eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

nog ff onze nods aanhalen

NOD'S

Prinses               19-02       2e ronde       1e kindje
Judith                      23-02       3e ronde        1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde           2e kindje
Melanie               03-03       2e ronde          1e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde        1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Ellepel                   15-03        3e ronde        1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)

"wachtrij

Suus                       17-02       2e ronde        1e kindje
Go                             18-02       2e ronde        2e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

suus go en madootje laten we hopen dat jullie glitters hier gaan strooien

wow prinses! wat een verdachte klachtjes!!!

hier nog steeds geen duivel te bekennen!!!!!ieieieieieieieieeieieiei

wel een zeurend gevoel in mijn onderrug..dus wacht gewoon af..mijn mannetje leeft nu ook erg mee!schatje belde me vanmiddag al op mijn werk hoe het met me was..
zit nu wel weer te twijfelen hoor!! straks ben ik gewoon hartstikke zwanger!!
je hoort zo vaak dat ze pas veel later een positieve test in handen hebben..
heb eigenlijk ook niet zo'n zin in cyclus van 50 dgn ofzo..

al iemand verder getest???????

nou houden mekaar op de hoogte he?\

eet smakelijk!!

xxx

Suus, Go en Madootje!! Spannend!!!!

Mijn vriend leeft ook helemaal mee, hij kwam net weer uit de badkamer, is ook steeds zijn eigen temperatuur op aan 't meten om te zien of die van mij echt zo hoog is. Maar hij komt niet boven de 36,5 uit?! Die van mij was net 37,5.
Hmmmm..........

Ik ga morgenvroeg weer testen, twijfel alleen of ik met van die matcare midstream dingen zal testen of met die ene van clearbleu die ik nog heb liggen.
Welke gebruiken jullie?!

Nou meiden, succes/sterkte!!

En voor de rest van de meiden ook veel liefs en onwijs bedankt dat jullie zo voor ons duimen, lief!!! Doen wij straks uiteraard ook weer voor jullie!!!

prinses

O dames..

Ik heb zo'n goed voorgevoel bij jullie..Vooral bij jouw princes. Laten we het hopen.. Want dit forum heeft zeker gliltters nodig.. Het is echt erg hier..
Ik duim ook voor jullie..

Liefs mij

Hoi Suus en Go,

Daar zitten we dan in de wachtrij! Hiep hiep hoera: nog steeds niet ongi geworden! En Prinses, het word nu ook echt spannend voor jou.

Het moet toch een van ons lukken om glitters te gaan strooien? Ik hoop het echt.Ik wacht nog wel even met testen. Heb toch het gevoel alsof ik ongi ga worden. We zien het dus wel.

Groetjes, Madootje

Ha Meiden,

Kon vandaag overdag niet reageren, was erggggg druk op mijn werk.

Princes, jij gaat ook morgenvroeg testen!!!
Spannend. Ik ook denk ik.

Rossia, jij had je ei nog niet gevonden. Succes morgen weer............

Suus, jij nog geen rode duivels, goed teken dus.
Madootje, voor jou ook een spannende tijd........

Alle andere meiden die ik niet persoonlijk heb benoemd, super fijn dat jullie zo met ons meeleven, echt heeeeel fijn.

Hier verder nog geen rode duivels. Ga onderhand ieder uur naar de toilet.
Denk steeds dat ik iets voel in mijn slipje, wat helemaal niet zo is. Gek toch he, gelukkig was het vandaag rustig op mijn werk, kon ik er niet zo heel erg mee bezig zijn.
Ik laat jullie morgenvroeg meteen iets weten..............

Veel liefs, Go

nou meiden zoals jullie zien,zijn de duivels gearriveerd..
baal natuurlijk best wel,maar had eigenlijk al wel verwacht.
dus geen glitters van mij deze keer!!! mijn cyclus is trouwens wel super he?
had dus echt na die slijmprop  wel mijn eisprong. zo leer je wel mooi je lichaam kennen.
nou op naar de klusweken!! dan zitten we er letterlijk en figuurlijk in!vlogende week woensdag krijgen we de sleutel..dus gedachten ergens anders..... en wie weet!!

nou meiden wil wel veeeeeeeeeeeellllllllll glitters deze week!!!!

xxxxxxxxxxxx

IK BEN ZWANGER!!!!! Zie het tijdstip, het is nu half 6 in de ochtend!!
Ik heb vannacht om 3 uur een test gedaan en geen twijfel hoor, duidelijke streep!
Zo raar, ik werd wakker uit een droom waarin ik gedroomd had zwanger te zijn en ik had getest met zo'n CB-test (gisteren twijfelde ik nog welke ik zou gaan gebruiken, dus had een CB en een matcare klaar liggen)......dus ik hop uit bed en testen(uiteraard dus met zo'n CB-test).......en ja hoor!!! Zit nog helemaal te trillen. Uiteraard geen oog meer dicht gedaan. Heb tot 5 uur nog liggen woelen, maar ben er een half uurtje geleden maar uit gegaan......wilde zo graag met GLITTERS naar jullie gooien!!! Pak ze op lieve meiden! Pakken wat je pakken kunt!

Suus, wat balen joh! Ik hoop zo onwijs dat mijn glitters je helpen. Ik gun 't je zo!!!!
EN........een kussen onder je kont en een half uur blijven liggen......
.............ovulatietesten...........
.............de spermadans........
.............HET HELPT dus écht!!!

Ik heb natuurlijk mijn vriend vannacht wakker gemaakt, hij moest ook kijken van me, dacht nl. dat ik nog steeds droomde! Maar ook hij zag, hoe slaperig hij ook nog was, een duidelijke streep! (of eigenlijk dus een kruis)
We hebben elkaar een knuffel gegeven en hij sjokte meteen weer terug z'n bed in. Hij heeft ook nog zeker 3 kwartier liggen woelen, maar lag daarna heerlijk te snurken, wat ie nu nog ligt te doen.
Ik ben hyper!!!!!

Heb nog steeds een zeurende pijn in m'n liesstreek/onderbuik, het lijkt alsof 't ietsje erger is dan gisteren.....?! (beetje ongi-achtig)
Wel ja, ik ga vandaag de huisarts maar bellen en dan hoor ik het wel hoe nu verder.
Weet ook niet of ik nu dus 4 of 5 wkn zwanger ben, had m'n 1e dag van m'n laatste menstruatie 5 wkn geleden, maar m'n ei pas 2 wkn geleden. Aangezien ze zeggen dat je 2 wkn kado krijgt, kan 't dus ook 4 wkn zijn?!!?! Weet iemand dit?! Who cares trouwens, zwanger is zwanger!!

Nou lieve girls, ik beloof bij deze plechtig dat ik bij jullie blijf tot we allemaal zwanger zijn! Dan samen naar het 'zwanger zijn'-forum!

Dikke kus van een hyper-zwanger prinsesje!!!

Terug
Bovenaan