Eind juni, begin juli 2021❤️?

Gefeliciteerd wat leuk!!

Wij zjjn ongeveer even ver.. en dat fantaseren, heerlijk is dat he!! Ik ga ook al
helemaal los in mijn fantasie en bedenk wel 10x op een dag hoe ik het dan ga vertellen.

Vind het allemaal wel heel spannend, hoop zo dat het goed blijft gaan! Woensdag 3 nov. Eerste echo? en jij??

Heee dames!

Doen jullie ook mee aan Moeders voor Moeders??

Ik weet dus via bloedprikken dat ik zwanger ben, omdat alle testen maar negatief bleven.

Nou moet je voor MVM een positieve test in huis hebben, en dus vanmorgen nog een keer getest, en jaaaaaa gelukkig een iniminie licht streepje maar het stond er echt! Toch ook wel heel fijn om te weten dat het dus ook op een rest te zien is!

3 nov. Eerste echo, vind het zoooo spannend, hoop dat alles goed blijft gaan!?

Femmy: Jeetje wat bijzonder dat je testen negatief waren, behalve je bloedtest! Maaar wat goed dat je een ini mini lijntje op de MvM test hebt gekregen! ❤️ Ik wil MvM pas bellen na mijn eerste echo! ?

@Eline met een droom welkom en gefeliciteerd!

@IrisB Spannend! Alvast voorzichtig gefeliciteerd ;) Heb je vandaag nog getest?

@Astrid-Lynn ah wat rot, kan me goed voorstellen dat je je dan meteen weer zorgen maakt :( Maar, het hoeft niks te betekenen! Bij mij zijn de klachten nu ook een stuk minder dan vlak na de positieve test :)

De echo was goed! Er was een klein vruchtzakje te zien in m’n baarmoeder en m’n eierstokken zagen er helemaal goed uit :) Helaas nog geen hartje kunnen vinden, maar het was ook wel erg vroeg natuurlijk.. Dus nu weer rustig wachten tot 18 november ;)

@Zomerkind ik kan nu niet bij de groep, kan hij nog even open zodat ik er ook in kan?

@JorienH gefeliciteerd! 

@Femmy wat fijn dat er nu toch een streepje te zien is! :D Geeft ook wel een beter gevoel denk ik?

Frutseltje goed om van je te horen. En fijn dat alles er eigenlijk goed uit zag. Zou stiekem ook nu al graag even willen kijken haha. 
Fijn dat er meer zijn waarbij de klachten af en aan komen. Zijn vandaag wel weer wat gevoeliger.

@Frutseltje fijn om te lezen dat er een vruchtje te zien was en alles en goed uit zag! Ik zal de groep weer even open zetten.

Hier slaat echt de vermoeidheid toe ?

Terug
Bovenaan