Eind November 2009 uitgerekend... wie nog meer!

Hoi allemaal,

Ik dacht start alvast een forum op voor moeders die uitgerekend zij   eind november begin december. Ik heb net een positieve test gehad duss... spannend allemaal.

Hoor graag jullie ervaringen, onzekerheden en natuurlijk kwaaltjes.

iefs Manon

Hoi Manon,

Ik heb gisteren en vandaag een test gedaan en deze waren beiden positief.
Als het goed is ben ik rond 20 november uitgerekend.

Ik merkte het al een tijdje geleden. Moe, fouten in mijn werk en vooral zere borsten.
Misselijk ben ik nog niet geweest, maar wat niet is kan nog komen.

Het liefst zou ik het iedereen al vertellen, maar dat is wel heel erg vroeg.
Heb eind april de eerste afspraak bij de verloskundige.

Heb bij  mijn andere kids  zwangeschapsgym gedaan. Wil wel weer iets doen, maar weet nog niet wat. Jij?

Ach, kan er nog even over nadenken...

Geniet van je zwangerschap, dan doe ik dat ook!

Groetjes
Cindy

Hoi Manon en Cindy,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Zelf ben ik ook in November uitgerekend, begin november.
Er is al best een gezellig forum bij de mamaclubs, deze kun je vinden in de linkse blauwe colom op deze site. Onder het kopje 'Forum' Staat 'Mamaclubs'
Als je deze aanklikt, en dan helemaal naar beneden scrol, kom je bij het 'November 2009- mama's'   forum!
Lijkt me gezellig als jullie er ook bij komen!
Groetjes, Anita

Hey Dames,

Ik ben ook ongeveer eind november uitgerekend :)
Weet nu net 5 dagen dat ik zwanger ben en heb wel 4 keer een test gedaan.
Het is voor mij de eerste keer en ik vind het ontzettend spannend.. hoop dat de eerste 12 weken voorbij vliegen en dat ik het dan aan iedereen kan vertellen.

Voor jullie een fijne zwangerschap toegewenst!

Groetjes,
Claudia

Hallo Allemaal

Ik ben ook uitgerekend eind november.

We zijn sinds januari gaan samenwonen en ik ben benieuwd hoe de omgeving gaat reageren op de zwangerschap.

We hebben er samen voor gekozen en staat er voor 100% achter, dus nu maar afwachten. Ik vind het zo spannend en hoop dat alles goed gaat. We hebben besloten dat we het met de pasen gaan vertellen aan de familie.

Mirtje

Hoi meiden,

Mijn naam is Natasja en ben 27 jaar oud. Mn vriend en ik zijn er woensdag achter gekomen dat ''we'' zwanger zijn. Ik was eerst helemaal van slag want ik had immers in januari nog mn prikpil gehad. Mn vriend is er super blij mee en ook ik begin nu aan het idee te wennen. Volgens zijn we ff gaan rekenen en met behulp van het internet zou ik 21 november uitgerekend zijn.. We zitten nog in spannende tijden natuurlijk want het is mn 1e zwangerschap en tja omdat het nog pril is hopen we wel dat alles goed gaat, voornamelijk de aankomende 12 weken.. Wie heeft er nog meer deze onrust??
En uiteraard  jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes Natasja

Hoi hoi Meiden,

Allereerst wil ik iedereen feliciteren met hun zwangerschap!! Ik ben nu zelf ook zwanger en had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Ben namelijk 6 weken zwanger van nummer 2.
Bij de eerste heeft het 13 maanden geduurd en was nu binnen 3 maanden zwanger. Ik wist niet wat me overkwam.

Ik denk dat ik ongeveer 15 november ben uitgerekend (mocht alles goed gaan). Ik heb een onregelmatige cyclus, dus kan er niet alles van zeggen.

tja....kwaaltjes. Ben alleen eeen beetje moe en heb last van zere borsten.

Groetjes Johanna

Terug
Bovenaan