Eind juni, begin juli 2021❤️?

Na hoeveel weken hebben jullie een verloskundige gebeld om afspraak te maken?
Voor mij is het eerste kindje en ik merk dat ik het nogal lastig vind om te bedenken wat ik ik wanneer moet regelen ?
@Frutseltje; Wat vervelend die onzekerheid, ik snap dat je een paniekaanval heb gehad. Hopelijk kan je eerder terecht bij de verloskundige!

@frutseltje Wat vervelend zeg! Als ik jou was zou ik ook de verloskundige bellen, kan geen kwaad en wellicht vervroegen ze dan de echo wel! Sterkte iig..
@Dilana Ik heb de dag nadat ik de test in m'n handen had gelijk gebeld ? Is voor mij ook allemaal nieuw.. hij staat nu gepland op de dag dat ik 8 weken ben

@Dilana, ik heb meteen na de test gebeld :) Mijn eerste afspraak is met 8.5 weken, dan hebben we ook meteen de eerste echo. Gewoon lekker bellen, ze zijn wel wat enthousiaste vrouwen gewend denk ik ;)
@Memily ik wil alleen liever niet dat de echo vervroegd wordt, omdat er dan nog zo weinig te zien is :p Voel me nu weer best goed, dus ik denk dat ik toch nog maar weer even afwacht tot ik weer meer last krijg.. 

Ook ik heb afgelopen weekend positief getest. Afgelopen zomer een miskraam gehad met ruim 7 weken. Dus erg spannend nu maar het voelt ook wel zoveel beter dan de vorige keer.
Is het leuk om een besloten Facebook groep te maken? Zit ik ook in bij m'n zoontje en is leuk om elkaar dan te volgen en het praat misschien net wat makkelijker... Alleen ik heb geen idee hoe dat moet haha

@Frutseltje Ja dat begrijp ik ook wel... Probeer te vertrouwen op jezelf!
@Cam Gefeliciteerd! Wat naar dat je een miskraam hebt gehad de vorige keer.. Mag ik vragen wat er nu anders voelt? Ik ben namelijk ook best bang voor een miskraam.. En dat met die facebook groep vind ik een leuk idee!! :) 

Poeh frutseltje, ik kan mij de paniek goed voorstellen! Fijn dat je nu weer wat rustiger bent eronder. Snap wel dat je de echo niet eerder wilt, maar vaak met 7 weken kunnen ze ook al een hoop zien.

@Cam ook geen idee hoe dat moet. Bij mijn eerdere zwangerschap waren wij een whatsapp groep begonnen, was ook erg leuk!

@memily het is ook vooral een gevoel. Vorige keer wilde m'n man al van alles kopen en ik wilde perse wachten tot na de eerste echo. Het voelt nu totaal anders. Kan het niet goed beschrijven haha.
@zomerkind. Het lijkt mij erg leuk!

Terug
Bovenaan