Hoi en gefeliciteerd allemaal!
Zo leuk om van iedereen die eerste spannende tijd te volgen, ik sluit me graag aan
Afgelopen 3 dagen op rij positief getest, check check dubbelcheck, ja echt (weer) zwanger!
Het wordt ons tweede kindje, dochtertje van bijna 14 maanden nu. Zij was een welkome verassing, toen niet echt gepland. Deze keer gingen we wel echt bewust voor de tweede en dat vond ik bijna spannend om er ineens zo bewust mee bezig te zijn. Maar heel dankbaar dat het nu alsnog snel raak was, ben het nog steeds aan het beseffen.
Vandaag de verloskundige gebeld en 21 december de eerste echo, met dan hopelijk precies 8 weken.
Behalve een beetje stemmingswisseling en ijsssssskoude voeten ‘s nachts nog niet echt kwaaltjes.. zie wel weer op tegen het ‘schijn’ ophouden de komende weken, denk dat we het de directe familie maar heel snel vertellen want ik ben er zo slecht in.. zaterdagavond een afspraak met 2 vriendinnen, kan me er nu al druk om maken hoe ik dat stukje geen wijntje drinken ga verbloemen. Iedereen kent me en ik neem echt nooit een frisje, dus zo bang dat ik direct door de mand val.. jullie nog tips?
Succes voor iedereen die eerste spannende weken en toeleven naar de eerste echo’s!