@Astrid-Lynn dankjewel! Inderdaad een kers op de kaart liefdes baby
Fijn dat je je zo goed voelt!
@Wieteke spannend! Succes met bellen vandaag! Ik kreeg van de verloskundige te horen dat je je huisarts in principe niet hoeft in te lichten. Mag wel uiteraard
Verder geen tips, ze helpen je het gesprek wel door, lekker genieten van het feit dat je de verloskundige mag bellen
@Ditje ohhh die obstipatie, zo herkenbaar! Ik heb één tip, kijk uit met persen! Ik heb bij de tweede met een flinke aanval van aambeien gelopen en ben er nog steeds niet vanaf (5 jaar geleden ondertussen). Dus echt, kijk uit
@Dilana welkom en gefeliciteerd!
@SRDrie moeders voor moeders, dankjewel! Mijn eerste zwangerschap ben ik zwanger geworden door IUI, dus ik weet hoe belangrijk dit is. Heel fijn dat je mee doet
Ik heb zelf mijn eerste zwangerschap geplast. Nu sla ik h'm even over
@Hermineh Sarkasian gefeliciteerd en welkom! Spannend hoor
Ik heb 2 dagen na jou mijn eerste echo, leuk!
@Iedereen, is het een idee om in de eerste post bij te houden wie wanneer is uitgerekend en van het hoeveelste kindje? Misschien ook echo data etc, dan blijven we een beetje bij
Wat betreft de klachten, ik heb wel echt veel last. Sta er echt van te kijken, want mijn andere twee zwangerschappen waren 'a walk in the park'. Daar kreeg ik pas met 6 maanden een beetje lichamelijke klachten, wat niet zo gek is natuurlijk. Nu ben ik al sinds 2 dagen voor NOD super misselijk, maakt niet uit wat en wanneer ik eet, ik loop de hele dag met zo'n weëig gevoel. Ook heb ik heel veel last van m'n banden, maar ik las dat dat wel normaal is omdat ze al wat uitgerekt zijn door de eerder zwangerschappen. Gevoelige borsten, check. Obstipatie, check. Gelukkig begin ik me nu wel wat beter te voelen, wat me dan wel weer onzeker maakt, dus net nog maar even een test gedaan voor de zekerheid. Een mooie 3+ te zien gelukkig