Eind juni, begin juli 2021❤️?

Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen? Hopelijk allemaal gezonde zomerkindjes volgend jaar!
Ik kom ook graag bij jullie kletsen, afgelopen vrijdag een dikke positieve test! Woensdag is pas mijn nod, maar zo positief als de test vrijdag was, zo positief was hij bij de zwangerschap van mijn zoontje op nod nog niet eens!!
Het is mijn 2de zwangerschap, ik heb al een zoontje van juli’19

Gefeliciteerd nieuwe dames! Inderdaad al een aardige groep. Goed idee frutseltje om een lijst te maken. 
Wat leuk om te lezen dat het bij vele van jullie niet het eerste kindje is. @zomerkind mijn jongste is ook van juli 2019 ?
Even nog een vraag: hoe gaan jullie om met 'verboden' eten? Als ik kijk naar wat een zwangere niet mag eten wordt die lijst elk jaar langer. Bij mijn eerste mocht ik volgens mij max 4 koppen koffie en nog tonijn uit blik eten, bij mijn tweede 2 koppen koffie en nu nog maar 1tje ? dat red ik echt niet hoor, drink er ook geen 4 en houd mij verder wel aan de richtlijnen maar voor mijn gevoel is dat precies wat ze zijn, richtlijnen. 

Wat toevallig SRdrie! Een zwangerschap opzich is al bijzonder, maar het delen met andere is ook zo mooi.
Ik heb gisteren contact gehad met de verloskundige en 24 november staat onze eerste echo op de planning ?

Over het eten.. ik ben misschien een loedermoeder, maar ik eet bijna alles ?

@Lillylove welkom en ook jij gefeliciteerd! Raar he, zo meteen raak? Bij ons was het ook gelijk de eerste maand raak. Mijn oudste heb ik na IUI behandelingen gekregen, dus het is heel raar om nu opeens al zwanger te zijn.
@Zomerkind jij ook gefeliciteerd! 
Haha verboden eten, ik ben ook zo'n moeder die zich er niet zoveel van aantrekt. Wat je zegt, elk jaar mag je minder. Ik drink nu best veel cola, omdat dit lijkt te helpen tegen de misselijkheid en kan echt niet zonder m'n leverworst :p Rauwe vis enz ben ik dan weer niet zo van, dus daar blijf ik wel vanaf, maar verder neem ik het allemaal niet te nauw ;) 

Hoi meiden, ik klets graag mee! Vanmorgen had ik (eindelijk) een mooie positieve test in mijn handen. Nu nog even duimen dat het goed blijft gaan!
Het is van ons tweede kindje, ik heb al een heerlijk zoontje van 3. 
Qua eten let ik wel goed op, omdat ik al meerdere miskramen heb gehad. Die kans wil ik echt zo minimaal mogelijk maken. Maar ik heb tijdens het zwanger worden mijn eetpatroon al aangepast, dus ik hoef weinig anders te doen, haha. 
En van harte allemaal!! 

Ik was positief getest op donderdag 22.10. ik heb ook al een 3 jaar oude jongetje. Ik ben super blij en hoop natuurlijk dat het goed gaat. Gefeliciteerd iedereen.

Erg leuk idee om een lijst te maken met de uitgerekende datum ect. Leuk nog meer nieuwe meiden erbij.
Die krampjes bij schaambeen zeg maar herken ik wel. Is er bij mij meer als ik uitgeteld op de bank ga zitten einde van de dag. Vind wel eng, herken het niet echt van mijn eerste om eerlijk te zijn. Maar die is nu 5, dus bijna 6jaar geleden was ik zwanger. Heb zoveel zin in een eerste echo. 

Hoi!!!Gefeliciteerd!!
Vandaag de huisarts gebeld, nadat ik 2 weken overtijd was en alle testen negatief aan bleven geven. Vanochtend meteen bloed geprikt, en vanmiddag telefoon met de uitslag dat ik zwanger ben??? zoooo leuk en spannend!

Terug
Bovenaan