Eind juli begin augustus 2021 ??

Gefeliciteerd meiden, weer heel wat positieve testen?
Heftig lotje om op dat termijn nog een miskraam te krijgen?
Wat betreft de alcohol heb ik afgelopen maanden niet hoeven liegen. Ik ging met mijn vriendinnen een weekend weg en heb toen al verteld dat wij voor een 2e gingen en ik dus geen alcohol meer dronk.. ik vind t vreselijk als mensen opmerkingen maken daarover, ook mijn zus weet dat wij bezig waren ik zie haar ook heel vaak dus leek me toch fijn om er met iemand over te kunnen praten. ?
Fijne verassing Artful Dodger ❤️ hopelijk sla je zo ff wat dagen over? paar dagen minder stress haha.
Ik had een zwangerschaps legging besteld bij H&M de vorige is afgedragen? dat zit heerlijk als t allemaal wat strak gaat zitten heb ik een jeans gekregen ipv de legging die is ook mooi dus ik heb mn eerste broek al binnen ? moet ik alsnog een legging bestellen. 

Hallo lieve zwangeren, Allemaal gefeliciteerd, zo bijzonder een zwangerschap ❤! Ik ben rond 31 juli uitgerekend van mijn 2de kindje. Mijn dochtertje is nu 14 maanden, eind oktober besloten om voor een 2de te gaan en gelijk zwanger, zo blij mee ! 22 december eerste echo (duurt lang?)
Een fbgroep lijkt me leuk! Heb ik ook van mijn dochtertje. Je kunt een geheime groep aanmaken, dan kan niemand zien dat je er lid van bent. Zal er vandaag wel even mee bezig gaan ben toch een dagje vrij haha! 
Ga even een "nieuw" fb account maken en zal die hier neerzetten. Voeg die toe en dan zal ik je toevoegen aan de groep ?

Jaa een fb groep lijkt me makkelijker. Ik vind deze app en t forum altijd heel langzaam hahah? ik zie de groep wel verschijnen ??
Nou ik heb wel wat banden pijn en wat misselijkheid maar verder voel ik me goed ?
Vanavond gewoon sporten, ben zoo benieuwd hoe dat gaat en of ik het nog volhoud ??

Nou de Facebook is aangemaakt. Zoek: Patricia Groen (profielfoto met paddestoelen) en ik voeg je toe.
Verzoek: na lid worden van de groep "patricia" graag verwijderen als vriend zodat ik overzicht hou ?.
Kan zijn dat het iets langer duurt voordat je toegevoegd wordt, omdat ik van account moet wisselen voor het toevoegen?.
Tot op Facebook ?

Terug
Bovenaan