Monatoetje, mooie dvd inderdaad ja, ik heb deze zelf omdat ik een keer mee heb gedaan met Moeders voor Moeders en dan mag je een welkomscadeua uitzoeken.
Verder wilde je weten of we nog wat konden herinneren van onze "bijzondere bevruchtingsdag". Nou, hier komt mijn verhaal:
Ten eerste kluste mijn man en ik echt goed om de dag. Dan had ik dus echt altijd goed zaad in mijn.
Toen ik volgens het boekje mijn eispong zou hebben, was het carnaval !!!!GGGRRRGGG
Manlief veeeeeeeeeeeeeellllllllll alcohol op, we sliepen in het huis van mijn ouders, die een week op vakantie waren. Sven heeft daar ook een eigen bedje en in die woonplaats hebben wij allebei gewoond en vieren we ook carnaval.
Manlief goed in het glaasje gekeken dus, maar wel ergggg goede, ongecomplexeerde sex gehad (spel ik volgens mij niet helemaal goed). Ik denk dat het toen of een dag eerder of later is gebeurd. In ieder geval rond carnaval.
Daarna inderdaad 10 minuurtjes met mijn beentjes in de lucht gehangen, manlief was al weer bijna in slaap gevallen, maar ja, ik dacht: alles voor het goede doel.
Ik heb ergens gelezen dat de zaadjes er 5 minuten over doen om naar je baarmoeder te zwemmen.
Dus ja, ik zou zeggen, kussen onder je kont of met je benen in de lucht helpt echt.
(Heb ik trouwens bij iedere keer gedaan hoor. Ha Ha)
Princes, leuk dat je op dezelfde datum bent uitgeteld. Kunnen we er samen van genieten. Hopelijk komen er vele dames bij die zwanger worden.
Misschien moeten we nog eens glitters strooien ******* ********* ********** ******
Kunnen jullie nog een vangen, meiden !!!!!!
Verder ben ik even kwijt wie hoever is en wanneer eisprong enzzzzz....... Sorry !!!
Verder welkom aan Alive, volgens mij spel ik het helemaal verkeerd, maar ik had ook zoooooooovvvvvvvvvvveeeeellllllll leesvoer.
Ben even niet op het forum geweest. Ik had bijholten-ontsteking.
Dus ogen dicht en op bed liggen. Niets gedaan dit weekend. Voel me nu wel wat beter, kan morgen dus gewoon gaan werken.
Anti-biotica kuur (die ik als zwangere wel mag hebben) en neusspray (homopatische).
Ja Ja. Je moet overal aan denken als je zwanger bent. Huisarts ook maar even verteld dat ik zwanger was.
Ik ben volgens mij heellll veel vergeten te vertellen, maar ja,,,,, dat komt dan wel weer.
Verder voel ik me goed, ontdanks mijn bijholtenontsteking. Misselijkheid heb ik nog wel, moe ook, maar verder weinig teken dat ik zwanger ben. Dat vind ik toch wel het moeilijkste hoor, dat je niets voelt en ziet tot de echo. Nog 2 weken...... Spannend !!!
Wel lang wachten hoor..........
Hoop dat jullie ook online zijn..........
Heel veel liefs en een dikke kus, Go