Eind juli begin augustus 2021 ??

Gefeliciteerd meiden.
Ik pas mijn broeken nog gewoon prima maar voor t comfort trek ik als ik thuis kom uit werk n legging of mn pyjamabroek aan? nu mag het haha
Heb nog geen opgeblazen buik kreeg dat vorige zwangerschappen rond 7 weken pas echt, dat t ook wat boller begon te worden ivm je darmen.
Sjoukje laat je t weten als je zwanger bent? Spannend hoor!

Goedemorgen allemaal :)
Afgelopen donderdag had ik een heel licht positieve test (4 dagen voor NOD) maar de testen lijken iedere dag wat donkerder te worden. Ik heb een ClearBlue weken-indicator gekocht gister die ik morgenvroeg ga gebruiken en als die positief is ga ik een afspraak maken.
Ik heb even zo'n geinige calculator gebruikt en als ik alles goed heb ingevuld zou het 1 augustus zijn.
@MG’tje sinds gister heb ik een enorm opgeblazen gevoel en had steeds steken in mijn maag, zo vlak onder mijn borstbeen. Dus mijn broek ook met een elastiekje dichtgemaakt ?
Verder slaap ik echt slecht, ik lig urenlang wakker iedere nacht. Dat kan natuurlijk door de stress komen maar het is in ieder geval wel wat vervelend haha 

Hier ook moe idd. Broeken nog geen last van. Wel beetje last van moodswings ? en weeig gevoel niet echt misselijk. 
Hcg geprikt ivm controle ziekenhuis herhaalde miskramen en hcg was met 4wkn 399 dus best hoog ?

Gefeliciteerd dames!!

Wat spannend allemaal!
Ben zo benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Sorry had niet meer eerder gereageerd;
Ik heb vorige week wel een test gedaan met wekenindicator daar stond 2-3 weken en 4 dagen later stond er 3+ Dus denk dat ik nu 5 a 6 weken zwanger ben.
Maar woensdag dus al naar de verloskundige, dus vind het wel spannend.
Eerst voelde de tweede zwangerschap toch wel wat anders aan (lees: niet zoveel zenuwen) Maar nu komen die toch echt wel kijken. 
Bij de vorige zwangerschap had ik heel veel bloedverlies, maar nu niet. Wel nog steeeds steken in mijn buik.
Verder ontzettend moe, maar ook omdat de kleine (11maanden) gewoon lekker aan het spoken is 's nachts 

Gefeliciteerd meiden!

We zitten in een rete spannende periode zo met zijn allen.

Hopelijk voelt iedereen zich nog goed op de eerste kwaaltjes na.

Ik merk dat die krampen en steken in mijn buik een beetje met mijn hoofd aan de haal gaan. Het is mijn eerste zwangerschap en ik ben al niet de meest ontspannen persoon. Ik ben zo bang dat het dan toch niet goed zit en ik weet niet zo goed hoe ik die 3 weken tot de eerste echo door moet komen? Het wordt naarmate de dag vordert ook erger dus ik denk dat de spanning ook een grote speelt bij de buikklachten.

Mijn darmen zijn al lekker aan het opblazen dus ik moet zeggen dat mijn jeans ook niet super tof meer zitten. En ik ben heel sportief en altijd heel slank dus ik ben bang dat het op deze manier snel gaat opvallen dat er iets gaande is?

Liefs,

Hoi!
Ik zit kort voor mijn nod en zie een heeeeeel licht streepje! Je moet hem wel in bepaalde hoek houden haha. Kan nog alle kanten uit, maar lijk het zelfde te voelen in mijn buik als bij de vorige zwangerschappen en dat wijkt echt af van de krampen die ik normaal vlak voor de menstruatie heb. Ook heb ik -heel vreemd- nu al bandenpijn (smerige stelen als je te snel opstaat) maar dat komt vast ook door de vorige zwangerschappen. Ik ben moeder van 2 kindjes (3 en 1 jaar) en dit zou ons derde wondertje worden. Als ik het uitreken zal de uitgerekende datum rond eind juli begin aug liggen, vlakbij mijn zoontje zijn verjaardag 26 juli. Vind ik persoonlijk wel weer wat onhandig?? lijkt me heel leuk hier mee te kletsen! Ik deed in 2018/2019 ook mee hier en daaruit hebben we zelfs een heel leuke fb groep en app groep aan over gehouden.
Groetjes! Marieke

Gefeliciteerd Artful Dodger, Sweettestmommy! 
MomvanA hoog hcg is goed denk ik? 

Deeehv: heel spannend as woensdag zal je eerste controle?

Vannacht had ik ook last van mn buik, ging er zelfs heel naar door dromen.. als ik veel doe is t erger dan dat ik n rustig dagje heb. 
Een FB groep lijkt me heel leuk. Kunnen we tzt wel oprichten? Zitten nu hier met n vrouw of 12?

@lizelau is echt heel normaal hoor, je baarmoeder maakt zich klaar en rekt uit, daar horen die krampen bij. En onder invloed van hormonen kan je straks zelfs al last krijgen van bandenpijn wat dan weer venijnige steken veroorzaakt. Don't worry! Echt veel voorkomende symptomen die echt niet verkeerd hoeven te zijn!

Terug
Bovenaan