Eind juni, begin juli 2021❤️?

Een zwangere dame, dat is ook ons moment dat we het willen proberen te vertellen. Als het lukt om zolang stil te houden. Hihihi.

Julia hoop dat alles nu goed voor je mag gaan. Het blijft gewoon spannend he. Leuk dat jij ook dochter van 5 hebt, die heb ik ook. Ze wil zo graag grote zus worden. Maar wil eerst alle echo's tot 12 wkn afwachten en dan dat we met meer zekerheid haar het mooiste cadeau ooit gaan geven.

Dankje Astrid-lynn! Ik heb een zoontje haha. We hadden het de eerste keer wel verteld aan hem zodat hij wat rustiger met mij zou doen. En had een ik wordt grote/broer zus kalender gekocht waar ze iedere week een sticker kunnen plakken  hoe groot de baby is. 
Maar nu vertellen we het ook pas later. Hij was er best wel heel verdrietig van maakte ook iedere keer een tekening van ons gezin met baby in mn buik. Maar nu zegt hij ik wil geen baby die maken alles kapot haha? 

Julia dat klinkt leuk zo'n kalender. Waar had je die gekocht? Misschien wel leuk idee voor mijn dochter. Ik mag 9 November al voor een echo. Ik wacht even met inschrijven bij verloskundige tot donderdag. Toen ging het vorige x ook mis. Dus durf niet zo goed. Best veel angst 

Astrid-lynn snap je angst. Ik heb dat met mvm. Die test was echt nog knalpositief, maar kort daarna is het ergens mis gegaan. Dus durf mij nu niet aan te melden heb er eigenlijk geen goede herinneringen aan het is ook zo pijnlijk om ze dan in te moeten lichten dat het mis is gegaan. 
https://www.suededesign-shop.nl/a-52852396/aftellen-belonen/zwangerschap-aftelposter-hoera-mama-heeft-een-baby-in-haar-buik/#description 
Dit is de kalender hij werd hier erg gewaardeerd. Heb hem bewaard en hang hem na een goede termijnecho op. Hadden al geplakt tm week 9 tot de slechte echo.

Gefeliciteerd allemaal!
Wij hebben vorige week zondag positief getest en zijn vandaag precies 5 weken als het goed is. Uitgerekende datum staat voor nu op 26 juni, 18 november eerste echo, dus dan weten we meer :D

Dit wordt ons eerste kindje samen, maar we hebben allebei al twee kids uit een eerder huwelijk :) Een lekker druk samengesteld gezin dus straks! 

Hoe voelt iedereen zich?

Welkom fruseltje, wat leuk een liefdes baby van jullie samen. 
Ik voel me verder prima,alleen gevoelige borsten. En zo nu en dan toch nog wel krampjes ofzo.
En jij? 

Hier ook gevoelige borsten, voornamelijk de tepels en echt snel moe. Nog (niet) misselijk, gelukkig.
Ik ga morgen de huisarts en de verloskundige bellen, heeft er iemand nog tips? Naast de algemene vragen als laatste dag ongesteldheid enzo. Waarschijnlijk komt het vast allemaal wel goed ?

Hai dames! 

Hier gaat het opzich ook wel goed qua kwaaltjes, alleen enorm gevoelige borsten en obstipatie waar ik helemaaaal gek van word haha! (Iemand die tips heeft, laat het maar weten!!) ?

Terug
Bovenaan