Eind juli begin augustus 2021 ??

Vanochtend een knaltest!
2-3 weken zwanger! Ontzettend blij.

We hebben een zoontje van 16 maanden die vanuit een lang iui traject is ontstaan ( 15 maanden) toen we na 3,5 jaar niet spontaan zwanger raakten. En ook deze zwangerschap is uit een iui traject ontstaan maar dan veel korter, maar 4 maanden, wel 4x iui! Dus toen mijn menstruatie uitbleefbrn dezelfde darmklachten als vorige keer had had ik hele grote hoop ❤️ als ik de iui datum tester moet geloven ben ik 6 augustus uitgerekend! Maar ik ben van mijn zoontje met 42,2 weken bevallen dus een datum zegt mij niet meer veel...?

Heel spannend aankomende weken maar leuk om ervaringen mee te lezen en te delen!

Hoi allemaal!
Ik lees al even mee, en wil me toch nog even voorstellen :) 
Afgelopen zondag (2 dagen voor NOD) kon ik me niet meer inhouden en heb ik een test gedaan: een dun streepje te zien! De dagen erna nog wat testen gedaan, en ze lopen mooi op :)
Als ik het zelf bereken, zou ik 2 augustus uitgerekend moeten zijn. Ik vind het zo spannend en onwerkelijk allemaal!! Ik heb me inmiddels aangemeld bij de verloskundige, aankomende week word ik wrs gebeld voor meer uitleg en inplannen van de eerste echo. Tot die tijd genieten we met zn 2en van ons geheimpje! 

Fijn om met jullie mee te kunnen lezen en leven!

Hi! Alle eerst, gefeliciteerd! Ik kom overwaaien uit de NOD nov 2020 groep. Hier 6 + 5 nu. Volgende week eerste echo. Als het goed is uitgerekend op 20 juli. Heb al een kindje van oktober 2019. 
Hoe voelen jullie je nu? Hier enorm misselijk, nooit last gehad bij 1e zwangerschap, hopelijk gaat het snel over.. 
Ben benieuwd naar iedereen! 

@Artful Ik heb hier (Zwitserland) al eerder gewoond in 2015-2017 en nu weer sinds februari. Mijn vriend is Frans, en ik spreek het redelijk, dus dat is erg fijn! Een vriendin uit Nederland woont nu ook hier, en zij is nu zwanger van de tweede (eerste ook in Zwitserland geboren), dus van haar verwacht ik wel goede adviezen te krijgen. Ik wil alleen nog even wachten om het te vertellen...nu net 5 weken is nog zo vroeg.

Heb jij al uitslagen gehad?
@SanneSanne,  wow, wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd! 

@Mugje, gefeliciteerd? Ook jullie eerste kindje?

@Sailor Girl, mooi avontuur de wereld rond zeilen :) Nu tijd voor een extra avontuur erbij ;) 

Hi allemaal!

Gefeliciteerd! Wat leuk om al zoveel meiden hier te zien en om jullie verhalen te lezen! 
Ik kom voorzichtig meeschrijven hier. ?
Na twee maanden geleden een miskraam te hebben gehad met 6 weken, afgelopen zaterdag en vandaag een knaltest gehad. Erg blij, maar ook wel zenuwachtig of het dit keer wel goed zal gaan. De knaltesten met direct een donkere streep zijn in ieder geval al een goed begin, die had ik de vorige keer bij lange na niet. ?
Ik zou nu ongeveer 5+4 moeten zijn. Op wat licht pijnlijke borsten, rommelende darmen en ontzettend vroeg wakker worden na, geen kwaaltjes... Eerste echo staat gepland op de 17e, dus dat worden nog spannende weken...
Nog meer meiden hier zonder kwaaltjes? ?

Terug
Bovenaan