eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

zo heb me daar ff raar gedroomd vanacht!!!
zoooo echt.....maar helaas ging ineens de wekker.
had een zwangerschapstest gedaan en er zat me daar een vette streep op!!
goede voortekenen misschien?

ben niet boos hoor rossia dat je wijn hebt gedronken! hihi..
het klopt dat (stel dat je zwanger bent) de embryo nog niks opneemt. de eerste 4 weken volgens mij...
zie net dat ik in mijn vorige bericht wat verkeerds getypt had..
sterkte voor morgen,maar dat was gister natuurlijk al...sorry(beetje in de war met de dagen) maar idd fijn dat t niet  zulk drama weer was als vandaag!

nou verder niks te melden....

xxxxx

Wanneer komt mijn eisprong.. Voel me rot..
Gisteren niet gesekst. om het maar even zo te zeggen. Baalde wel vanmorgen toen ik wakker werd. Onwijs zere buik. En nu moet ik wachten tot vanavond.. of eind van de middag..

Maar kun je ook al paar dagen van te voren steken hebben als je ei eraan komt.. Mijn ovulatietest zegt nog steeds dat ie niet in de aantocht is.. Moet toch echt.. Vanavond of morgen.. Bah wordt hier zo onzeker van.

Hopelijk is vanavond seksen nog goed.. Of het zaad van afgelopen zondagavond.. Oh. bah.. wat een gedoe allemaal..

Sorry voor het geklaag... moest even...

liefs mij

Hallo!
Balen Judith, maar inderdaad ook wel weer fijn dat je weet waar je aan toe bent.

Monatoetje, je ei  zal vast  snel komen, zeker als je je ook slecht voelt erbij. Dus duidelijk wat jullie vanavond te doen staat. Ik heb 2 kindjes, werd niet makkelijk zwanger en probeerde beide keren gewoon "luchtig"erover te doen, dus niet teveel aan vruchtbare dagen te denken en gewoon leuk en spontaan te vrijen (wat natuurlijk nooit lukte) en beide keren hebben we 1 maand echt elke dag gevreeen en temp bijgehouden en precies in die 2 keer werd ik zwanger. Ik was dan  altijd megasjagie en 1 of 2 dagen later was mijn temp dan omhoog. Dus goed teken dat je je rot voelt!

Ik ga vanaf morgen ook op zoek naar mijn ei. Ik ben benieuwd. Ik heb volgende week lekker vakantie, dus tijd zat voor een mogelijke  bevruchting (hahahaha). Van mij mag mijn ei nog wel even wachten tot we weg zijn.
Groetjes, Aline.

Hallo lieve dames,

Gisteravond kon ik niet meer wachten en opnieuw een test ertegenaan gegooid, en wat denk je? Weer negatief. Was ik al bang voor, daarom kon ik het uitstellen. En ik ben nog steeds niet ongesteld...... Argh, argh, om gek van te worden. Ik denk dat ik toch echt niet zwanger ben, dus kom dan maar op met die stomme RD's!!!!! En wat voor cyclus ik dan heb, is natuurlijk ook totaal bizar: 38 dagen?!

Maar omdat je het nooit zeker weet blijf ik van de alcohol af en drink ik maar niet teveel koffie enz. enz. Verder zit ik onder de pukkels (gelukkig ben ik niet de enige), heb vet haar en ben hartstikke moe (nieuwe baan).

Groetjes van Madootje, nog steeds in de wachtrij, wie komt er gezellig bij?

Sorry voor het klaagbericht! Ben er klaar mee, nu weer positief:

Suus, veel plezier op wintersport! Geniet van je vakantie!! En misschien komt je droom wel uit. Ik hoop het voor je.

Judith, wat jammer dat je niet meer met me in de wachtrij zit, veel geluk in ronde 4!

Monatoetje, maak je niet te druk hoor meis, het blijft toch altijd een beetje zoeken naar dat ei (ja,ja en het wordt ook weer Pasen, hihi)

Aline, dat is ideaal: lekker vakantie die ook nog samen met je klusperiode valt, zet hem op!!

Rossia, Marije, Melanie en Ellepel: laat je niet gekmaken!

Liefs, Madootje

Hey damens,

ik leesde net geloof ik dat suus op vakantie   gaat.Vanuit hier een fijne vakantie gewenst

verder meide gaat het nu weer een beetje,lees wel alles mee maar post niet veel,hoop dat jullie dat me niet kwalijk nemen

liefst Melanie

hoi dames

wist niet dat een vluggertje ook fijn kon zijn.. Hebben het net even gezellig na het eten gedaan. Manlief heeft met heerlijk op bed laten liggen met een kussen eronder en is weer gaan werken. Moesten eigenlijk allebei best lachen.. Maar ja ik weet zeker dat mijn ei eraan komt. Voel het gewoon.. Ook al zegt mijn test van niet. Heb er nog 1 en doe die vanavond even..

Maar ga zo weer op de bank liggen. Heb echt het gevoel dat alles weer uit me loopt.. Sorry.. hebben jullie daar ook altijd last van..
Nu maar hopen dat deze actie iets moois met zich mee brengt..

Volgens mijn man wordt het dan een jongen. HIHI>. Hij had zijn sokken aangelaten. Niet lachen he allemaal..
Wel fijn om dat hier onverstoorbaar te kunnen zeggen..

Houd van jullie en hoop dat het bij iedereen gauw raak is..

liefs mij

hoi lieve schatten,

heerlijk om weer even jullie mailtjes weer te lezen.
Ik ben gesloopt, zwaar moe.
Hoe graag ik nu een megalange mail zou willen schrijven, ga ik toch echt ff bankhangen en dan erg vlug m'n nestje in.
Morgen werk ik maar een half dagje, dus ik beloof morgen weer echt ff mee te schrijven.

Zoals je schreef monatoet, heerlijk om alles met jullie te kunnen delen, zelfs van die lekkere gekke dingen!

Ben met de dag meer nieuwsgierig naar jullie. Begin wel eens te fantaseren over hoe jullie er uit zien en hoe jullie zijn, qua karakter zeg maar.
Grappig dit forum........we kennen elkaar totaal niet, maar toch delen we dingen met elkaar die we bij wijze van spreken (en soms ook echt letterlijk) niet eens delen met onze partner!
Ik ben ook ZO ONWIJS BLIJ met jullie!!!!

DIKKE KUS EN KNUFFEL
van een vol met hormonen prinses (tieten heel au!!)

Terug
Bovenaan