. Erg gezellig. MIjn moeder weet dat we er mee bezig zijn. En zijn pakt het goed op.. Erg lief voor me. Ze is ook meer een vriendin voor me..
Heb gisteren wel gelachen om haar. Toch even over de 9mnd beurs.. Ging ze kinderwagens testen. hihi.. Heb echt gelachen. Als het raak is is zij zeker de eerste die het weet.. En ik denk dat ze reuze uitkijkt naar dat moment en dan gaan we heerlijk samen shoppen...

Nou fijn weekend nog..
En onthoud..

GLITTERS>> hebben ze nodig hier..

liefs mij

Terug
Bovenaan