Eind November 2009 uitgerekend... wie nog meer!

quote: patries83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 19:23:05'));

quote: Claudia001 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 16:54:32'));

quote: simplynatas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 20:25:57'));

Hoi meiden,

Mijn naam is Natasja en ben 27 jaar oud. Mn vriend en ik zijn er woensdag achter gekomen dat ''we'' zwanger zijn. Ik was eerst helemaal van slag want ik had immers in januari nog mn prikpil gehad. Mn vriend is er super blij mee en ook ik begin nu aan het idee te wennen. Volgens zijn we ff gaan rekenen en met behulp van het internet zou ik 21 november uitgerekend zijn.. We zitten nog in spannende tijden natuurlijk want het is mn 1e zwangerschap en tja omdat het nog pril is hopen we wel dat alles goed gaat, voornamelijk de aankomende 12 weken.. Wie heeft er nog meer deze onrust??
En uiteraard  jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes Natasja

Hey Natasja,

Ik herken vooral die onrust over de 12 weken doorkomen.
Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben en ik zit nu bijna op de 6 weken. Ben eigenlijk de gehele dag wel misselijk met overgeven, hoofdpijn ook. Dit vind ik allemaal niet zo een punt maar de steken in mijn buik wel. Sinds gister heb ik deze voornamelijk links zitten boven mijn heup en het trekt iets naar voren toe maar ook naar mijn rug. Van dit soort dingen wordt ik dus heel erg onzeker.

Vanmiddag de Verloskundige gebeld en die geeft aan dat ik mijn urine even moet laten testen en als daar niets uit komt en ik blijf er last van houden mag ik weer terug bellen. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik ben zelf ook een beetje paniekerig en meteen bang dat er iets niet goed is.

Hier misschien nog mensen die echt last hebben gehad van pijnlijke steken die soms wat branderig aanvoelen en ook wat last in de rug hebben gehad? :( Het zijn echt van die gemene steken waar je telkens weer door verrast bent.

Groetjes,
Claudia

Hallo Natasjja en Claudia,

Zoals ik al eerder beschreven heb herken ik de onzekerheid zeker. Ook de steken onderin de buik  herken ik. Het schijnt inderdaad van de baarmoeder te komen die zich aan het oprekken is. Morgen ga ik ook voor de zekerheid mijn urinie laten testen. Kan maar beter zekerheid hebben.

Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die de onrust heeft en inderdaad soms paniekerig reageer op kleine pijntjes.

groetjes

en succes met de urinetest. hopelijk is het goed nieuws?!

Hoi Dames!

Mah ik ook gezellig mee babbelen? Ik heb gisterenmiddag een positieve test gedaan nadat ik ging ontbijten met gerookte zalm en sojasaus.. ik dacht er klopt iets niet... S
avonds nog een keer met de clearblue want geloofde het niet...

Zover ik het berekend heb ben ik ook rond 27 nov uitgerekend. Het is ons eerste kindje en ik word 23 dit weekend. Wij zijn er erg blij mee.. althans mannetjelief, ik kan het nog niet helemaal geloven..

Ik ga dus vandaag maar eens wat telefoontjes plegen.. Hebben jullie de verloskundige al gebeld? En hebben jullie al last van kwaaltjes?

Dikke knuffel!

Hoi senorita, patries, natasha, claudia, nienke, stephanie, johanneke, mirtje en alle anderen,

Hier gaat het nog steeds goed. Ik merk wel dat ik moeite heb met mensen die over miskramen praten. Het zal vast wel erbij horen maar uiteindelijk heb je 90 % kans dat het goed gaat. Waarom zouden we daar niet bij horen...

Ik ben ook mega onzeker. Vooral omdat ik andere verschijnselen heb dan bij de eerste. Heb totaal geen misselijkheid en kan juist veel en veel meer eten. Vooral vlees. Daar en tegen is mijn humeur gedaald tot het vriespunt. Het lontje is erg kort en ik ben snel aangebrandt,

Voor de rest voel ik me redelijk. De ene keer vermoeider dan de andere keer.

Wij hebben al een afspraak gemaakt bij de Verloskundige. 29 April is het zo ver om 13.15 uur. Spannend hoor... Nu maar wachten en wachten en wachten.

Veel liefs Manon

Hallo!

Kan ik er ook nog bij?

Ik heb vorige week positief getest en ben nu bijna 6 weken zwanger van de tweede.
Waarschijnlijk ben ik 19 november uitgerekend.

Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan.

groetjes mamajb

Hoi allemaal,

Daar ben ik weer
Vanmorgen mijn urine laten controleren en hier was niets te vinden, vervolgens
meteen de verloskundige gesproken en die kunnen er op dit moment niet zo heel
erg veel mee. Die steken zijn vandaag wel al minder dan gister maar nog steeds
zo nu en dan wel aanwezig.

Ik probeer gewoon positief te blijven en tis verder afwachten, heb op meerdere plekken
pijn nu bij mijn buik dus ik ga er maar gewoon vanuit dat mijn baarmoeder wat ruimte
aan het maken is. Tis wel fijn dat ik hier kan lezen niet de enige te zijn die toch een
beetje onzeker is en heel graag wil dat die 12 weken snel voorbij zijn! Ik heb in mijn omgeving ook alleen maar mensen die geen klachten hebben gehad bij het zwanger zijn.

Wat het soms ook wat moeilijker maakt is het feit dat mijn lieve partner 3 weken geleden is vertrokken naar een uitzend gebied, namelijk Afghanistan. Wij hadden zelf namelijk nooit verwacht dat ik zo snel zwanger zou worden dus dit was een complete verassing.

Anyway fijn om hier een plekje te hebben met lotgenootjes waar je zo nu en dan lekker met elkaar kunt kletsen!

Hoi allemaal,

Altijd welkom MamaJB! en natuurlijk gefeliciteerd.

Claudia; fijn dat er niks uit de test is gekomen. En tja die steken misschien hoort het er bij jou wel gewoon bij. Voor jou een (s) teken dat je zwanger bent en dat je lichaam hard aan het werk is.   Zet em op  meid! Als je gezond leeft, niet drinkt, niet rookt en voldoende rust dan komt het wel goed. Vertrouw op jezelf!

Liefs Manon

quote: _Ekmef_ reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 12:04:06'));

Hoihoi!

Allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heel voorspoedige zwangerschap!!

Leuk dit forum!
Ik had vorige week dinsdag een positieve test!
Als alles goed gaat krijg ik eind nov. mijn derde kindje. Mijn allereerste zwangerschap eindigde in een miskraam na 7 weken.. Daarna twee gezonde zoons gekregen en nu dus weer zwanger..

Ik weet niet precies hoever ik ben, want doordat ik nog maar kort gestopt ben met de pil, was mijn cyclus nog onregelmatig. Ik vermoed zelf nu 5 weken..

Heb nergens last van!! (Vorige week wel hele zere benen en rommelende darmen.)

Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen eerder dan de test wist dat ik zwanger was, door mijn zere borsten en vermoeidheid, zit ik nu echt te wachten op de eerste verschijnselen.
Ik lees op de verschillende fora dat het niets hoeft te betekenen, maar ik ben bang dat ik misschien niet zwanger 'genoeg' ben en ik daardoor geen klachten heb en dat het dus misschien wel mis kan gaan..

Het is mijn vierde zwangerschap, maar ik ben misschien wel onzekerder dan bij de eerste..
Wie herkent mijn verhaal?

Wachtend op zere borsten en overgeven.. ;-)

Groetjes!

Hoi!
Ik herken het helemaal! Ik ben nu 5 weken zwanger. 25 november uitgeteld (volgens de computer). Ik heb hiervoor in Januari een miskraam gehad. Die weken die ik toen zwanger was was ik erg ziek, misselijk, moe, overgeven etc etc. Net als bij mijn 1e zwangerschap! Ik heb een zoontje van 3,5.
Nu heb ik 'nergens' last van......Ik maak me dus ook erg zorgen! Ik mag 7 april naar de gyneacoloog, dat is gelukkig wel snel....
Ik lees ook veel bij 'mamaclubs, mama's die in november zijn uitgeteld'. Misschien ook een tip voor jou, gezellig. Join the Club!
Groetjes!

Hoi allemaal!

Ik ben ook eind november uitgerekend, op 26 november om precies te zijn. Ik heb vorige week drie testen gedaan met tussenpozen van twee dagen en elke keer was de test duidelijk positiever geworden. Ik heb alleen nog geen last van misselijkheid ofzo. Heb wel gevoelige borsten en af en toe wat krampjes maar niet echt veel. Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de verloskundige, maar ik ga van de week bellen.
Ik kan echt niet wachten tot ik het iedereen kan vertellen, het lijkt wel een eeuwigheid te duren die 12 weken!

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan