Zo intussen even terug gelezen!
Hier alweer wat ontwikkelingen, ik dacht geen symptomen te hebben maar ik ben moe, moe en moe. Verder niks aan de hand.
Vandaag teruggebeld door de verloskundigenpraktijk en meteen de echo’s en intake gepland! Ik mag 9 november voor mijn eerste echo, vitaliteitsecho (zij denkt dat ik 8 weken ben, maar ik weet zeker dat ik er dan 7 ben, maar ze wilde het toch zo inplannen, dus prima). Niet meer zo lang wachten dus! Ben heel benieuwd. Het voelt echt nog zo onwerkelijk. Herinner me het moment van positief testen nog steeds haha. Durf het nog steeds niet van de daken te schreeuwen.
@SRdrie: ik heb me ook aangemeld voor MvM, a.s. donderdag intake!
@Lillylove: gefeliciteerd, in 1 keer raak! Jij zal ook wel raar hebben staan kijken. Dat had ik dan weer na meer dan 2 jaar proberen.
@Frutseltje: ik duim voor je dat het allemaal goed is!
@Zomerkind: wat leuk een broertje of zusje erbij voor jullie zoontje!
@Femmy: wow! Lijkt me echt zo raar, geen positieve zwangerschapstesten maar via de huisarts bloedprikken toch zwanger. Gefeliciteerd!
@Memily: je symptomen zijn herkenbaar hoor. Ik heb af en toe wat krampjes en dan nu gewoon ontzettend moe, maar verder niks. Zelfs geen gevoelige borsten terwijl ik dat met mijn menstruatie wel altijd had.
Terugkomend op ‘verboden’ eten: ik heb de zwangerhap app gedownload, als ik dan echt een keer twijfel kan ik het even opzoeken. Maar de meeste dingen die ik eet of drink zijn niet echt slecht te noemen. Ik drink van mezelf al geen koffie en af en toe een keer een kop thee, dus ik hoef daar wat dat betreft ook niet zo op te letten.
Wat een vorderingen opeens op het forum. Zowat niet bij te houden met die onregelmatige diensten van mij :’) die facebook groep lijkt me ook heel leuk!
Voor de dames die al eerder een kindje hebben gekregen:
- Wanneer hadden jullie de kraamzorg geregeld?
- Wanneer hebben jullie kinderopvang geregeld?
Wij gaan als ik 11 weken ben ook nog eens verhuizen naar een andere plaats, nieuw voor ons. Dus ik krijg het een beetje dubbel voor mijn kiezen. Ik heb zin in de verhuizing en ben blij dat ik nu eindelijk zwanger ben, maar ook super nerveus omdat er veel geregeld moet worden.
Plus een studie naast werk (begonnen omdat onze kinderwens toch niet in vervulling ging). Wil niet stressen voor het ukje, maar jullie begrijpen… dit is toch best wel even stressvol.