Eind November 2009 uitgerekend... wie nog meer!

Hoi Meiden,

De dagen gaan wat mij betreft erg langzaam voorbij. ben blij als ik volgende week kan gaan werken. Het gaat dan wat sneller voorbij. Voor mij is het de tweede Heb alleen andere klachten dan bij de eerste. Bij de eerste was ik erg misselijk vooral van vlees. En nu... ik eet me te barste aan vlees. Ben er wel onzeker over....

Hoe is het bij jullie met de klachen.

Liefs Manon

hallo,

mag ik ook meekleppen?
Ik heb net positief getest en ben uitgerekend op 28 november volgens mijn berekeningen.
Alle dames die hier meeschrijven ook van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik heb al een zoon van 3,5 jaar oud..
En ik ben zelf 30 jaar jong hihi

groetjes mij

Hoihoi!

Allemaal van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Ik wens jullie natuurlijk allemaal een heel voorspoedige zwangerschap!!

Leuk dit forum!
Ik had vorige week dinsdag een positieve test!
Als alles goed gaat krijg ik eind nov. mijn derde kindje. Mijn allereerste zwangerschap eindigde in een miskraam na 7 weken.. Daarna twee gezonde zoons gekregen en nu dus weer zwanger..

Ik weet niet precies hoever ik ben, want doordat ik nog maar kort gestopt ben met de pil, was mijn cyclus nog onregelmatig. Ik vermoed zelf nu 5 weken..

Heb nergens last van!! (Vorige week wel hele zere benen en rommelende darmen.)

Terwijl ik bij mijn vorige zwangerschappen eerder dan de test wist dat ik zwanger was, door mijn zere borsten en vermoeidheid, zit ik nu echt te wachten op de eerste verschijnselen.
Ik lees op de verschillende fora dat het niets hoeft te betekenen, maar ik ben bang dat ik misschien niet zwanger 'genoeg' ben en ik daardoor geen klachten heb en dat het dus misschien wel mis kan gaan..

Het is mijn vierde zwangerschap, maar ik ben misschien wel onzekerder dan bij de eerste..
Wie herkent mijn verhaal?

Wachtend op zere borsten en overgeven.. ;-)

Groetjes!

hallo allemaal,
dit is voor het eerst dat ik hier mee schrijf onder het rubriek zwanger zijn.
ik geloof dat ik tussen de 4 en 5 weken ben.volgens mijn berekeningen ben ik op 29 november uitgerekend.
ik heb wel al last van vermoeidheid,misselijkm, en erge gevoelige borsten.
o ja en ik ben zelf 20 jaar oud.
Gr. stephanie

quote: simplynatas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 20:25:57'));

Hoi meiden,

Mijn naam is Natasja en ben 27 jaar oud. Mn vriend en ik zijn er woensdag achter gekomen dat ''we'' zwanger zijn. Ik was eerst helemaal van slag want ik had immers in januari nog mn prikpil gehad. Mn vriend is er super blij mee en ook ik begin nu aan het idee te wennen. Volgens zijn we ff gaan rekenen en met behulp van het internet zou ik 21 november uitgerekend zijn.. We zitten nog in spannende tijden natuurlijk want het is mn 1e zwangerschap en tja omdat het nog pril is hopen we wel dat alles goed gaat, voornamelijk de aankomende 12 weken.. Wie heeft er nog meer deze onrust??
En uiteraard  jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes Natasja

Hey Natasja,

Ik herken vooral die onrust over de 12 weken doorkomen.
Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben en ik zit nu bijna op de 6 weken. Ben eigenlijk de gehele dag wel misselijk met overgeven, hoofdpijn ook. Dit vind ik allemaal niet zo een punt maar de steken in mijn buik wel. Sinds gister heb ik deze voornamelijk links zitten boven mijn heup en het trekt iets naar voren toe maar ook naar mijn rug. Van dit soort dingen wordt ik dus heel erg onzeker.

Vanmiddag de Verloskundige gebeld en die geeft aan dat ik mijn urine even moet laten testen en als daar niets uit komt en ik blijf er last van houden mag ik weer terug bellen. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik ben zelf ook een beetje paniekerig en meteen bang dat er iets niet goed is.

Hier misschien nog mensen die echt last hebben gehad van pijnlijke steken die soms wat branderig aanvoelen en ook wat last in de rug hebben gehad? :( Het zijn echt van die gemene steken waar je telkens weer door verrast bent.

Groetjes,
Claudia

Hallo,

Ik ben Nienke 27 jaar. Gisteravond hebben we een test gedaan, mijn voorgevoel klopte, zwanger! En dat in de eerste maand. Dit is onze tweede zwangerschap, we hebben al een dochter van 1 jaar. De spanning begint nu weer van voorafaan. Zoals ik van jullie lees hebben jullie ook de meeste spanning over de eerste twaalf weken, nou ik ook! Durf eigenlijk nog niet zo goed blij te zijn, heb al te veel miskramen om me heen mee gemaakt. Heel voorzichtig kijk ik wel vooruit hoor, maar zal blij zijn als we de eerste echo hebben gehad (dat duurt nog wel even). Volgens mijn berekeningen ben ik 27 november uitgerekend.
Ben benieuwd wie nog meer bericht hier!

Even over die steken onderin je buik, ik herken het wel van mijn eerste zwangerschap. Verloskundige zei toen dat mijn baarmoeder zich aan het aanpasse was en wat groeide e.d. (weet natuurlijk niet of het hetzelfde is als wat jullie beschrijven?)  

Hallo allemaal,

Jullie allemaal gefeleciteerd met jullie zwangerschap!! Super leuk en geweldig.

Wij hebben zaterdag de tweede test gedaan en zijn ook in verwachting. Voor ons allebei het eerste kindje en dus onwijs spannend. Herken de onzekerheid, het hopen dat het goed blijft gaan. Als alles goed gaat ben ik 22 november uitgerekend. Ik ben nu vijf weken en 2 dagen in verwachting. Ben gelukkig nog niet misselijk maar heb wel zere borsten en last van hartkloppingen.

Wat ik vooral gek  vind is dat je in deze onzekerheid toch al een heleboel moet regelen. zo heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige al gepland.

Hoe gaan jullie om met de onzekerheid?

groetjes

quote: Claudia001 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-03-2009 16:54:32'));

quote: simplynatas reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 20:25:57'));

Hoi meiden,

Mijn naam is Natasja en ben 27 jaar oud. Mn vriend en ik zijn er woensdag achter gekomen dat ''we'' zwanger zijn. Ik was eerst helemaal van slag want ik had immers in januari nog mn prikpil gehad. Mn vriend is er super blij mee en ook ik begin nu aan het idee te wennen. Volgens zijn we ff gaan rekenen en met behulp van het internet zou ik 21 november uitgerekend zijn.. We zitten nog in spannende tijden natuurlijk want het is mn 1e zwangerschap en tja omdat het nog pril is hopen we wel dat alles goed gaat, voornamelijk de aankomende 12 weken.. Wie heeft er nog meer deze onrust??
En uiteraard  jullie allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes Natasja

Hey Natasja,

Ik herken vooral die onrust over de 12 weken doorkomen.
Sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben en ik zit nu bijna op de 6 weken. Ben eigenlijk de gehele dag wel misselijk met overgeven, hoofdpijn ook. Dit vind ik allemaal niet zo een punt maar de steken in mijn buik wel. Sinds gister heb ik deze voornamelijk links zitten boven mijn heup en het trekt iets naar voren toe maar ook naar mijn rug. Van dit soort dingen wordt ik dus heel erg onzeker.

Vanmiddag de Verloskundige gebeld en die geeft aan dat ik mijn urine even moet laten testen en als daar niets uit komt en ik blijf er last van houden mag ik weer terug bellen. Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik ben zelf ook een beetje paniekerig en meteen bang dat er iets niet goed is.

Hier misschien nog mensen die echt last hebben gehad van pijnlijke steken die soms wat branderig aanvoelen en ook wat last in de rug hebben gehad? :( Het zijn echt van die gemene steken waar je telkens weer door verrast bent.

Groetjes,
Claudia

Hallo Natasjja en Claudia,

Zoals ik al eerder beschreven heb herken ik de onzekerheid zeker. Ook de steken onderin de buik  herken ik. Het schijnt inderdaad van de baarmoeder te komen die zich aan het oprekken is. Morgen ga ik ook voor de zekerheid mijn urinie laten testen. Kan maar beter zekerheid hebben.

Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die de onrust heeft en inderdaad soms paniekerig reageer op kleine pijntjes.

groetjes

Terug
Bovenaan