IK BEN ZWANGER!!!!! Zie het tijdstip, het is nu half 6 in de ochtend!!
Ik heb vannacht om 3 uur een test gedaan en geen twijfel hoor, duidelijke streep!
Zo raar, ik werd wakker uit een droom waarin ik gedroomd had zwanger te zijn en ik had getest met zo'n CB-test (gisteren twijfelde ik nog welke ik zou gaan gebruiken, dus had een CB en een matcare klaar liggen)......dus ik hop uit bed en testen(uiteraard dus met zo'n CB-test).......en ja hoor!!! Zit nog helemaal te trillen. Uiteraard geen oog meer dicht gedaan. Heb tot 5 uur nog liggen woelen, maar ben er een half uurtje geleden maar uit gegaan......wilde zo graag met GLITTERS naar jullie gooien!!! Pak ze op lieve meiden! Pakken wat je pakken kunt!
Suus, wat balen joh! Ik hoop zo onwijs dat mijn glitters je helpen. Ik gun 't je zo!!!!
EN........een kussen onder je kont en een half uur blijven liggen......
.............ovulatietesten...........
.............de spermadans........
.............HET HELPT dus écht!!!
Ik heb natuurlijk mijn vriend vannacht wakker gemaakt, hij moest ook kijken van me, dacht nl. dat ik nog steeds droomde! Maar ook hij zag, hoe slaperig hij ook nog was, een duidelijke streep! (of eigenlijk dus een kruis)
We hebben elkaar een knuffel gegeven en hij sjokte meteen weer terug z'n bed in. Hij heeft ook nog zeker 3 kwartier liggen woelen, maar lag daarna heerlijk te snurken, wat ie nu nog ligt te doen.
Ik ben hyper!!!!!
Heb nog steeds een zeurende pijn in m'n liesstreek/onderbuik, het lijkt alsof 't ietsje erger is dan gisteren.....?! (beetje ongi-achtig)
Wel ja, ik ga vandaag de huisarts maar bellen en dan hoor ik het wel hoe nu verder.
Weet ook niet of ik nu dus 4 of 5 wkn zwanger ben, had m'n 1e dag van m'n laatste menstruatie 5 wkn geleden, maar m'n ei pas 2 wkn geleden. Aangezien ze zeggen dat je 2 wkn kado krijgt, kan 't dus ook 4 wkn zijn?!!?! Weet iemand dit?! Who cares trouwens, zwanger is zwanger!!
Nou lieve girls, ik beloof bij deze plechtig dat ik bij jullie blijf tot we allemaal zwanger zijn! Dan samen naar het 'zwanger zijn'-forum!
Dikke kus van een hyper-zwanger prinsesje!!!