Eind juli begin augustus 2021 ??

Ik weet nog niet zo goed hoe ik moet terug reageren beetje aan het uitvogelen?Naja ik ben misschien onbewust aan het malen ik ben wel heeeel bang dat het weer mis gaat ?! probeer er zo positief mogelijk naar te kijken hoor, maar dan af en toe komt er wel stiekem nog een gedachte van t zal toch wel goed zitte he.
Ik heb een klein beetje last van gevoelige borsten en elke keer als ik even niks voel moet ik toch even met me hand er tegen aan gaan. Even voelen of het nog gevoelig is. Toen ik vorig jaar een mk kreeg waren mijn symptomen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Af en toe steekje in buik maar verder niet echt misselijk. Het voelt een beetje onwerkelijkb omdat ik naja niet veel voel

Hai dames, gefeliciteerd allemaal.? Ik sluit me graag bij jullie aan. Na in februari een miskraam te hebben gehad, had ik maandag weer een positieve test in handen?. Ik ben eindelijk weer zwanger. Dit was onze laatste icsi behandeling en er zijn 2 embryo's terug geplaatst. Ik heb de afgelopen week best van last gehad van krampen en merk dat ik enorm onzeker ben en bang ben dat het weer mis gaat. Ik ben 2-8-2021 uitgerekend. ?

Even een kleine update van mijn kant: morgen moet ik bloed laten prikken om te zien of het HCG gehalte wel hoog genoeg is voor een zwangerschap. Volgens de arts is enkel een urine test niet voldoende, maakt geen verschil dat ik er een stuk of 6 heb gedaan ?
Dan wordt er ook meteen gekeken of die krampen en oud bloedverlies onschuldig zijn of dat er meer aan de hand is. Ben een stuk meer opgelucht moet ik zeggen! Ik was bang dat ze zouden zeggen dat ik de eerste echo af moest wachten en met mijn klachten zou dat behoorlijk a-relaxed zijn.

Wow er zijn meer zwangere die al met de broek zitten?.... dacht dat ik me aanstelde.....

Hoe zit het met de cravings?! Merk wel dat ik met name meer eet, niet eens perse ongezond .....as maandag eerste echo. Zo spannend!

@Git- ja zeker spannend! Ze hebben niet gezegd wanneer ik de uitslag krijg maar ik ga ervan uit dat het na het weekend wordt want het lab zal het wel heel druk hebben ben ik bang... Sowieso wel fijn dat ik mijn klachten aan een arts uit kan leggen, en of het nou positief of negatief is; dan kan ik wat minder tobben hopelijk :) 
Ik ben denk ik in al mijn post-enthousiasme over jouw introductie gegaan, hoe gaat het bij jou?

Patricia Groen is inmiddels weer te vinden! ? verwijder in tegenstelling tot mijn vorige bericht haar maar niet als vriend als je geaccepteerd ben, misschien dat het account daardoor geblokkeerd werd?

[quote quote=10376943]Patricia Groen is inmiddels weer te vinden! ? verwijder in tegenstelling tot mijn vorige bericht haar maar niet als vriend als je geaccepteerd ben, misschien dat het account daardoor geblokkeerd werd?[/quote]
Toch niet ?! Er komt een nieuw persoon om toe te voegen! ? 

Terug
Bovenaan