Eind juni, begin juli 2021❤️?

Hoi allemaal! Kan ik hier gezellig meekletsen? :)
Ik heb afgelopen donderdag t/m zondag positief getest! Volgens de app ben ik rond 2 juli uitgerekend.
Zo spannend allemaal! Het wordt mijn eerste kindje. Naast wat krampjes en rommelige darmen heb ik verder nergens last van!
Mij ook aangemeld voor Moeders voor Moeders, zag dat ergens voorbij komen. Vanaf 5 weken mag ik beginnen met urine verzamelen, dat is dit weekend!

Hi Astrid-Lynn! Ja ik voel me prima!! En zelfs dat maakt me een beetje onzeker haha, hoor ik niks te voelen denk ik dan? Maargoed, dat kan altijd nog komen natuurlijk dus ik moet er nu maar van genieten :)
Hoe voel jij je?

@Kersencake welkom en gefeliciteerd! Heftig die miskramen :( Kan me goed voorstellen dat je dan wat beter oplet op wat je eet!

@Laurita gefeliciteerd!

@Astrid-Lynn dat heb ik dus ook constant. Mijn laatste zwangerschap is ook alweer 6,5 jaar geleden en het voelt allemaal nu zo anders.. Of ik heb het allemaal geblocked :p 

@Femmy gefeliciteerd!

@Zomerkind thanks! Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil ;)
Frutseltje, derde kindje (+ twee bonuskinderen), 26 juni

@Memily welkom en gefeliciteerd! 

Ik had gisteravond een klein paniek momentje. Ik heb 8 jaar geleden een laparoscopie gehad (kijkoperatie) en sindsdien altijd tijdens mijn eisprong en menstruatie een soort zenuwpijn in mijn schouder. Nu heb ik dat sinds ik zwanger ben ook weer af en toe, maar sinds gisteravond eigenlijk constant. Aangezien schouderpijn best een dingetje is bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zat ik mezelf gisteravond helemaal gek te maken met als een gevolg een paniekaanval. Een kleintje hoor ;) Nu voel ik me vanmorgen weer een stuk beter en denk ik vooral ‘stel je niet aan mens’, maar ik denk dat ik toch de verloskundige maar even ga bellen voor de zekerheid. De eerste echo is pas 18 november, ik weet niet of ik drie weken druk maken ga trekken. Lang leve de onzekerheid.. bah!

Terug
Bovenaan