eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

En voor alle duidelijkheid ff een nieuw NOD-lijstje:

Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde           2e kindje
Melanie               03-03       2e ronde          1e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde        1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde        1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                                                3e ronde          1e kindje (met een dikke kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"

Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses                19-02         2e ronde      1e kindje    

Nou meiden, en nou moeders volgen hè?! Ik was hier geloof ik de oudste, nou ik zal dan ook maar het goede voorbeeld geven, maar nu hop......allemaal zwanger worden!
X prinses

Princes, gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt super gaaf voor je.

Hier ook positief getest vanochtend. Ik kon niet meer wachten tot mijn man opstond en had alvast geplast in een beker. Net de test gedaan.
Dikke vette streep, ik had het eigenlijk wel verwacht gezien mijn klachtjes en mijn bloeding afgelopen week. Maar ja, je lichaam kan je dus ook voor de gek houden.
Bij deze glitters voor jullie:
******************** ************************* ***************************** ***************************
********************* *********************** ************************** *******************************
********************* ************************ ************************* *******************************
******************** ************************* ******************** ********************* ***************

Ik hoop dat jullie er snel iets aanhebben.
En Suus, klote dat de rode duivels geariveerd zijn, hopelijk heb je iets aan onze glitters!!

Judith                      23-02       3e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                                                3e ronde          1e kindje (met een dikke kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"

"zwanger"

Go                             18-02         2e ronde      2e kindje

Heel veel liefs van Margot en ik blijf jullie volgen!!

Moest even lezen hoe het hier gaat met alle NOD's en ik lees 2 zwangerschappen! Onwijs gaaf Go en Prinses, gefeli!!!!!!!!!

Suus ontzettend balen, hopelij volgende x meer succes. Wanneer is je nieuwe NOD?

En voor de wachtende NODers...heel veel succes!

Liefs, El (en ik ben niet meer ongesteld, dus kan zelf ook weer aan de klus ;-)))

hallo iedereen

vang"vang"vang"vang"vang"vang" zo ikke heb wat glitters !

GEFELICITEERD DAMES ! en je moet uigaan van je eerste dag van je laatste menstruatie en niet van je eisprong met de telling van je zwangerschap
bij je eerste echo kijken ze hoe ver je bent aan de groote van je baby dan stellend ze het eventueel wel bij.
nogmaals Gefeliciteerd !

Veel liefs Marije

Goede morgen damens,

Wat lees ik nu hier allemaal GLITTERS,GLITTERS,GLITTERS,

Suus balen zeg ik leef met je mee gaan we samen naar de 2 de ronde
had het je echt gegunt meid.

Prinses GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAT felicitatie's van deze kant
maar ff een vraagje dit schreef jij

........een kussen onder je kont en een half uur
blijven liggen......
.............ovulatietesten...........
.............de spermadans........
.............HET HELPT dus écht!!!             leg dat eens uit aub

Go   GEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAT felicitatie's van deze kant
ook aan jou heb ik ik een vraagje je zei dat je een prop bloed gehad hebt voorheen.
Ik ben namelijk ook maar 1 dag ongi geweest en het was echt maar een klein beetje is dat nog ontpilling dan ?

De rest van de meiden zet hem op toi toi toi we willen hier meer glitters zien van ons allemaal

Goedemorgen Meiden.

WOW! Wat een goed nieuws! Ik weet niet wat ik lees. Ik heb alle glitters opgevangen! Meiden dit is echt te gek. Prinses en Go! Ik ben zooooo blij voor jullie. Alle tekenen klopte dus! Hoera!!

Suus wat enorm ^&&^%^&%$!!

Hier ook minder goed nieuws... Wat kan nieuw leven en dood zo dicht bij elkaar liggen. We hebben gister te horen gekregen dat oma aan haar laatste fase bezig is... En net nu ik mijn ei heb gevonden vanmorgen. Gisteravond soort van wake gehouden. Vanmorgen nog even langs geweest om afscheid te nemen.  Ik durfde het gisteravond  bijna niet te vragen en voel me heel schuldig maar hebben toch even snel sexytime gehad. Ik hoop vanavond nog een keer, maar weet niet of ik dat van mijn vriend kan vragen. Had vanmorgen eindelijk de smiley op de test!! En voel mijn eitje nu ook links onderin....

Nou meiden, geniet van ieder moment en bouw een feestje! En die glitters neemt niemand jullie meer af!

Liefs Rossia

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JEETJE MINA 2 X GLITTERS!!!! ECHT GEWELDIG  !!

nou heb heel wat glitters opgevangen hoor dank jullie wel!!
echt super joh!!zijn jullie bijna gelijk uitgerekend he?

prinses lief dat je bij ons blijft hoor!! go ook wel he?
zal mijn man ook ff vragen om een spermadans in te studeren!!whaha
maar echt geweldig voor jullie!!ben benieuwd hoe het nou verder verloopt met HA en VK enzo en wat jullie klachten zijn/worden..kunnen we mooi alles aan jullie vragen!
(ben best jaloers hoor...mogen jullie best weten,maar gun het echt iedereen zooooo erg!!!) ben nu zelf hartstikke ongie met weer alle klachten die je je kan bedenken...
pffffffffffff niks aan. ben er zelfs beroerd van..gelukkig vandaag vrij.\
dus zit hier lekker in mijn oude kloffie make-up loos met een mok koffie achter de laptop.

zo rossia dat is inderdaad echt super dubbel zeg!!(gelukkig heb je gister nog geklust...) is het de oma van je vriend?erg ziek?
jeetje idd erg moeilijk.. weet natuurlijk niet hoe hij erover denkt..maar zou t idd gewoon voorzichtig vragen voor vanavond te klussen..
apart nu ik dat zo typ..normaal zou je dat nooit vragen denk ik toch?
maar nu eindelijk je ei gevonden..en aangezien die maar heeeel even leven,zou ik het ook gewoon vragen! anders moet je weer een maand wachten he?pfff lastig voor jullie!
hoop dat gister genoeg was! en heel veeeel sterkte ermee!!

nou who's next om te testen?weet t ff niet meer..of is het even rustig.
oja zal mijn NOD ook weer ff aanpassen!(lief berichtje erachter prinses!!dank je!!)

oja aan wie gaan jullie het eerst vertellen?en hoe?
kun je je een beetje concentreren op je werk vandaag prinses??hihih
denk dat jullie de hele dag met jullie gedachten ergens anders zitten!!haha
op een super grote roze wolk!! houden jullie plekje bezet voor ons?

nou ben de hele dag vrij,dus kom af en toe wel ff loeren,,
heb besloten dat ik niks ga doen vandaag!

xxxxxx

Judith                      23-02       3e ronde           1e kindje
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje (met een dikke kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"

"zwanger"

Go                             18-02         2e ronde      2e kindje

Terug
Bovenaan