eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

haaai

heel snel ff...
monatoetje!! moet erg lache om je verhaal!!
ik hou ook wel eens mijn sokken aan!!! en mijn mannetje ook wel es met een vluggertje!!whoehahaha!! jullie zijn niet de enige hoor!
hoop dat je ei er snel aankomt!

helaas ben ik niet degene die op vakantie gaat......
rossia gaat op vakantie.

nou moet erweer vandoor!!
morgen sleutel van ons paleisje!moet nog (teveel) dingen regelen..

ik vind jullie ook schatten!!!!

xx

Jaaaaaaaaaaa, ik ga op vakantie! Sorry Suus, maar jij hebt helemaal geen tijd om op vakantie te gaan. Ik wens je heel veel plezier vandaag. Fototoestel mee, is een memoriabele dag. Fotootje maken bij het tekenen! Have fun, het is echt te leuk!! (heb het vorig jaar zelf meegemaakt)!

Madootje: Wat enorm vaag dat je nog niet ongesteld bent en ook een negatieve test hebt! Wanneer was je ook alweer gestopt met de pil? Hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt!

Melanie: Hoe is met je? Verdrietige tijd zo he. Denk aan je hoor en hoop dat je snel nieuws kan geven over een nieuw leven.

Prinses: Echt zwanger dus. Neem je rust hoor! Nu kan het nog en straks heb je je handen vol! En pijnlijke tieten, als dat alles is....

Hier nog weinig te melden. Geen vage klachten ofzo. Prinses, wanneer ben jij begonnen met het meten van je temperatuur. Die van jou lag toch de laatste dagen hoger dan normaal. Ik wil dat ook eens gaan bekijken namelijk. Nog minder dan een week meiden en dan weet ik of ik nieuw leven in mijn lichaam heb. SPANNEND!!

Haihai,

Leuk dat je de sleutel krijgt vandaag, Suus! Dus jullie moeten dubbel klussen deze maand? Of hoeft er in huis niet zoveel te gebeuren? Is het nieuwbouw of bestaande bouw?

Ik heb toch maar vast een ovulatietest gedaan, want ik had een raar gevoel in mijn buik en met afvegen was het anders. Dus ik dacht...wie weet is het al zover. Ik had een lichtroze streepje. Dus als het goed is moet'ie 1 deze dagen donkerroze gaan worden. Ik weet niet wie er ervaring heeft met die testen, maar hoe lang duurde het bij jullie voor hetlichtroze donkerroze werd?

Rossia, jij gaat wintersporten, toch? Is het daar lekker weer en veel sneeuw?

Groetjes, Aline.

Hey Meiden,

Ik heb net jullie berichtjes vluchtig doorgelezen.

Hier niet zo'n goed nieuws..................Ik heb gisteren een bloeding gehad.

Ik ging gisteravond naar de toilet en zat mijn onderbroek vol bloed.
Ook tijdens het urineren liepen er druppels bloed uit.

Tampon ingedaan (had geen maandverband of inlegkruisjes bij de hand,
dat is beter, kun je het steeds bijhouden hoeveel je verliest).
Toen is 's avonds naar bed ging, zat er niet meer zoveel op de tampon.

Heeeeeel veel buikpijn, op de bank gaan liggen heel de avond.

Vanochtend roze afscheiding.

Vanochtend gebeld met verloskundige. Deze dacht aan mijn hele verhaal dat het misschien een innesteling was. I
k heb ook verteld dat ik tussen de eisprong en het moment van ontdekken van de zwangerschap, dat ik toen ook een bloeding heb gehad.

Ze dacht niet dat daar een verband tussen was.

Roze afscheiding was waarschijnlijk de na-weeen van de bloeding.

Nu in de gaten houden of ik nog bloedingen krijg gecombineerd met buikpijn. Dan moet ik ze bellen.

Echo nu heeft nog niet heel veel zin, ze zien nog niet veel.
Mocht ik meerdere bloedingen hebben, dan krijg ik toch een eerdere echo
dan 10 Maart.

Afwachten dus..........................
Was gisteravond helemaal in de stress.

Bij een van mijn eerdere miskramen heb ik ook een bloeding gehad, toen echo gehad en alles was goed. Toen na 2 weken volgende echo gehad en toen leefde vruchtje niet meer.

Dus meiden, vandaag alleen een mailtje over mezelf, sorry.
Ik kan even niet meer herinneren wie en hoe en wat, excuses hiervoor.
Ben nu op mijn werk. Misschien wip ik vanavond nog even langs op het forum, maar huiscomputer doet af en toe gek en dan kan ik niet altijd op internet.

Moet het deze week trouwens nog rustig aan doen.
Ik was gisteren ook een hele dag in de stad geweest en me misschien toch te druk gemaakt.

Liefs, Go

Hallo Damens,

FF voor ik naar Leiden vertrek,Eerst nog ff zwemmen bij tropicana met mijn man ff wat ontspanning voor hem.

@   Rossia       We moeten samen ongeveer ongi worden hoop dat het bij ons beide weg blijft

@   Monatoetje 2008 Vluggertje kan best lekker zijn idd

@   prinses10   Hoe voel je je nu nu je zwanger bent

@   Suus1403 Heb je de nieuwe sleutels al van jullie paleisje succes ermee

@   Go1 Zal een kaars voor jou aansteken en hopen dat je zwangerschap goed verlopen gaat.

Verder ik hoop niet dat ik wat meiden vergeten ben als dat zo is sorry

Liest Melanie

heee gatverdamme go!!! wat een verhaal weer!! krijg er kippevel van...
nou ik denk aan je hoor!! EN DUIM VOOR JE!

moest nog ff op het forum loeren hoor...hihi nog een uurtje..en dan aan de klus!!!! ieieie
ja en ik ga ook foto's maken! zet er wel ff wat op mijn hyves..
dit is een nieuwbouw woning die helemaal casco is gebouwd...notaris gedoe en tekenen enzo hebben we allang geleden gehad.. maar de aannemer die dit heeft gebouwd waren nogal traag .. dus hebben precies een jaar op vandaag gewacht!!!ieieieieieie
maar goed...nou moet echt ALLES   nog gedaan worden.. mijn man is timmerman en kan dus ook echt alles..wel fijn hoor! maar dan duurt t allemaal wel wat langer.
ons streven is 1 mei verhuizen (en zwanger zijn)

heb besloten om toch morgen met de ovutesten te beginnen. aangezien ik vorige week maandag pas heel laat ongie ben geworden.(had net zo goed dinsdag kunnen zijn)we zullen zien!!

rossia wanneer ga je precies weg?dit weekend? ben best jaloers hoor!
wij gaan dit jaar helemaal niet weg... ivm huis. ben echt een zonaanbidder..weekje turkije ofzo kun je me s'nachts echt voor wakker makennhoor!! hhahaha

nou ga nog ff rustig alles doorlezen..word veel geschreven! leuk!

xxx

Oh Go! Wat balen zeg. Ik duim mijn duimen blauw voor je en hoop dat het hierbij blijft en je een kerngezonde dochter of zoon op de wereld gaat zetten. Hou je ons op de hoogte?? Sterkte lieverd!

Melanie, inderdaad er zit maar 1 dag verschil tussen. Hoop ook dat het bij ons beide raak is. Veel plezier in tropicana!

Suus, ben benieuwd naar je foto's! Zal het wel even in de gaten houden op je hyves. Ik moet ook nog steeds foto's van ons nieuwe huis erop plaatsen. Ben er nog steeds niet aan toe gekomen. Ben natuurlijk nu met hele andere dingen bezig.... We vertrekken zaterdag rond een uur of 8 naar Oostenrijk. Lekker weekje ontspannen. Ben ook een enorme zonaanbidster. Skieen als het sneeuwt is voor mij ook eigenlijk niet weggelegd. Dus hoop dat het zonnetje flink schijnt volgende week. Even weer wat kleur op mijn gezicht kweken. Daarna kunnen we weer uitkijken naar een zomervakantie. Wellicht met een zwangere buik. Wie zal het zeggen.

Terug
Bovenaan