Eind juli begin augustus 2021 ??

Je vrienden op fb krijgen geen melding toch als je lid word van de groep?

@Rookienoek nee maar mochten ze je profiel bekijken kunnen ze het wel zien als je dat niet op privé hebt staan.

Het is een verborgen Facebook groep, niemand kan deze vinden of zien tussen jouw groepen

De krampen zijn na 2 uur weg te zijn geweest weer terug, deze keer met rugpijn erbij. Niet zo erg als tijdens menstruatie maar genoeg om op te vallen dat het niet prettig is.
Net ook weer oranje/bruine afscheiding in mijn ondergoed. Zwanger zijn leuk? Nu meer een mentale marteling. 

Fb denkt dat Patricia Groen geen echt persoon is ! ? hoop snel weer in het account te kunnen haha anders maak ik even een andere aan, even geduld !

Wat spannend zeg! Zelf geen goed gevoel bij of? Probeer positief te blijven ❤

Ik heb er niet echt een goed gevoel bij; de krampen zijn er continue en ook steeds op dezelfde plek. Het enige wat me nu nog wat hoop geeft is dat ik geen helder bloed verlies en de krampen zijn niet enorm pijnlijk.
Succes met de FB groep! Gek hoe dat soms gaat, de meest vreemde profielen mogen blijven met overduidelijk valse namen...

Artful dodger kan helemaal begrijpen dat je hier niet van kunt ontspannen. Hoop dat t niks is en zo weer rustig is❤️

Terug
Bovenaan