eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

irritant he Rossia die puistjes. Volgens mij had ik er geen last van vroeger toen ik met de pil begon. Maar ben ook snel aan de pil gegaan. Was echt rondom mijn menstruatie. Echt ontzettend veel. Op aanraden van de dokter aan de pil.. Maar op zich valt het nu wel mee de menstruatietijd.. Maar de puistjes zijn verschrikkelijk. BIj mij vraagt dus ook iedereen. Ja druk druk zeg ik dan maar..

welke film had je ook alweer gekregen.. Misschien tip om van de week eens te kijken...
groetjes

Go en Princes.
Je moet via google eens kijken naar de film waar Rossia het over had. WOnder van het ongeboren kind.
Staan prachtige foto's  bij.. Waaronder een 6 weken oude embryo. Dit groeit nu in jullie.. Echt heel speciaal..

liefs mij

Monatoetje,   mooie dvd inderdaad ja, ik heb deze zelf omdat ik een keer mee heb gedaan met Moeders voor Moeders en dan mag je een welkomscadeua uitzoeken.

Verder wilde je weten of we nog wat konden herinneren van onze "bijzondere bevruchtingsdag".   Nou, hier komt mijn verhaal:

Ten eerste kluste mijn man en ik echt goed om de dag. Dan had ik dus echt altijd goed zaad in mijn.
Toen ik volgens het boekje mijn eispong zou hebben, was het carnaval !!!!GGGRRRGGG
Manlief veeeeeeeeeeeeeellllllllll alcohol op, we sliepen in het huis van mijn ouders, die een week op vakantie waren. Sven heeft daar ook een eigen bedje en in die woonplaats hebben wij allebei gewoond en vieren we ook carnaval.
Manlief goed in het glaasje gekeken dus, maar wel ergggg goede, ongecomplexeerde sex gehad (spel ik volgens mij niet helemaal goed). Ik denk dat het toen of een dag eerder of later is gebeurd. In ieder geval rond carnaval.

Daarna inderdaad 10 minuurtjes met mijn beentjes in de lucht gehangen, manlief was al weer bijna in slaap gevallen, maar ja, ik dacht: alles voor het goede doel.
Ik heb ergens gelezen dat de zaadjes er 5 minuten over doen om naar je baarmoeder te zwemmen.

Dus ja, ik zou zeggen, kussen onder je kont of met je benen in de lucht helpt echt.
(Heb ik trouwens bij iedere keer gedaan hoor. Ha Ha)

Princes, leuk dat je op dezelfde datum bent uitgeteld. Kunnen we er samen van genieten. Hopelijk komen er vele dames bij die zwanger worden.
Misschien moeten we nog eens glitters strooien ******* ********* ********** ******
Kunnen jullie nog een vangen, meiden !!!!!!

Verder ben ik even kwijt wie hoever is en wanneer eisprong enzzzzz....... Sorry !!!

Verder welkom aan Alive, volgens mij spel ik het helemaal verkeerd, maar ik had ook zoooooooovvvvvvvvvvveeeeellllllll leesvoer.

Ben even niet op het forum geweest. Ik had bijholten-ontsteking.
Dus ogen dicht en op bed liggen. Niets gedaan dit weekend. Voel me nu wel wat beter, kan morgen dus gewoon gaan werken.
Anti-biotica kuur (die ik als zwangere wel mag hebben) en neusspray (homopatische).
Ja Ja. Je moet overal aan denken als je zwanger bent. Huisarts ook maar even verteld dat ik zwanger was.

Ik ben volgens mij heellll veel vergeten te vertellen, maar ja,,,,, dat komt dan wel weer.
Verder voel ik me goed, ontdanks mijn bijholtenontsteking. Misselijkheid heb ik nog wel, moe ook, maar verder weinig teken dat ik zwanger ben. Dat vind ik toch wel het moeilijkste hoor, dat je niets voelt en  ziet tot de echo. Nog 2 weken......  Spannend !!!
Wel lang wachten hoor..........

Hoop dat jullie ook online zijn..........

Heel veel liefs en een dikke kus, Go  

Hallo allemaal,

ben nu toch iedere dag weer aan het bijlezen en kan het toch ook niet laten iets te schrijven!!

@Rossia, die film is in de eerste weken van dit jaar op maandag in 3 delen op tv geweest hen het eerste en het laatste deel gezien de tweede was ik helaas vergeten op te nemen, maar de eerste over de bevruchting vond ik ook wel erg interresant. Heb ook aan mijn man laten zien hoe nou de vagina en het piemeltje ontstaat, dat vond hij ook erg mooi om te zien!!
Veel serkte morgen en ik hoop dat je ondanks dat nog een leuke verjaardag hebt gehad!!!
@Prinses, ik kreeg bijna zelf tranen als ik lees hoe je ouders reageerde echt leuk voor jullie. Geniet er van!!!!

Verder zijn bij mij ook de pukkels niet weg te krijgen, gelukkig nog niet veel reactie op gehad, maar op het moment valt het bij mij ook wel weer mee.

En van dat wachten wordt je echt gesuffeld, elke keer als ik naar de wc ga vraagt zelfs mijn man of ik nu al ongi ben!!

Nu ga ik ff de video aan zetten voor boer zoekt vrouw en baby te huur en ff Van Speijk kijken!!!

Tot morgen X Judith

Hoi Go,

Nog goede hoop voor mij dan, wij waren ook bij mijn ouders thuis aan het slapen om daar carnaval te vieren!!!
En nu bij mij ook nog geen rode duivels!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

X Judith

Lieve meiden.

Hoe gaat het met jullie?
Hier gaat het momenteel wat minder nu.
Ik had jullie al verteld dat we verteld hadden aan onze ouders dat we bezig
zijn met een baby.
Mijn schoonouders gaan volgende week een maand naar africa dus dat was
voor hun wel een leuk kadotje.Mijn moeder zei schat dat gevoel hadden
wij al lang dat jullie daar ook mee bezig zijn.
Mijn schoonouders zijn rond 19.00 naar huis toe gegaan, rond een uurtje of 02.00
vanacht kregen wij een telefoontje dat haar oudste broer overleden is
mijn mans lievelings oom.
Nu is mijn man heel verdrietig wij wonen in Sittard en hem zijn family woont in Leiden
en in Wassenaar, dus dat rijden we ff niet zo een,twee,drie.
Deze week moeten we   dan toch erheen voor zijn begrafenis.
Hij vroeg aan mij oom een leuk gedicht te maken om voor te lezen aan zijn family.
Pfff weet niets te schrijven.
Hij voeld zich nu schuldig want aankomend weekend was hij jarig en zouden we vertellen dat we met een kleintje bezig waren want daar was hij dol op.Maar dat
kan nu helaas niet meer.

Ik lees wel alles gewoon mee hier ,dat probeer ik attans
zal alleen iets minder online zijn nu momenteel

Liefst Melanie

Ik zet mezelf er ook maar even tussen....

Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Aline                        13-03         3e ronde         3e kindje
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje (met een dikke                                               kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)

"wachtrij"
Judith                      23-02       3e ronde           1e kindje
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :    
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

Geodemorgen,
wat raar, ik had een berichtje gestuurd en ik ben het kwijt.

Nog een keer proberen

melanie, gecondoleerd! Wat is dat raar he? Dan ligt leven en dood wel weer dicht bij elkaar. Sterkte deze week en ookmet het schrijven van een gedicht (doe je dat vakenr? Gedichten schrijven enzo?)

Judith en Madootje, spannend. Jullie zijn al lang over tijd. Wanneer gaan jullie testen?

Die pukkels zijn inderdaad erg. En elke ronde lijken ze erger te worden. Mijn haar is ook sneller vet. Maar goed schoonmaken helpt inderdaad wel een beetje. Ik voel me soms net  een puber met allemaal pads om huid te reinigen. Maar ja, het is voor een goed doel.

Groetjes, Aline.

Terug
Bovenaan