Eind juli begin augustus 2021 ??

Haii,

Ook ik ben 26 juli 2021 uitgerekend. Ben vandaag bij de vk geweest voor een echo, dit ivm een mola zwangerschap en een buitenbaarmoederlijke. Onze zoon wordt morgen 6 jaar en dit hadden we nooit meer verwacht ❤️

Haii iedereen. Ik heb een klein vraagje, sinds ik weet dat ik zwanger ben (gister) kan ik gwn niet meer normaal slapen. Ik lig in bed en als ik eindelijk slaap, springen me ogen na een half uur open! En dan probeer k weer met moeite te slapen en half uur later weer t zelfde. Herkent iemand dit? Vind het zo vervelend.

[quote quote=10376087]Hai dames
2 weken geleden test gedaan en ja hoor zwanger ?. Had al mijn vermoedens door ochtend misselijkheid. Ik zou rond 4 weken nu zijn en uitgerekend op 30/07/2021 Leeuwtje ?

Het is wel allemaal nieuw weer. Mijn dochter is 7jaar dus zit wel aantal jaar tussen. 
Ben benieuwd naar jullie ervaring tijdens de zwangerschap. Moeten jullie ook zovaak naar de wc ( gemiddeld 10 keer per dag ik).

Groetjes ariana[/quote]Ohhh wow jouw dochter ook al een stuk ouder. Onze zoon wordt morgen 6jr, eind juli uitgerekend.. Vind dat ook zo spannend. Hoe gaat t straks zijn met zo'n groot leeftijdsverschil.

Ohhh wow jouw dochter ook al een stuk ouder. Onze zoon wordt morgen 6jr, eind juli uitgerekend.. Vind dat ook zo spannend. Hoe gaat t straks zijn met zo’n groot leeftijdsverschil.

Hallo,
Ik volg al een tijdje mee in de groep. Ik ben ook eindelijk zwanger. Uitgerekende datum 1 augustus. 
Voorlopig ben ik nog gespaard gebleven van de symptomen. Ik zou het bijna niet geloven dat ik zwanger ben. ?
Ik wil graag ook Patricia Groen toevoegen op facebook, maar ik kan ze niet vinden. Iemand die mij kan helpen? 

@Artful Dodger, hoe gaat het met je? Hopelijk heb je wel goed kunnen slapen, zonder te veel zorgen. 

@Gebruikerxx6398, Facebook heeft Patricia Groen geblokeerd omdat ze geen echte gebruiker was (het was ook even een fake profiel, zodat iemand in het geheim deze groep kon maken). Volgens mij gaat ze het opnieuw proberen, of andere onder een andere naam.
Ik zou dit forum in de gaten houden voor ene update. 

@Tasj, wat vervelend! Lig je veel te malen of alles wel goed zal gaan? Of zonder reden wakker?

Ik slaap redelijk..heb wel last van heel vroeg in de ochtend (denk rond 4-5uur) misselijkheid, en lig ik soms even wakker er draaien. Maar tot nu toe overdag dan niet misselijk. 

@AnneCH bedankt om te vragen :) ik heb redelijk goed geslapen en vanochtend leek alles terug in orde te zijn maar de krampen zijn een half uur geleden weer begonnen, nu ook pijnlijke steken in mijn onderrug en net weer wat (oud) bloedverlies. Als het niet goed zit hoop ik dat het zsm eruit komt want voel me nu echt belabberd. 
Gelukkig gaat het bij jou goed ondanks die vroege misselijkheid :)

Terug
Bovenaan