eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Oh Go wat vreselijk voor je!

Ik hoop dat de pijn snel weg is en uiteraard wens ik je (jullie)  veel sterkte toe om dit te verwerken. Poe, ben echt sprakeloos.

Ben in ieder geval blij dat je in de toekomst nog zwanger kan raken, maar kan me voorstellen dat jullie even een pauze inlassen.

Dikke knuffel  El

Lieve Lieve Lieve GO,

Kippevel, sprakeloos, kan er even geen woorden voor vinden.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verdriet!!!

Dikke  Judith

Lieve Margot, allereerst een hele dikke knuffel! Wat jammer dat 't niet zo heeft mogen zijn. Hoe gaat het nu met je? Nog veel pijn?
Misschien  geeft je de gedachte dat mijn broertje en ik ook zijn geboren nadat bij mijn moeder een eileider is verwijderd wat steun. Het hoeft idd totaal geen problemen te geven om zwanger te worden.
Maar ik kan me goed voorstellen dat je nu eerst dit weer even een plaatsje moet geven en uiteraard weer even op krachten moet komen. Dikke kus!

Voor de eer van dit topic ga ik nu met alles wat ik kan heel goed voor mijn kleine  prinsje of prinsesje  zorgen. Door het verhaal van Go besef ik erg goed dat iedere dag er 1 is dat dat kleintje in mij zit. Ik heb zo om half 12 die termijnecho, spannend. Hoop zo dat ik iig een hartje kan zien!
Zal straks laten weten hoe het is gegaan. Weet niet of 't vanmiddag al lukt, want moet om 14.10 uur bij de verloskundige zijn en om 15.15 uur bij de notaris. Maar hoe dan ook kom ik vandaag nog verslag doen. Beloofd.

Hoe is het met de rest van de meiden?! Al nieuwe kwaaltjes? Suus je ei al gevonden?
Nou, tot later, heel veel liefs, prinses

Hallo meiden,

Hier ik heb nog geen kwaaltjes,alleen beetje zeurende pijn in mijn onderbuik maar dat heb ik al een paar dagen.
Maar ja wat niet is kan nog komen.
Ben benieuwd denk wel dat ik ongi ga worden hoor maar dat denk ik
al de hele week.
Vorige maand ben ik savonds ongi geworden en er totaal niets van gevoeld.

Laat gelijk iets weten als ik iets weet.

Liefst Melanie

@go vanuit hier leef ik met je mee ik hoop dat je snel en goed geneest zodat jullie
              snel het baby geluk weer mogen krijgen.

nog een met een menstruatie die die niet gevoeld heeft heel apart ?!

hier gaat het wel zijn gangetje we kruipen langzaamaan door de maand heen dus we gaan wel zien wat het komt brengen.

ik kan dinsdag in elkgeval mijn tattoo bij laten kleuren als ik zwanger was geweest had dat niet gekunt.

Veel liefs Marije

Hoi meiden,
nou ben net terug van die echo. Heb het hartje zien kloppen!!!!!!
Wat een gaaf gevoel is dat zeg! Tot nu toe lijkt dus alles goed te gaan. Ze konden de echo op de gewone manier doen, dus 't hoefde niet eens vaginaal.  
Kan niet langer mailen, moet nog heel veel doen en zoals ik al eerder schreef, moet om 2 uur alweer bij de vk zijn.
Heb trouwens over 4 wkn weer een echo, dan gaan ze ook een nekplooimeting doen.
Spannend allemaal.

Dikke kus voor jullie allemaal! prinses

go .... wat een verhaal zeg!! jeetje...heb t echt met jou/jullie te doen!!
heftig hoor! nou doe maar lekker rustig aan met alles.

prinses wat gaaf dat je het hartje hebt horen kloppen!!! super joh!
krijg je trouwens al een buikje?en alles weer goed met je mannetje??

hier nog steeds geen ei. dus testen en klussen rustig door...

verder niet echt iets nuttigs te melden..ga zo weer aan t werk..

alle liefs suus xxxxx

Lieve Go,

Wat vreselijk voor je allemaal. Ik kan me voorstellen dat jullie even helemaal bij moeten komen van deze toestand. Doe het rustig aan! En heel veel sterkte!!

Wat een pieken en dalen hebben we hier op ons forum, zeg. Prinses, wat bijzonder dat je het hartje hebt zien kloppen. Dat is toch echt een wonder.

Ik ben blij dat mijn klusperiode er weer aan zit te komen. Ga nog niet aan de slag met die ovulatietesten, zo te lezen is dat ook niet alles. Suus, hoe gaat ie, is je ei al langsgekomen of is het stug doorklussen??

Terug
Bovenaan