Eind juli begin augustus 2021 ??

Hoi hoi

Ik heb gister na 1 jaar, 10 maanden proberen een positieve test in handen gehad woehoe!! Als ik het uitreken ben ik ongv 02 aug 2021 uitgerekend. Hoop dat alles goe blijft gaan ik heb in 2019 een miskraam gehad en daarna wilde het niet lukken... ohja en ik heb een dochter van okt 2015 ?. Ik voel me eigenlijk helemaaal top op af en toe zere borten na.

@Tasj Gefeliciteerd! Wat een heftig "traject" heb je achter de rug...
@Dori Anne je kan bij je FB instellingen de privacy aanpassen bij pagina's/groepen/etc. anders kunnen mensen zien bij welke groepen je zit, of de groep nou op privé staat of niet. 

Ik had vanmorgen na het plassen wat oranje/roze afscheiding bij afvegen en sinds maandag af en aan (lichte) krampen dus ik hoop dat alles wel goed zit.

Gefeliciteerd iedereen met een positieve test ?
Ik had nog een cb met weken liggen. Deze heb ik vanmorgen gedaan had verwacht dat er 2-3 weken zou staan maar er stond 3+. Precies een week geleden deed ik de eerste test en deze gaf toen 1-2 weken aan.. Zou ik dan toch verder zijn.. Vorige week was mjn urine wel wat lichter bij testen dan deze week.. 

@Artful Dodger, dankje voor de Facebook tip. Ik had dat inderdaad op vrienden staan! Nu kan niemand mijn groepen zien.
Ik blijf ook af en toe hier kijken. Veel dames op Facebook hebben al een kindje, ben benieuwd ook naar de ervaringen van eerste zwangerschap :)
Ik heb ook krampjes, alsof ik steeds ongesteld moet worden. Gisteren al paar keer naar de wc gegaan, zonder dat ik moest, om te checken haha. 

@AnneCH dat was voor mij 1 vd redenen om toch maar terug naar hier te komen; dit is ook mijn eerste zwangerschap. En ik zit nog steeds met dat rare idee in mijn hoofd dat ik het zo privé wil houden ;) 
Vervelend van die krampjes hé! Ik doe precies hetzelfde als jij, ben inmiddels al 3x naar het toilet gegaan enkel om te checken deze morgen. Gelukkig niet meer gezien wat ik vanochtend had, ik moet mezelf ook echt in gaan prenten dat ik alles wat z'n beloop moet laten anders ben ik straks 100% een wrak "haha". Maar het helpt wel om te lezen dat andere vrouwen dat ook hebben, stelt wat meer gerust :)

@Adtful Dodger, bedankt voor de Facebook tip. Heb ook even aangepast. 
Spannend allemaal als het je eerste zwangerschap is. Probeer niet te obsessief er mee bezig te zijn. Je lichaam veranderd nu ontzettend, er gebeurd veel dus je lichaam reageert daar op. Gewoon ontspannen blijven, zoek afleiding dan komt het allemaal goed. 
Hier gaan de dagen snel doordat we er al 1 hebben lopen. 15ndecember eerste echo zoveel zin in ??

Terug
Bovenaan