eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Wat een mooi lijstje zo he, met de zwangeren erop!
Go en Prinses, wanneer denken jullie uitgerekent te zijn? Dat kan je volgens mij op predictor.nl laten berekenen. Ben benieuwd!!

Willen jullie inderdaad een plekje openlaten op die roze wolk? Ik hoop er snel naast te zitten hoor! Kunnen jullie het nog een beetje bevatten? Prinses heb je de huisarts al gebelt?? En gaan jullie moeders voor moeders doen?? Kinderwagen al uitgezocht hahahahaaha!   Wilden jullie nou eigenlijk weten wat het wordt? Kan het me even niet herinneren!!

Suus, wat heerlijk dat je vandaag vrij bent! Ben jaloers!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Oma is gewoon oud en op. Ze is niet ziek en heeft een heel mooi lang leven gehad. Het is wel erg verdrietig! Ik hoop voor haar dat ze snel rust vindt en dat ze stopt met vechten.
Ei dus gevonden vanmorgen. Suus, normaal vraag ik het niet inderdaad. Dan is 1 blik voldoende, maar hij is nu zo verdrietig dat ik het zelf niet heel gepast vindt, maar weet ook dat het nu DE kans is. Ergens vindt ik het wel een mooi idee, nieuw leven verwekken in deze verdrietige tijd! Vinden jullie ook niet?  Denk dat Oma het heel leuk zou vinden en vindt het jammer dat zij geen kindje van ons meer gaat meemaken.

wat lees ik nu allemaal!!!!!!!! Na een dag hard werken is er wel ontzettend veel gebeurd zeg...

Go en Prinses: GEFELICITEERD! Wow, wat een goed nieuws. En dat al in de 2e ronde!

En Suus, wat ontzettend k*t zeg. Het is helemaal niet leuk en die stomme ongesteldheid maakt het alleen maar vervelender.

Rossia, veel sterkte met je lieve oma, want ook al heeft ze een mooi leven achter de rug, het is toch ingrijpend wanneer iemand gaat sterven. Maar ze zou het vast fantastisch vinden als je zwanger wordt!

Ik ben nog niet ongi geworden, dus ik heb hoop. En nu hoor ik jullie al roepen dat ik moet testen, maar mijn vriend is er niet nu. Ik ben erg bang om teleurgesteld te worden en wil dat moment (van testen) wel met hem delen. Dus heb nog effes geduld met Madootje, meiden.

Hay meiden,

Natuurlijk blijf ik ook bij jullie.  

Vandaag een spannende dag geweest.
Vanochtend dus getest, ben 28 oktober uitgeteld.

Bij mijn eerste twee zwangerschappen is het uitgelopen op een miskraam.
Uit de derde zwangerschap kwam mijn zoon Sven. Deze zwangerschap heb ik bij de gynocoloog gehad. Was niet echt nodig ivm sven, maar meer voor mijn eigen geruststelling. Eigenlijk mag je na drie miskramen pas naar de gynocoloog.
Toen heb ik ook vele echo's gehad.

Toen Sven geboren was, is de verloskundige van het verloskundbureau hier in onze woonplaats ook komen kijken (standaard) en zij vertelde dat ik bij een volgende zwangerschap bij hun gewoon kon komen. Wel mocht ik dan misschien ook meer echo's krijgen.

Dus ik vandaag gebeld en ik heb 10 Maart een inwendige echo.
En 20 Maart het intake-gesprek. 10 maart gaan we dan verder kijken of ik eventueel meer echo's mag.
Nog even voor de duidelijkheid, die extra echo's zijn niet vanwege de gezondheid van mij of het kind, maar voor mijn eigen gerustheid. Na 2 miskramen ben je wel ergg bang geworden.

Ik moet zeggen dat ik natuurlijk super blij ben, maar ook ergg bang. Het is al twee keer fout gegaan, zonder dat ik het gemerkt had.

Vanochtend een knuffel gekocht en een kaartje eraan gehangen met de tekst: Ik krijg een broertje of een zusje en hij of zij komt op 28 Oktober 2008. En deze heb ik namens Sven aan mijn ouders gegeven.
Ik had het geluk dat ik vandaag niet hoefde te werken, en het meteen kon vertellen.

Iemand wilde weten of ik wil weten wat het gaat worden:
Bij Sven wilde we het niet weten, nu willen we het wel weten en we gaan het ook niet geheim houden. Ik vind het super fijn om nu te weten of we een meisje krijgen of een zoon. Ook handig ivm de kleding. Een tweede zoon kan de kleding aan van Sven.
Een meisje niet.............vandaar.
De naam blijft in ieder geval wel geheim tot de geboorte.

Maar zover is het allemaal nog niet.
Ik moet eerst nog maar eens zien of het allemaal goed blijft gaan.

Natuurlijk hou ik een plek vrij op de roze wolk.......................Ik hoop dat jullie snel ons volgen.

Iedereen succes met alles, de eisprong, de rode duivels die hopelijk snel weer over zijn enzzz....

Veel liefs, Margot

hallo allemaal

mag ik even gezellig met jullie mee kletsen
ik ben sins 31 jan gestopt met de pil
ik heb een vraagje
op de meest vruchtbare dag had ik een raar gevoel im mij buik
beetje buikpijn soms
is het mogelijk dat ik me eisprong voel.?
groetjes

Hoi lieverds, onwijs bedankt voor jullie gave reacties!

Moet het ff kort houden, want m'n vriend zit al klaar met een pot thee. We zijn net uiteten geweest om het voor 't eerst voorzichtig al een beetje te vieren met z'n 3-en!

Ik beloof morgen weer te mailen en dan vol verslag te doen!

Een heeeeeele dikke knuffel voor jullie allemaal.

Oh god, wordt emotioneel.....de hormonen werken al goed!!

Ps: m'n tieten lijken vandaag groen licht te hebben gekregen om ff gruwelijk pijn te gaan doen, heerlijk!

haaaaaiiii

xrielle tuurlijk mag je mee kletsen!
en ik denk idd dat je je eisprong voelt! dus flink aan de klus!

nou voel me alweer wat beter hoor..
kunnen er niks aan veranderen he?dat de duivels even op bezoek zijn..
net ff lekker bij papa geweest en gezonnebankt.
28 okt is mijn paps jarig go!goeie datum!

wat erg dat je 2 miskramen hebt gehad zeg! snap heel goed dat je bang bent!
een vriendin van mij is ook zwanger nu 12 week. heeft ook 2 miskramen gehad echt heel erg hoor!nou hopen dat deze weken heel snel gaan!voor ons allemaal!!

prinses heerlijk met zijn drieen uit eten geweest!! super hoor! kun je t al geloven?
aan je tieten te voelen zeker wel! hahaha en ff geen biefstukjes he?maar dat heb je er vast en zeker voor over!!
vind echt super voor jullie!!

nou marije nog! wanneer is je vriend thuis???hihi
heb je al klachtjes?

heb vanmiddag ff meegelezen op het zwangerzijn forum
topic over roken.
nou dat gind er heftig aan toe zeg!!! werd al gedreigt met een 9 mm pistool!!
pfffff ik heb een mail naar het forum gestuurd,dat het moet stoppen..en nog meer meiden hebben er 1 gestuurd.heb zelf vanmiddag maar geen reacties geplaatst.
als jullie tijd hebben moeten jullie het maar es lezen.(als het er nog op staat)
echt heel erg..ook lekker makkelijk he?dreigen via internet.
maar goed.... wou t ff kwijt..

en wat dat roken betreft...heb net stiekem ff een sigaretje gerookt..
ben nu duizelig en beroerd...doe het dus niet weer!!!! gatver wat goor!!!!!!
dacht er echt zin in te hebben!!haha voelde me ff zielig,...

rossia hoe is het nu met jullie?
elk sterfgeval is idd moeilijk...zelf weet ik niet hoe het is om opa's en oma's te hebben... zijn allemaal al vroeg overleden toen ik een jaar 5 was..heb dus helemaal geen opa en oma meer.

maar heb ff een vraagje aan de ovulatietest gebruiksters...
ik wil er nu toch wel aan beginnen ivm de drukte van het huis straks.
maar mijn man wil het niet.maar zal t m nog wel ff duidelijk uitleggen hoe t allemaal werkt enzo..hihi kerels!!!!
dan kunnen we namelijk iets gerichter gaan klussen denk ik.
welk merk gebruiken jullie? of gebruikten.
wil er eigenlijk wel 1 die ik elk moment van de dag kan gebruiken en waar je niet 4 uur je plas voor moet ophouden. dat kan ik nl niet!haha drink echt liters water op een dag vandaar...

nou weer een heel bericht zeg!
monatoetje hoe is ie met je?

fijne avond!! ga ff lekker douchen kom zo nog ff loeren!!
xxxxxxxxxxxxxx

JOEHOE....

SUPER SUPER>>

heb even heel veel glitters ingepikt..Hopelijk lukt het de volgende keer..
Maar ben blij dat er nu een aantal zwanger zijn in deze topic. Kreeg er al een eng gevoel bij. Echt van harte gefeliciteerd.. Hopelijk komen wij er snel achteraan..
Hoeveelste ronde was dit nu voor jullie..

Geniet overal van. en doe ons goed verslag van alles.. Dan is het voor ons straks makkelijker. Dan weten we in ieder geval wat we moeten doen..

heel veel liefs mij

Terug
Bovenaan