eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Suus echt jammer voor je.. We gaan gewoon door naar de volgende ronde en sluiten ons dan aan bij princes en go.
Goed..
afgesproken..
Houd je haaks..
liefs mij

Goedmorgen Ladies,

Eerst even een slecht bericht. Oma is gisteravond/nacht rustig ingeslapen. We zijn erg verdrietig, maar weten dat het voor oma beter is zo. Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Hier een virtuele knuffel.

Dan over naar het leuke nieuws:
Prinses: Wat leuk dat jullie het gevierd hebben met een etentje!  Ben zo benieuwd hoe het verder met je gaat. Hou je ons op de hoogte!!
Go: Ik kan het me  heel goed voorstellen. Gelukkig is 10 maart al snel. Ik hoop dat je er wel van gaat genieten! Hou je ons ook op de hoogte!!

Suus: Ik heb net als prinses de digitale testen van ClearBlue gebruikt. Dan kan je gewoon s'ochtends als je wakker wordt testen, want dan heb je waarschijnlijk al 4 uur je plas opgehouden. Ze zijn mij echt waanzinnig goed bevallen en hoop dat het deze maand gewerkt heeft! We zullen het over 14 dagen weten, want de wachtperiode is weer ingegaan!!

allereerst gecondoleerd meis Veel sterkte aan jou en je fam toegewenst de komende periode.

leuk hoor eindelijk de zwangergesprekken die opgang komen.
ik heb nog nooit ovu testen gebruikt gewoon  goed klussen en dan zien we wel wat er gebeurd das een beetje ons motto vandaar dat er dan ook geen ovu testen zijn.
tis een beetje lastig aventoe want weet  nu niet zo goed of ik hem nou wel heb gehad of dat ie deze week nog komt ik meende vorige week mijn ei te voelen en dan betekent het dat mijn nod eerder is maar goed dat had ik al verteld :p ik word er in elk geval  gek van  
heb in elk geval nog geen  zwangershapstesten in huis of wat dan ook dat zien we tegen die tijd wel weer :p
Ik zal het lijstje ook nog even op datum zetten komt ie zo aan  

Veel liefs Marije

En voor alle duidelijkheid ff een nieuw NOD-lijstje:

Judith                      23-02       3e ronde           1e kindje
Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje (met een dikke kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"

Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :    
Go                        2e kindje uitgerekent op :

Rossia gecondoleert met je oma,krijg er kippenvel gisteren avond
is ook de  oom van mijn schoonbroertje gestorven. Die man kwam veel bij ons op
bezoek altijd. Ik leef met je mee meid

Hopelijk ben je nu ook zwanger misschien krijgt ze dan wel het karakter en/of trekjes van joun oma.

liefs,

Melanie

rossia dikke knuffel van mij! gecondoleert!!
wel prettig dat ze rustig is heen gegaan!

marije wanneer ga je testen!!! word wel nieuwsgierig nou hoor!

xxxxx

Hoi lieve schatten!

allereerst lieve Rossia, gecondoleerd.....wat kan 't leven dubbel zijn hè?! Dikke knuffel van mij! (en een heleboel extra glitters!!)

Jullie zullen wel denken......die is zwanger, gelijk hoor je d'r niks meer van!
Nou.....ik lig al vanaf 't moment dat ik thuis ben gekomen voor apegapen op de bank.

Er is geen twijfel meer mogelijk, ik ben écht zwanger! Onwijs zere borsten, buikpijn/krampjes, misselijk (!)en doodmoe!
Heerlijk!!!

Maar goed, ik hoop  dus ook dat jullie begijpen dat ik het hier voor nu even bij laat en weer lekker horizontaal ga.
Ik denk wel héél veel aan jullie.....het zullen de hormonen wel zijn, maar ik voel écht zo'n speciale band met jullie. Het is ook niet niks wat we allemaal met elkaar delen!
Ben in ieder geval heel blij met jullie......zo dat wilde ik maar even gezegd hebben!

Dikke knuffel, van moeder overste 'prinses'
(iiiiiihhhh wat een raar idee hè, ik wordt gewoon moeder!)

Ps: heb eigenlijk heel veel leuke dingen te vertellen, maar dat ga ik morgen doen.......goede cliffhanger hè?!

Lieve Meiden,

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Doet me echt heel erg goed. En ja prinses ik voel die "band" ook. Ik vindt het ook heel speciaal. Dat we maar snel met z'n allen zwanger zijn en over al die kwalen kunnen babbelen.

Ik hoop dat je misselijkheid wat minder wordt. Lijkt me toch geen pretje! Aan de andere kant, tekenen dat je echt zwanger bent en het is ook heeeeel speciaal.

En, die cliffhanger, tja dat zijn dingen die je niet moet doen hoor. Ben nu TE nieuwschierig!! Hihiihihihiihii!

Zo ik heb je glitters opgevangen en ga ook lekker onder de wol. 2 gebroken nachten is niet goed voor je gezondheid!

Lieve meiden, dikke virtuele knuffel van mij voor jullie allemaal en prinses heb je glitters meer dan 1 maal opgepikt!

Trusten

Goeiemiddag dames!

Rossia, gecondoleerd nog. Veel sterkte de komende tijd.

En verder: vandaag heb ik getest (kon niet meer wachten, m'n nod was maandag) en ik ben niet zwanger volgens de test. Maar ik ben ook niet ongi, dus ja, wat nu? Gek hoor... Ben wel een beetje teleurgesteld moet ik zeggen. Elke dag dat de RD's niet kwamen werd ik toch hoopvoller en hoopvoller....

Terug
Bovenaan