eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

goedemorgen idereen

jeetje gecondoleerd en veel succes met een gedicht schrijven !

nou hier zijn de vruchtbare dagen weer de deur uit de kleine was er dit weekend niet dus mijn vriend en ik hadden lekker tijd voor elkaar.
we hebben een uit de hand gelopen sex partij gehad haha beneden begonnen en zouden naar boven gaan maar in plaats daar van werd ik tegen de deur omhoog gezet .
niet echt bevordelijk voor zaadjes die moeten zwemmen maar wel erg lekker hihihi

nou hier heb ik ook last van pukkels en ook sneller vet haar dat is niet door het ontpillen maar komt gewoon omdat je hormoonhuishouding veranderd is door de pil ik kreeg die puistjes namelijk pas toen ik ontpilt was.

mijn moeder is er achter gekomen dat ik geen pil meer slik. ze vind het erg leuk alleen was ze wel een beetje bezorgt over hoe het dan moest vlak na de bevalling omdat ik mijn zoontje ook nog heb en natuurlijk moet bijkomen van de bevalling.
en eigelijk iedereen in mijn omgeving een fulltime baan heeft. maar dat komt vast wel goed.

zijn de dames op het wachtbankje al iets te weten gekomen ???

Veel wacht succes iedereen

Veel liefs Marije

dag dames..

hier alles goed.. Blijven goed klussen en lig inderdaad na de daad met een kussen onder mijn kont.. Maar we kunnen het niet laten om het elke avond te doen.. O als dat maar goed is. Nou ja we zien wel...

Verder geen bijzonderheden.Heerlijk weekje vrij.. dus goed de tijd om alles te lezen.. .
Wie zit er nog in de wachtrij. Volgens mij iemand al vanaf 18-2.. reageer of heb ik iets gemist. Vanaf 18-2 is al heel lang. testje..

nou ik hoor het wel..
ga even wat doen.. want wil vanmiddag heerlijk de deur uit..

Is die van mij weer even.
Wat zouden jullie doen. Vanavond toch weer even klussen.. Ach doe het gewoon..
1 zaadje kan   maar de winnaar zijn.. Zoveel hebben we niet nodig..

groetjes.

Bedankt dat jullie met ons meeleven.

Maar wat betreft een brief schrijven. Ik zou het niet weten ik heb nog geen letter
op papier kunnen zetten ik denk dat ik het ook ff moet laten bezinken.
Maar mijn mannetje moet het eigelijk zelf doen ik weet begot niet wat ik moet schrijven. Hoop dat ik zwanger ben alleen al voor mijn mannetje mijn schoonmoeder zei ook   al kind ben toch blij dat ik straks misschien oma ga worden had ik niet verwacht.Maarja weet niet wanneer dat zal gaan gebeuren hopelijk snel

hoi dames,

@Melani, gecondoleerd met het verlies van de oom van je man!
Volgens mij kun je op internet ook mooie gedichten lezen en haal je er wat ideeën vandaan! Veel sterkte deze week!

En dat vet har heb ik ook ik dacht eigenlijk dat dat kwam omdat ik het weer laat groeien en dat het weer zwaarder werd, nog niet eens aan gedacht dat dat met je hormonen te maken kon hebben. Weer wat geleerd!!
Verder hier nog geen spoor van rode duivels wil woensdag weer gaan testen!

X Judith

Hier toch  gearriveerd.
Beetje balen, maar ook blij om van die onzekerheid af te zijn.
Maandag was wel mijn "normale" avond om ongi te worden, dus denk dat het de vorige keer een foutje was om twee dagen te vroeg te komen. ik houd daarom ook gewoon mijn 28 dagen aan en heb dan vanaf morgen op 25 maart mijn nod.
Heb dus ook maar gelijk het schema aangepast!!

Melanie               03-03       2e ronde           1e kindje
Rossia                  04-03         3e ronde         1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD,)
Marije                     08-03        2eronde            2e kindje
Monatoetje        12-03        4e ronde         1e kindje ( cyclus van 28 dagen.)
Aline                        13-03         3e ronde         3e kindje
Ellepel                   15-03        3e ronde           1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                        17-03          3e ronde          1e kindje (met een dikke                                               kus+een  hoop  glitters  van mij, prinses)
Judith                       25-03        4e ronde             1e kindje ( ga toch uit van 28 dagen)

"wachtrij"
Madootje         18-02       2e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008
Go                        2e kindje uitgerekent op : 28 oktober 2008 (10 Maart echo)

Moest truwens net nog even onder GTST aan jullie denken, daar gingen ze ook met de ovu testen aan de slag,  zat gelijk te denken of dat bij jullie ook zo ging, hihi!!

X Judith

helloooo

ff snel...
hier alles oke! klusperiode komt er weer aan!!!
begin woensdag met mijn testen of donderdag.
dus vanaf nu kussen onder mijn kont? haha okeeeeeeeee!doen we!

prinses gaaf die reactie van je ouders zeg!
en lekker dat je je zo lekker voelt!
en go leuk dat carnavals verhaal!!is dus gebeurt op het moment waarvan je het minste had verwacht!

rossia sterkte morgen!!
en nog gefeliciteerd met je verjaardag!! niet zo'n leuke dag waarschijnlijk...
heb je ook niet op mijn hyves kalender gezien.
duzzzz bijna skieen!! heerlijk ff er uit! lekker van genieten!!!!!

verder... ff denken

melanie ook gecondoleerd en veel sterkte gewenst ook voor manlief!!

judith balen van je nod!!
verder nog spannende dingen! madootje??????

nou ga bankhangen!!

xxxxx

Melanie, gecondoleerd. Ik weet hoe je je voelt! Heel veel sterkte de komen tijd!
Gisteren wij hebben het afscheid van Oma gehad het was onwijs mooi en verdrietig. Gelukkig scheen gister de zon en is het niet het weer van vandaag. Dat maakt het weer extra triest. Daarna hebben we lekker met z'n allen geluncht en wijn gedronken ! Las dat de eventuele baby bij nu toch nog geen bloedband heeft, dus heb echt even een paar glaasjes "troost"wijn gedronken. Hoop niet dat jullie nu boos op mij zijn....

Suus, wat raar dat ik niet op je hyves kalender sta. Als het goed is toch wel? Heb het een klein beetje gevierd. Op gepaste wijze zeg maar. Wel raar om tussendoor dan een condoleance bezoek te hebben, maar goed nog 4 daagjes werken en dan lekker uitrusten op de vakantie en lekker even nergens mee bezig zijn! Volgende week dinsdag is d-day voor mij. Dus met tampons in mijn skibroek de piste op, al hoop ik natuurlijk ze niet nodig te hebben!

Meiden wil jullie hartelijk bedankt voor al het medeleven ivm oma en met de felicitaties ivm mijn verjaardag! JULLIE ZIJN LIEF!

Judith, wat enorm kl.te dat je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!! Even uithuilen en gaan.

Hahaha, dat zag ik ook met die ovulatietest op gtst! Super grappig! Zo zat ik er niet bij hoor! Zat gewoon rustig in de badkamer...

Go en Prinses hoe is het?

Terug
Bovenaan