Eind November 2009 uitgerekend... wie nog meer!

Hoi iedereen

allemaal gefeliciteerd.

Ik ben zelf op 28 november uitgerekend. Moet er nog wel aan wennen, vorige maand gestopt met voorbehoedsmiddelen en deze maand al zwanger, raar hoor. Ik  had toch verwacht dat het nog wel even zou duren maar mag natuurlijk niet klagen. Voelt alleen nog heel erg onwerkelijk. Komt waarschijnlijk ook omdat ik  verder nog weinig aan mijn lichaam merk. Ben allleen erg moe.
Ik heb al wel een afspraak bij de verloskundige op 22 april en ben bezig om kinderopvang te regelen dit maakt het wel werkelijker.
ben er al met al toch wel blij mee liever zo dan dat je jaren aan het proberen bent.

groeten Susanne

Hoi meiden,

Ik moet jullie helaas mededelen dat ik afgelopen zondag d.d 22-03-09 een miskraam heb gehad. Om het zeker te weten zijn mn vriend en ik gisteren avond naar een echo centrum geweest (dit omdat ik geen pijn of krampen had)  maar ook die constateerde dat er geen vruchtje meer te zien was.
Ben ook erg verdrietig,van slag maar voornamelijk  op mn lichaam waarom dit ons moet gebeuren  maar mn vriend steunt me gelukkig wel heel erg goed.
Als dit (lees de bloedingen)  voorbij is gaan we opnieuw ''klussen'' om hopelijk binnenkort een postitieve test in handen te krijgen en ook een zangerschap te kunnen voldragen.
Nu was mijn vraag : heeft er iemand een miskraam gehad zo ja wanneer kan je weer gaan ''klussen'' en opnieuw een poging wagen??
Voor de rest wens ik jullie meiden een voorspoedige  zwangerschap toe en duim voor jullie allemaal dat jullie zonder problemen een gezond nieuw leventje ter wereld brengen!!!

van Natasja

quote: simplynatas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-03-2009 23:52:25'));

Hoi meiden,

Ik moet jullie helaas mededelen dat ik afgelopen zondag d.d 22-03-09 een miskraam heb gehad. Om het zeker te weten zijn mn vriend en ik gisteren avond naar een echo centrum geweest (dit omdat ik geen pijn of krampen had)  maar ook die constateerde dat er geen vruchtje meer te zien was.
Ben ook erg verdrietig,van slag maar voornamelijk  op mn lichaam waarom dit ons moet gebeuren  maar mn vriend steunt me gelukkig wel heel erg goed.
Als dit (lees de bloedingen)  voorbij is gaan we opnieuw ''klussen'' om hopelijk binnenkort een postitieve test in handen te krijgen en ook een zangerschap te kunnen voldragen.
Nu was mijn vraag : heeft er iemand een miskraam gehad zo ja wanneer kan je weer gaan ''klussen'' en opnieuw een poging wagen??
Voor de rest wens ik jullie meiden een voorspoedige  zwangerschap toe en duim voor jullie allemaal dat jullie zonder problemen een gezond nieuw leventje ter wereld brengen!!!

van Natasja

Hoi Natasja,

Wat vervelend voor jullie zeg!
Ook ik heb een miskraam gehad. Mijn eerste zwangerschap eindigde na 8 weken. Daarna was ik na 5 maanden weer zwanger en ik heb nu 2 gezonde zoons. Nu ben ik zwanger van de derde.
Toen ik weer zwanger was, was ik heel erg onzeker, omdat je zo goed beseft dat het ook mis kan gaan. En ook nu heb ik dat weer.. Je bent toch niet meer zo onbezorgd.
Een vriendin van me was meteen na de miskraam weer zwanger..  

Volgens mij staat er niet echt een tijd voor dat je moet wachten, je  lichaam is er klaar voor of niet..    Ik heb weleens gehoord dat je na een zwangerschap extra vruchtbaar bent.. ik weet niet of het waar is.. bij de een duurt het langer dan bij de ander.

Ik vond het toen heel vervelend dat iedereen wel een goedbedoelde mening had. En ook al hadden ze wel gelijk, dat wil je niet horen.. Ik heb mijn miskraam prima verwerkt, het was voor mij ook min  of meer een opluchting omdat ik  vanaf het begin het gevoel had dat het niet goed  was.. klinkt mischien raar..
Er zijn ook veel vrouwen die er hun leven lang last van blijven houden. Luister naar je gevoel en gun jezelf tijd voor het verdriet en de boosheid.
Ik hoop voor je dat je steun vindt bij je partner en misschien mensen om je heen aan wie je het hebt verteld. En natuurlijk dat jullie snel een gezond kindje zullen hebben. Blijf positief, ook als het wat langer mocht duren.

Sterkte!

hallo allemaal,

zou ik mee mogen kletsen????
mijn naam is petra en ben 26 jaar en ben getrouwd, mijn mannetje is 31 jaar. wij weten nu 1 week dat we zwanger zijn, en ik begin het ook aan me lichaam en kwaaltjes te merken. ik ben elke ochtend meer misselijk en sneller moe en eten smaak niet meer lekker.
uit mijn eigen berekening ben ik 5 weken zwanger en volgens de verloskundige en ha ben ik 7 a 8 weken zwanger. ik ben eind november uit gerekend via de computer.
wij hebben het de familie gewoon verteld en iedereen om mij heen is heel blij maar ikzelf he zo iets van "als de 12 weken voorbij zijn ga ik pas genieten". zijn er meer dames die dat hebben????
hoelang is iedereen bezig geweest met zwanger worden? mijn mannetje en ik net geen jaar (op een maand na). we waren van plan om volgende maand naar de huisarts te gaan omdat het niet lukte.

groetjes
petra

Hey dames!

Ik zou het leuk vinden om hier ook mee te kletsen!! Beetje vroeg misschien, hebben gisterochtend onze eerste positieve test pas in handen gehad!! Vanmorgen voor de zekerheid nog een test en die gaf toch ook echt een dikke '+' !! Dus ik zit nog een beetje in de fase 'en nu dan??'
De berekening op internet gaf bij mij begin december aan, vond ik zelf eigenlijk beetje raar, vooral als ik lees dat sommigen van jullie met een week eerder wel op eind november komen, kan iemand aangeven hoe dit zit? ben ik wel benieuwd naar. Ik moet zeggen dat we ons hier nog niet echt in hadden verdiept, heeft even geduurd voordat we een positieve test hadden, zijn in april 2008 gestopt met de pil en in juni voor het 'echie' gegaan. Durfde nog niet te  veel op de feiten vooruit te lopen.
Maar lijkt me wel leuk om te kletsen met mensen die beetje in dezelfde 'fase' zitten!
Ik ben Luxx, 27 jaar en mijn man 29. Dit is ons eerste kindje, dus allemaal erg spannend!

Tot later!
Liefs Luxx

Hey Petra en Luxx,

Tuurlijk van harte welkom bij ons. En natuurlijk gefeliciteerd. Wij hebben anderhalf week geleden de test gedaan en zijn volgens de computer op 25 Nov uitgeteld. Voor mij is het mijn tweede kindje en ik ben 27 jaar.

ik vind het spannende tijden. Elke dag ben ik er mee bezig en elke keeer naar de wc zit je toch even te kijken of alles nog in orde is...

Zet m op....

Manon

O ja Petra,

Wij zijn hopelijk telkens de gelukkige   die binnen 1 keer zwanger worden. Bij mijn dochter was het zo en nu met deze kleine is het weer zo. Hopelijk gaat het dan ook goed!

is er ook nog plek voor mij?

ik ben er vrijdag achter gekomen dat ik zwanger ben
 ik   ben op 23-11 uitgerekend, volgens de computer

ik ben 31 en dit wordt onze vierde. ik voel nog niets alleen gisteren gespuugd,verder strakke broeken...helaas

hopelijk kunnen we het nog een tijdje verbergen en dat ik weinig kwalen zal krijgen,maar wie hoopt dit niet

Terug
Bovenaan