Eind juli begin augustus 2021 ??

Gefeliciteerd Bihooo!!
Ik wil het ook met kerst tegen directe familie (zijn gezin en mijn gezin) vertellen. Vroeg me eerst af of het misschien niet te vroeg zou zijn...Maar ook ik ben nu aan het bedenken hoe we het kunnen vertellen! Zo leuk ook met kerst!

Ik heb ook soms wat krampjes en rommelende darmen. Wij willen het ook met kerst vertellen, ( met foute kerst truien) en dan de naam : papa, mama en bij ons zoontje: grote broer. Ook ik maak mezelf soms helemaal gek uit angst voor een miskraam. Ik hoop ook dat ik dat zo wat meer los kan laten. Al lukt dat aardig met een drukke Dreumes thuis. Dit zal een hele andere zwangerschap worden met al een kindje in huis. Maar zo blij dat ons zoontje een broertje of zusje mag krijgen. Dat is het mooiste wat er is! 

Gefeliciteerd Bobbie, Chocolademousse (yummie!), Dori Anne, Arnhems Meisje & Bihooo! 
Vanochtend heb ik de Clearblue weken indicator gebruikt (gister mijn NOD dacht ik toch) en tot mijn blije verbazing gaf deze "2-3" aan. Ik ging uit van 1-2 als ik zwanger zou zijn. Dus of ik kan niet rekenen of mijn urine was heel geconcentreerd haha
Heb vanochtend met het zkh gebeld en 15 december eerste echo. Die 3 wacht weken gaan niet echt relaxed worden maar we kunnen er toch niks meer aan veranderen dus moet me erbij neer gaan leggen. Ben serieus meditatie aan het overwegen want ik heb te veel horror verhalen gelezen en maak mezelf soms echt gek.
Als alles goed gaat en ook met de echo dan vertellen wij het onze dichte familie ook met Kerst :) Mijn zus is op dit moment de enige die het weet maar ze heeft al gezegd dat ze goed gaat acteren alsof ze van niets weet.

Hallo allemaal  
Van harte gefeliciteerd met jullie positieve testen.
Na 3 testen ?dringt  het dan toch door dat ik ook zwanger ben , vind het heel spannend. 
Mijn uitgerekende datum is ongeveer 30 juli. 
We hebben al een dochter van 2jaar (in januari 2 1/2)
Als het mag kom ik er graag bij :) fijn om even van je af te kunnen schrijven. 

Liefs Mandy 

Hoi en gefeliciteerd allemaal!

Zo leuk om van iedereen die eerste spannende tijd te volgen, ik sluit me graag aan :)

Afgelopen 3 dagen op rij positief getest, check check dubbelcheck, ja echt (weer) zwanger!

Het wordt ons tweede kindje, dochtertje van bijna 14 maanden nu. Zij was een welkome verassing, toen niet echt gepland. Deze keer gingen we wel echt bewust voor de tweede en dat vond ik bijna spannend om er ineens zo bewust mee bezig te zijn. Maar heel dankbaar dat het nu alsnog snel raak was, ben het nog steeds aan het beseffen.
Vandaag de verloskundige gebeld en 21 december de eerste echo, met dan hopelijk precies 8 weken.
Behalve een beetje stemmingswisseling en ijsssssskoude voeten ‘s nachts nog niet echt kwaaltjes.. zie wel weer op tegen het ‘schijn’ ophouden de komende weken, denk dat we het de directe familie maar heel snel vertellen want ik ben er zo slecht in.. zaterdagavond een afspraak met 2 vriendinnen, kan me er nu al druk om maken hoe ik dat stukje geen wijntje drinken ga verbloemen. Iedereen kent me en ik neem echt nooit een frisje, dus zo bang dat ik direct door de mand val.. jullie nog tips?
Succes voor iedereen die eerste spannende weken en toeleven naar de eerste echo’s!

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Ook ik sluit me graag aan, afgelopen zaterdag had ik 2 positieve testen in handen. Moest het echt ff dubbel checken haha?.
Zondag ook nog de Clearblue test gedaan: 2-3
Mijn (voorlopige) uitgerekende datum is 30-07-2020
Dit wordt ons tweede kindje, ons zoontje wordt 11 december 1 jaar.

Vinden jullie het ook niet super leuk een zomerkindje ☀️ ?

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! 

Ook ik sluit me graag aan, afgelopen zaterdag had ik 2 positieve testen in handen. Moest het echt ff dubbel checken haha?.
Zondag ook nog de Clearblue test gedaan: 2-3
Mijn (voorlopige) uitgerekende datum is 30-07-2020
Dit wordt ons tweede kindje, ons zoontje wordt 11 december 1 jaar.

Vinden jullie het ook niet super leuk een zomerkindje ☀️ ?

Hoi allemaal!
Vandaag een positieve test in handen! Zit pas op dag 25 van mijn cyclus, ben heel vroeg met de test maar ik droomde al 3 nachten op rij heel apart. Dit had ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook. Uitgerekende datum is moeilijk te zeggen, maar tussen 6 en 12 aug..

Afgelopen juli een miskraam gehad, bij 10 weken ? Mijn cycli waren daarna wat onregelmatig. Ik ben heel benieuwd, en vindt het natuurlijk ook weer heel spannend.

Ik heb al een zoontje van bijna 2, hoop hem een broertje of zusje te geven volgend jaar ☺️

Gefeliciteerd allemaal!

Terug
Bovenaan