Eind November 2009 uitgerekend... wie nog meer!

Is er nog ruimte?? Allereerst meiden gefeliciteerd.
Ik ben er een van het uitstellen van de test hihi
20 februari jl. getrouwd, huwlijksnacht "spetterend" doorgebracht... 1ste dag van de laatste menstruatie was op 15 februari en ik werd het maar niet in Maart... Eerst denk je dat het misschien van al die spanningen komt (huwelijk, huwelijksreis, duiken ed) maar nee. Samen besloten om op 1 april een test te doen en al na een minuut (ipv 3!!) verscheen het woord ZWANGER in beeld! We konden het gewoon niet geloven en echt het was geen 1 april grap! Woensdagochtend toch voor de zekerheid weer een test gedaan en ja nog steeds zwanger . En nu??? Die donderdag hadden we al mijn schoonmoeder op bezoek, maar toch maar niet verteld en van het weekend was ik bij mijn ouders, ook nog maar niet verteld en gisteren waren we op de verjaardag van mijn schoonvader maar ook weer niets verteld... Ik denk niet dat ik het heel lang voor me kan houden, daarom is zo'n forum wel lekker en gezellig. HOE GAAN JULLIE HIER MEE OM, wanneer vertellen of wachten jullie echt tot 12 weken?

Kwaaltjes tot nu toe: misselijk (vooral in de auto) maar (nog) niet overgeven. Wel ontzettend pijnlijke borsten en JEUK!!! over mijn hele lichaam!

Ow ja, volgens de berekeningen op de verschillende sites ben ik rond 22 november uitgerekend.
Eind april 1ste controle.

groetjes en veel plezier en sterkte ;)
VCP

Dag aanstaande mammies.
Even bijkletsen is altijd leuk. Wij kregen vorige week de sch(r)ik van ons leven.

Wij (mijn man en ik)  zijn namelijk al de gelukkige ouders van  in totaal 5 meiden.
Wij zijn een nieuw samengesteld gezin. Ik heb uit mijn eerste huwelijk al drie dochters
van 14, 12 en 11 jaar en mijn man heeft een dochter van 13 jaar die tot voor kort ook
nog bij ons woonde. Vorig jaar in Maart kregen wij onze jongste spruit, na een droombevalling!
Maar nu zijn we een jaartje verder en ik ben alweer 7 weken zwanger.
Ben altijd ontzettend regelmatig ongesteld en zelfs tussen  de   berekende bevallingsdatums en  de bevalling zaten nooit meer dan twee dagen.
Ik zou dus op 22 November uitgerekend zijn.
Nu moeten we allen nog plek zien te maken in ons toch al kleine huisje.
Wens jullie allen een droomzwangerschap en het beste voor jullie kleintjes.

Terug
Bovenaan