eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Is een enorm fijn gevoel.
We hebben veel verdriet, lichamelijk ben ik natuurlijk ook nog niet de oude, moet nog herstellen van de operatie, moet het rustig aan doen, dus dat doe ik ook maar.
Alleen de zon schijnt lekker, en ik zit hier op de bank te liggen.

Wel een goede reden om even het forum op te kunnen, Ha Ha.

Aangezien ik jullie echt niet ga verlaten, stem ik ook op:

Glitterchicks !!!

Leuke naam.

Suus, balen dat je je ei nog steeds niet hebt gevonden.

Rossia, ik ben benieuwd??

Wie ging er nou ook weer op Skievakantie?
Nou, in ieder geval een hele fijne vakantie en we horen snel van je als je terug bent of je ongesteld bent geworden of niet.

Princes, wat gaaaaaaafffffff om het hartje te hebben kunnen horen.
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor om het hier over te kunnen hebben op het forum. Ik weet hoe blij het je maakt als je ziet dat alles goed is.
En over 4 weken de termijnecho, plus de nekplooimeting. Spannend......

Ik ben super blij dat het bij jou in ieder geval goed gaat, geniet maar van iedere dag. Er groeit iets heeeellll moois in jezelf wat helemaal van jou en je manlief is.
Genieten dus !!!!!!!!!!!

Jullie zijn in gedachten heel veel bij me!!

Veel liefs, Margot

Dankjewel Margot voor je lieve woorden. Ik moet echt heel veel aan je denken, hoop dat het iedere dag een beetje beter met je gaat.
Vind het iig heeeeel leuk dat je bij ons blijft!
We steunen elkaar en gaan door tot 't bittere eind, oftewel totdat we gezellig met z'n allen zwanger zijn!

Heb trouwens niet het hartje gehoord hoor, dat kan nog niet. Maar heb het wel zien kloppen, ook errug gaaf!!

Suus, ik las net op een ander topic (ik geloof die van dat ze al langer dan een jaar bezig zijn of zoiets) het volgende; heb het ff voor je gekopieerd:

Dames! Ik heb lang niets laten horen. Er is ook zoveel gebeurd, maar het komt er op neer dat ik ZWANGER ben. Ik heb op dag 54 van de cyclus een eisprong gehad, dat was op een maandag. En zaterdagavond geklust. En viola! Op dag 69 had ik echt het gevoel dat ik ongi moest worden, maar ik was wel ontzetted moe een paar dagen. En buikpijn! Ik dacht dat ik griep had. Totdat mijn moeder op bezoek kwam hier bij mij in Duitsland, mij aankijkt en zegt: "Kind, volgens mij ben je zwanger.' Test gedaan op dag 71 en ja hoor! Hartstikke positief!
Ben nog steeds niet bekomen van de verbazing!

Dus moraal: hou vol! Ook met een lange cyclus (ik weet het, je kunt er aardig wanhopig van worden) kun je zwanger worden!

Oftewel Suus, zoals ik ook al zei, hou vol, blijf wel testen!!

Hoe is het met de andere meiden?! Nog geen nieuws?! Weet iemand wanneer Rossia terug zou komen? Ben nieuwsgierig.
Ik heb vandaag bij de Tuinen een voor de geboortebox gekocht. Dit is een pakket met een zwangerschapskalender, kun je week voor week zien wat er gebeurd en er zit een dvd in met daarom 3d en 4d beelden van conceptie t/m geboorte en alles wat daar dus tussenin gebeurd.
Helemaal dolenthousiast had ik 'm in laten pakken en als kado aan m'n vriend gegeven. (ja, we zijn weer on speaking terms)
Helaas was hij minder enthousiast, vond 't wel leuk, maar voor hem had 't niet gehoeven?!! Mannen!!!
Anyway, hij heeft beloofd dat we 'm morgen gaan kijken, dus ben benieuwd, zal vertellen hoe die was.

Oh ja en Suus, ik stem ook voor Glittergirls of iets dergelijks, zit wel een positief iets in dacht ik zo. Stresskippen willen we eigenlijk helemaal niet zijn, met GLITTERS gooien dat is wat we willen!!

Nou, iig weer een berichtje dichter bij de 700! Liefs, prinses en fijn weekend meiden!!! (wij eten vanavond weer lekker zelf gemaakte pizza, hmmmmmm, jummie!!)

haaaai!

oh judith!balen dat je man net in de klusweek weggaat!!vlak voordat hij gaat klussen en als hij erweer is?of gewoon een verlaat ei..kijk naar mij..hij is er nog niet!

prinses bedankt voor je verhaal! ik blijf ook positief hoor,klussen gewoon door..koop geen testen meer heb ik besloten..
hoop toch ook echt niet dat t zo lang gaat duren zeg...

en go super dat je bij ons blijft!
heb gewoon vannacht nog aan je gedacht..

monatoetje..hoop dat je ongie weg blijft hoor!!!!

bij deze stem ik ook GLITTERCHICKS!!
de grootste stress is bij iedereen nu toch wel minder dan de 1e maanden toch?
nou wij gaan aan de chinees zo! ook lekker!

melanie!!!waar ben je?

xxxx

Hey meiden,

Nou hier helaas niet zwanger ben vanacht ongesteld geworden,
Balen dus he. op naar de nieuwe ronde

NOD's!!!!!!!!!!!

Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)
Melanie               04-04       3e ronde       1e kindje ( ga ook ook uit 28 dagen cyclus)

Maar heb helaas niets kunnen laten weten ivb drukte en wou het
ff laten bezinken ik had wel een vermoeden dat ik niet zwanger was maar toch blijf je hopen van wel. op naar ronde nummer 3.
Mijn schoonouders zijn vandaag een maand naar africa vertrokken, das best een raar gevoel. Maargoed ik heb mijn broertje en mijn zusje hier nu bij me slapen ga lekker een spelletje met ze doen.

Morgen zal ik er ook niet zijn denk ik want mijn oma is dan jarig en mijn opa maandag houden samen hun verjaardag morgen.

Liefst,
Melanie

GLITTERCHICKS!! daar sluit ik mijn stem bij aan past wel goed bij ons.

Goodmorning Ladies,

Ben weer back in town en oh oh oh wat hebben jullie veel geschreven. Teveel om iedereen individueel een berichtje te geven.

Allereerst Go: De tranen schoten in mijn ogen bij het lezen van jou verhaal. Ik vind het echt heel erg voor je, maar ben ook blij om te horen dat niets een nieuwe zwangerschap in de weg staat. Alle goeds voor jou en een dikke virtuele knuffel...

Prinses, wat enorm bijzonder om het hartje te zien kloppen. Dat maakt het echt echt he! En kan me voorstellen dat je boos was op je broer en schoonzus. Zou daar ook niet echt heel blij van worden.

Suus, hoe is het bij jou. Lukt het klussen van beide kanten een beetje??

Melanie, wat balen dat je ongesteld bent geworden..... Op naar de volgende ronde!

Oh en natuurlijk willen jullie vast weten hoe het bij mij is. Helaas kan ik geen glitters strooien meiden. (Suus ben ook voor GLITTERCHICKS!!) Ik ben heel netjes gewoon dinsdag ochtend ongesteld geworden. Het is trouwens wel een pre om in de vakantie je nod te hebben. Je bent maar even zwaar teleurgesteld en daarna ga je al weer op pad om leuke dingen te doen. Dan ben je het eigenlijk zo vergeten en is het minder erg.... Dus op naar ronde 5 en een sinterklaaskindje.... Ik wil het te graag en vindt het al veel te lang duren om de decembermaand daarvoor over te slaan. Volgens mij is het ook heel gezellig om dan jarig te zijn...

Goed, ik ga even googlen of ik wat met die korte ongesteldheid moet doen. Bijv. een dokter bezoeken of dat het eigenlijk toch niet zo vreemd is.... Iemand hier een idee?? Daarna even lekker ontbijten. Meiden, ben er weer bij hoor! Volgende vakantie is pas weer in mei en hoop voor die tijd glitters gestrooid te hebben.

Dikke kussen van Rossia

NOD's!!!!!!!!!!!

Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)
Rossia                  03-04       4e ronde       1e kindje
Melanie               04-04       3e ronde       1e kindje

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008

heeee rossia!

leuke vakantie gehad?  vast wel!
klote dat je ongie bent geworden...en wat die korte ongie betreft..hmmm weet t niet,maar is niet erg toch?ik was t de laatse x ook maar 3 dan.hoe kort bij jouw?

en melanie ook!balen hoor...op naar de volgende ronde!

nou is de eer aan monatoetje om te gaan strooien!!!!voel je je al anders?

hier net mijn laatste ovutest gedaan..nog niks. maar wel de duidelijkste streep tot nu toe!
dus zit er deze week maar 1 ding op KLUSSEN!!!!!!!!!!!!     hihi...

verder niet veel nieuws..heb maandag en dinsdag bhv curcus...pfff niet zo'n zin in,maar t moet he?
nou meiden fijne avond nog!!

x suus

Terug
Bovenaan