eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

NOD'S

Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje
Monatoetje                           4e ronde        1e kindje

Even een up voor de NOD's!
Monatoetje vul je die van jou in?

Meiden, pas op! Niet te vroeg testen hoor. Voorkomt teleurstelling, terwijl dat helemaal niet nodig is. Kan me voorstellen dat jullie heel nieuwschierig zijn, zou ik ook hebben, maar de meiden die voor hun NOD positief testen zijn volgens mij op 1 hand te tellen.

Maar inderdaad gelijk melden als er nieuws is. Zodat we met die glitters kunnen gaan strooien!

Hoi, ik sluit me ook weer aan. Liefs El!

NOD'S

Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje
Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03        3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03       2eronde           2e kindje
Melanie               03-03     2e ronde          1e kindje
Monatoetje                           4e ronde        1e kindje
Ellepel                   15-03        3e ronde        1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)

Even een up voor de NOD's!
Monatoetje vul je die van jou in?

Meiden, pas op! Niet te vroeg testen hoor. Voorkomt teleurstelling, terwijl dat helemaal niet nodig is. Kan me voorstellen dat jullie heel nieuwschierig zijn, zou ik ook hebben, maar de meiden die voor hun NOD positief testen zijn volgens mij op 1 hand te tellen.

Maar inderdaad gelijk melden als er nieuws is. Zodat we met die glitters kunnen gaan strooien!

Hee Meiden,

Wat is het een spannende tijd. Ik kan niet wachten tot m'n nod. Zelfs al denk ik dat de kans erg klein is dat ik zwanger zal zijn, hoop ik er toch weer enorm op. Ik voel me best goed (griep lijkt eindelijk weg te zakken) en heb af en toe ongi gevoel in m'n buik.

En snoepen, jaaaaaa, lekker! Maar daar heb ik ook last van als ik ongi moet worden. Lang verhaal kort: ik weet het niet!!!!!! Ik ga zeker niet voor dinsdag testen, want ik verwacht toch dat die RD wel zullen komen...

pfffff, Madootje

haai!!

zo heb weekend! heerlijk!!!
pfff heb weer zo'n hyper aanval...weet niet wat ik er van moet denken hoor...
misschien komt mijn ongie er ook wel aan.
heb ff berichten terug gelezen over wat ik vorige maand voelde.
volgens mij niet zoveel.ik voel het eigenlijk nooit dagen van te voren aankomen.
ohhhhhhhhhhhhhhhh ga misschien wel morgen ochtend al wel testen hoor!!hihi
kan t niet laten...

deze nuchtere drent heeft niks aan valentijn gedaan.
vind het geldklopperij..sorry hoor..  hihi...

moet straks nog 2 !! wedstrijden volleyballen...
ander team heeft tekort en hadden ze mij gevraagd of ik wel mee wou.
natuurlijk wil ik dat!!haha nu baal ik alweer,word weer hartstikke laat,maar ja beetje afleiding kan ook geen kwaad.

oja prinses wou je nog ff zeggen dat ik ook onwijs om je verhaal moest lachen van je mannetje!!!! doet die van mij nooit...haha zag t ook helemaal voor me!

nou fijne avond en ik hoop zo dat ik jullie zoveeeeeeel glitters kan gaan geven!!!
maar reken er gewoon maar niet op..

xxxxxxxxx

Goedemorgen meiden!

zo zeg, ik zat net even dat topic van Yvon te lezen over of ze wel op goede manier vrijt.
Echt té kinderachtig hoe daar op gereageerd wordt. Ben blij dat we hier op dit topic iedereen in z'n waarde laten en vragen kunnen stellen over wat en wanneer we maar willen!
Zo....en dat wou ik maar even gezegd hebben!

Maar goed, weer even tot de orde van de dag. Ik heb vanmorgen een test gedaan op verzoek van mijn vriend. Maar negatief. Ik ben niet teleurgesteld, want ik begrijp heel goed dat dit gewoon helemaal niks zegt. Ik heb weer een paar nieuwe dingetjes nl.
Sowiso zit ik dus nu op dag 31 van m'n cyclus. Ik heb als mijn tepels stijf zijn witte puntjes erop. Maar echt alleen te zien als ze stijf zijn, dus ik weet niet of dit iets zegt?!
Daarnaast ben ik sinds 3 dagen m'n temperatuur aan 't opnemen op willekeurige momenten van de dag. Tot nu toe continu boven de 37,1 graden, op z'n hoogst 37,7.
?!?!?!?!?!?!
Oftewel, zo lang ik geen RD's zie, hou ik goede hoop!

Bij jullie al nieuws of nieuwe klachtjes?!
Suus al getest?!

Fijn weekend!
liefs, prinses

Princes, jammer van je negatieve test.
Maar inderdaad, zolang er nog geen rode duivels te bekennen zijn, is er hoop.

Suus, ik hoop dat je morgenvroeg test, we willen glitters..................

Verder weet ik niet wat ik met mezelf aan moet.

Sinds die bloeding van dinsdag heb ik iedere dag steken in mijn buik, buikpijn, eerder hoofdpijn, maar ook misselijk. Vooral als ik opsta, maar gisteravond ook ineens.

Ik weet echt niet meer wat ik moets denken...................????????????
Aan de symptonen te zien, denk ik dat ik zwanger ben, maar ja, ik weet ook dat je lichaam je heeeeeel ergggg voor de gek kan houden..............

Manlief wil eigenlijk zaterdag pas testen, in het verleden had ik bij mijn NOD geen postieve test, maar pas later.
Maar ik weet niet of ik zolang kan wachten.....................
Misschien stiekem dinsdag testen en alleen maar zeggen als ik goed nieuws heb???
Is dat een optie, of ben ik dan gemeen?

Maar goed, om een verhaal kort te houden, afwachten dus maar................

Veel liefs, Go

Zitten jullie allemaal lekker in 't zonnetje?! T'is rustig hier vandaag op ons topic!

@Go, tsja, wat moet je hier nou van denken hè?! Ik zou als ik jou was wel al dinsdag testen (wanneer is jouw nod ook alweer, heb 't lijstje ff niet bij de hand) en als 't goed nieuws is vertel je het en anders niet......stout, ja beetje wel, maar een man begrijpt ons op dit vlak toch niet.

Ik heb me nu ook voorgenomen echt niet meer eerder dan evt. dinsdag of woensdag te testen. Aangezien 't vanmorgen negatief was, heeft 't toch geen zin om de komende 2 dagen te testen.

Voel me nog hetzelfde, prima dus. Nog steeds zeurende pijn in m'n lies. Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en weet iemand trouwens nou of dat wat kan zijn die witte puntjes er boven op?! Is dus alleen als m'n tepels stijf zijn!?!

Wachten, wachten en nog eens wachten.......zo vliegen de dagen voorbij, maar nu......

Nou, hoop gauw wat van jullie te horen, niks aan als het zo stil is hier.
Suus heb je al getest?!?!?! Wel ff laten weten hoor!

Liefs, x prinses

Terug
Bovenaan