Eind juli begin augustus 2021 ??

Dag dames, 
Ik sluit me graag aan in deze groep. Sinds vanmorgen een duidelijke positieve test in handen, ondanks mijn NOD pas morgen is! 
Het is onze eerste zwangerschap, super spannend allemaal! Ik heb al even gegoogled en ik zou uitgerekend zijn voor 1 augustus 2021.
Voorlopig nog helemaal geen zwanger gevoel, al kan dat nog komen natuurlijk ? 
Ik kijk er naar uit om met jullie te kletsen tijdens deze leuke tijd.

Hi, ik sluit me graag hier aan. Vandaag 11 jaar samen met mijn vriend en als cadeau een positieve test vanmorgen! We zijn zo ontzettend blij. We hebben al een zoontje van 27-01-19 en als alles goed gaat komt de tweede spruit rond 03-08-21. Ik vind het allemaal maar wat spannend. 

Laten we hopen dat we allemaal in de zomer een gezond kindje op de wereld mogen zetten!

xx

Gefeliciterrd chocolademousse
En dubbel gefeliciteerd Bobbie.
Vraagje hebben jullie ook nog steeds af en toe menstruatiekrampen? Pff word daar heel zenuwachtig van ?

Gefeliciteerd Bobbie en chocolademousse! ❤️

@ MomvanA ja ik heb zo nu en dan "krampen" al voelt t niet zoals een menstruatie maar anders, weet niet hoe tw omschrijven. Schijnt juist een goed teken te zijn dus ik ben er blij mee? dan denk ik aahh hard aan t werk daarbinnen.

Gefeliciteerd Bobbie en chocolademousse! 
Hier ook af en toe nog wat krampjes maar deze voelen indd niet als menstruatie krampjes. Ik heb af en toe ook vervelende steken. Niet bij stil gestaan dat dst dus bandenpijn kan zijn ? Verder nemen de andere dingen toe. Meer misselijk, moet vaak kokhalzen, pijnlijke borsten en enorme maagzuur. Maar hey het is voor een goed doel haha. Ik heb 7 Dec mijn echo maar duurt voor mijn gevoel nog zooo lang.. Vind het nu super spannend bijna 5 weken.. Vorige maand ging het nu mis.. 

Hey Dames,

Ik sluit me ook graag aan bij deze groep, afgelopen zaterdag twee positieve testen in handen gehad. We kunnen er nu echt niet meer omheen. Ik heb in september mijn spiraal eruit gehaald, meer omdat ik niet meer zo'n last wilde hebben van de hormonen. Stiekem hoopte ik wel zwanger te worden, maar het stond nog niet echt op de planning. Toch gebeurd, na wat schrik ben ik echt heel blij ermee.

Het ziet er naar uit dat de uitgerekende datum 30-7 zal zijn.

Ik vind het echt spannend hoor, ik lees zo veel verhalen van miskramen en missed abortion. Dat ik daar zelf best bang voor ben. Ga vandaag de huisarts bellen met het nieuws.

Hee meiden, gefeliciteerd allemaal! 
Ik meld mij hier 'voorzichtig' aan. Gister had ik een positieve test in handen. Mijn uitgerekende datum zal ergens tussen 26 juli en 5 augustus zijn. 
Ik ken mijn vriend deze kerst 7 jaar en we wonen inmiddels 4/5 jaar samen. Dit gaat ons eerste kindje worden en ik kan nog steeds niet geloven dat het waar is.
Ik vind het vooral heel spannend allemaal!

Goeiemorgen allemaal,
Ook ik wil me graag aansluiten bij dit groepje. Vandaag 5 dagen overtijd maar durfde niet te testen omdat we de laatste maanden wel vaker over tijd zijn geweest. 
Vanmorgen met het schoonmaken van de douche en het loshalen van het doucheputje kreeg ik door de geur zulke kokhalsneigingen dat ik dacht hmm toch maar even testen. 
En ja hoor hartstikke positief ??.  Uitgerekende datum volgens de app is 28 Juli.
Dit wordt ons tweede kindje na 9 rondes proberen.  Onze dochter is in september 2 geworden. 
15 december 1e echo. 
Dus nu rustig aan bedenken hoe we het met kerst gaan vertellen. Als het allemaal omtrent covid mag dan is het kerstdiner met de schoonfamilie bij ons. Dus iets leuks bedenken om het te vertellen. 
Verder nog niet echt klachten. Soms vlagen van misselijkheid, beetje stekende pijn bij mijn liezen. Broeken pas ik over het algemeen nog goed. 
Leuk om contact te blijven houden.
Liefs 

Terug
Bovenaan