eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hee lieve dames,

Zo vlak voor de nod ben ik superzenuwachtig!!! Gelukkig ga ik vanavond eten bij een vriendin, even wat afleiding. Heb vooral last van de zenuwen en beetje ongi-achtige pijn, verder nada niks. Probeer mezelf niet gek te maken. Ik denk dat ik die negen maanden beurs nu helemaal niet zou trekken haha.

tot later, Madootje

Ha Meiden,

Suus, balen zeg dat de test negatief was, maar inderdaad, geen bloed geeft moed!!
Mooie uitspraak trouwens vond ik.

Ha Madootje, spannend he!!! Gelukkig heb ik dit weekend ook een vol weekend gehad.
Toch ben ik er wel veel mee bezig. Ik denk wel dat dat komt door de bloeding van afgelopen dinsdag en dan nu heel de week kwaaltjes. Hoop dat het een goed teken is...

Hopelijk morgen geen . Duimen
(Duimen heeft natuurlijk nu eigenlijk geen zin meer, het is toch al bepaald door het lot of ik/we zwanger zijn. Maar ja, positief blijven.......)

Liefs, Go

NOD-ers hoe is het deze morgen?
Ik wil een heleboel glitters zien!!
Hier nog steeds geen ei gevonden. Ga morgen weer zoeken!

Goedemorgen deze morgen !

Spannend hier met al die nod's Zijn er ergens al glitters ????

hier gaat alles zijn gangetje. begin er nu wel weer wat meer aan te denken als ik uitga van die cyclus van 33 dagen dan heb ik deze week mijn vruchbare periode maar ik heb een beetje het vermoeden dat ik toch moet uitgaan van een cyclus van 28 dagen dan zou mijn nod op 3maart vallen en dan zou vandaag mijn eisprong zijn.
we hebben wel goed geklust de afgelopen par dagen dus als het zo zou zijn dan hebben we er in elk geval wel wat aan gedaan :p

Hier breekt de spannende en lekkere periode weer aan.

Veel liefs Marije
dit is mijn banner op 28 dagen berekent

dit is mijn banner zoals ik in de nod lijst sta

://

Goedemorgen !

Hier nog steeds geen  te zien...
Gister na sexytime weer een ongiekramp.. maar nog steeds niks!!
Wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten met nog een test...
Verwacht de  nog steeds denk ik... ik voel nu nl helemaal niks!ja voel me goed!
en af en toe zo'n  krampje.. pfff weet t echt niet hoor.

En dames al getest???????????/???/
Ik wil ook veel glitters!!
op andere topics word er veel gestrooid,dus mag hier nu ook wel een keer,ook al zijn we nog niet zo lang bezig..maar er worden veel meiden in de 2e ronde al zwanger heb ik gezien hier,, nu is het aan ons!!!

dus rossia alweer flink aan de klus?

Zo alweer een nieuwe week , eigenlijk gaan de weken achteraf best snel..vinden jullie ook niet?
nou meiden tot snel!! en melden he?met positieve testen!!!!!

xxxx

Oh Suus, wat spannend!!! Dit doe ik normaal nooit, op dit forum komen terwijl ik op m'n werk ben, maar ik was zo nieuwsgierig, ik denk ff snel tussendoor!!
Wanneer ga je weer testen?

Hier ook nog totaal geen teken van rode duivels! Voel me echt anders. Ben voor de gein nou al een flink aantal dagen m'n temperatuur aan  't opnemen en hij blijft maar ruim boven de 37 graden (37.1-37.7)?!?! M'n borsten en tepels zijn gevoelig en  af en toe nog van die  zeurende pijn in de liesstreek.
Ik ga morgen of woensdag weer testen. Waarschijnlijk morgen al wel.

Wat zou het toch gaaf zijn als we nu ineens met z'n allen positief testen!! GLITTERS WILLEN WE!!!!!

Nou, iedereen METEEN het forum op na het testen hè!
Succes girls!!!!

Veel liefs en een dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
prinses

Oh meiden wat een spanning allemaal! De uren der waarheid gaan tellen!
Ik duim mijn duimen blauw hier voor jullie!
Prinses, jou klachten klinken ook veel belovend! Nou meiden ik lees het snel hier wie er met glitters gaat strooien!

Ik klus vrolijk verder...

Terug
Bovenaan