eind december gestopt met de pil,wie nog meer?

Suus, geen ei dus nog, lees ik net weer terug (zo onhandig om niet terug te kunnen lezen als je typt)  

Liefs van Madootje

Hallo lieve dames.

Zo Go wat een naar en vervelend verhaal. Hopelijk is je manlief er voor je en je familie natuurlijk. Echt kippenvel om te lezen..

Ja princes.. rustig aan doen.. Het is zeker zo.. Er gaat soms zoveel mis. Goed luisteren naar je lichaam dus..

Suus en je ei al gevonden..
En mel.. Ik hoop voor je dat je kunt testen en dat je glitters kunt strooien..

Ik voel me goed. Gelukkig weer helemaal beter.. Ook heerlijk weekend. Ook fijn natuurlijk. Zie deze keer wel heel erg uit naar mijn NOD dag.. Ik weet het niet. .Rare klachten in ieder geval gehad.. Vooral afgelopen maandag. Was mijn innestelingsdag.. Was goed ziek.. Maar volgens mij hoef je van je innesteling niet ziek te worden. Maar ja kan de eerste zijn...

Verder steken in mijn lies zijn er heel af en toe.. verder niks..
afwachten dus..

hee fijn weekend. Kom zeker nog even om het hoekje kijken..
liefs mij

Wat een emoties hier op het forum. Vind het zo erg voor Go en durf bijna niet te zeggen hoe gaaf ik het voor prinses vind dat ze het hartje heeft horen kloppen.

Meiden, ik neem een weekje afscheid. Vertrek zo voor mn skivakantie. Ben benieuwd hoe ik terug kom: ongesteld, in onzekerheid of misschien wel zwanger? Denk het laatste niet. In ieder geval ga ik pas de 21e testen (nod de 16e???)

Voor iedereen die mag klussen, heel veel plezier toegewenst

En iedereen in de wacht...ik duim voor jullie. Ik hoop dat jullie de glitters heeeeeel hoog en ver gooien, dan vang ik ze ook op in de Alpen

Veel liefs, El

Rossia, ik ben zo benieuwd naar jouw uitslag. Ik moet nog heel lang wachten om dat te lezen.

NOD's!!!!!!!!!!!

Melanie               08-03       2e ronde       1e kindje
Rossia                  04-03       3e ronde       1e kindje (ben op wintersport op mijn NOD)
Monatoetje     12-03        4e ronde       1e kindje (cyclus van 28 dagen.)
Aline                     13-03         3e ronde       3e kindje
Ellepel                 15-03        3e ronde       1e kindje (ga uit van mn langste cyclus)
Suus                     17-03          3e ronde       1e kindje
Judith                     25-03        4e ronde       1e kindje (ga toch uit van 28 dagen)
Madootje         29-03     3e ronde       1e kindje (ga maar ff uit van 30 dg)
Marije                    30-03        3e ronde        2e kindje (ga maar uit van 28dgn)

"zwanger"

Prinses          1e kindje uitgerekent op :  28 oktober 2008

Even weer opgehaald ik wist de datum's niet meer!!
Go we horen vanzelf weer van je, doe het lekker rustig aan!

Na mij nog 49 berichtjes, er zijn al leuke namen voorbij gekomen, maar idd aan Suus de eer om de volgende te beginnen en ik heb al veel leueke namen voorbij zien komen!! Maar iets met stresskippen vind ik idd wel leuk daar hebben we het al vanaf het begin over!!

X Judith

haaai allemaal,

nou heb weer een ovutest voor me liggen,maar weer niks te zien!!
gatver...vind t niet leuk!gewoon ook echt niks te zien!ook geen vaag streepje ofzo..zit inmiddels al op dag 20. beetje vaag allemaal.
nou ja..

melanie???al nieuws?
monatoetje jij bent ook bijna bij je nod!!spannend!
rossia direct melden als je je computer aan zet he??

oke nog een stuk of wat berichten te gaan..
zullen we STRESSKIPPEN NR.1 doen?
of GLITTERCHICKS.*************

dames meeste stemmen gelden! hihi..dus brand maar los!
hier nog geen weekend. moet zo nog werken.

nou..alvast een super weekend voor iedereen!

veel liefs suus xxx

Hallo dames.

En melanie hoe voel je je. En al ongi geworden of is het nog steeds afwachten. Spannend he.. En Rossia idd.. meld snel iets van je.. we wachten in spanning.

Hier alles goed. Voel me goed. Soms ongi klachten en mijn pukkeltjes komen ook weer opzetten dus ik denk dat ik gewoon volgende week dinsdag of woensdag ongi ga worden. Natuurlijk hoop ik van niet.

En suus.. idd wat vervelend.. Echt frustrerend lijkt me dat..

Verder heb ik eigelijk niet veel te melden. Ga straks shoppen met een vriendin.. fijn fijn.. weer een middag voorbij... van het wachten.

Ik stem op glitterchicks.. Want glitters dat willen we hier zien. We strooien veel en veel te weinig.

liefs mij

HELLUUUP!!!!!

Ik heb een probleem mijn man gaat van maandag tot en met vrijdag voor zijn werk naar Noorwegen en we zitten midden in onze klusweken!!!

X Judith

Terug
Bovenaan