Eind juni, begin juli 2021❤️?

@CAM; Spannende weken voor jou, gelukkig is je gevoel nu veel beter, daar zou ik maar op vertrouwen.

@Zomerkind; ik vind het ook een leuk idee!

Ik had bij ons een verloskundige in de buurt gezien en daar op de webiste stond dat je vanaf 6 weken kon bellen. Ik vind het zelf ook nog wel spannend en hopelijk gaat alles goed..

CAM: wat naar van jullie miskraam! ? Ik herken dat gevoel wat je zegt ook! In mei heb ik helaas ook een miskraam mee moeten maken, en mijn gevoel zegt ook dat het goed zit! Apart hè!! Laten we hopen dat het ook echt zo is ?

Frutseltje: Ik snap dat je in paniek was! Fijn dat je er weer wat rustiger onder bent! ? 

Mij lijkt een besloten Facebook groep ook enorm gezellig! ?

@Zomerkind. Zouden mijn fb vrienden kunnen zien dat ik daar lid van wordt? Ik ga het mijn ouders dit weekend pas vertellen, niet dat ze het al voorbij zien komen hahaha Anders wacht ik nog even een paar dagen :)

Wat een hoop berichtjes weer! Frutseltje, wat eng voor je. Hopelijk kun je als je weer zo'n pijn voelt wel al eerder terecht!
Welkom nieuwe dames! Cam, heel naar om een miskraam mee te maken. Het onbezorgde is er dan van af he? Hopelijk kun je wel al een beetje genieten. 
Een Facebookgroep lijkt me super! Bij de vorige zwangerschap ook in gezeten, zo leuk om iedereen te kunnen volgen. 
Vandaag heb ik ook mijn vk gebeld, als alles goed blijft gaan heb ik over 2/3 weken de eerste echo al. Ben dan 6+5. Ik kijk er nu al naar uit! 

Terug
Bovenaan