Eisprong na Clomid

@Katy wat jammer! Succes morgen met je spuitinstructie. De eerste x is even spannend maar het gaat daarna echt vanzelf. Stap je nu over naar icsi / ivf of word het spuiten in combinatie met IUI? 

Hoi Lara!
ondertussen ben ik al 5 dagen aan het spuiten en het valt idd super goed mee. Eerste keer effe raar om te doen maar het stelt echt niks voor, ook helemaal geen bijwerkingen zoals van die vieze clomid! Wij gaan nu nog inseminatie doen, ik moet dus nu een hele lage dosis spuiten, 50 eenheden ipv 75 omdat ineen hoge eicelreserve heb dus de arts wil geen overstimulatie. Morgen eerste echo om te checken, is dan dag 10. Ik ben heel benieuwd of er wat groeit, volgens de arts werken de spuitjes veel beter dan clomid.
hoe is het met jou? Al een toevallige natuurlijke eisprong kunnen detecteren? ? je weet maar nooit, lichaam doet soms gekke dingen ?. 

grtjs Katy

@Katy fijn dat je het spuiten mee vind vallen! Op dag 10 is vaak nog niet heel veel te zien, maar miss bij jou wel hoor! Meestal begint dat bij mij vanaf dag 12 ongeveer. Alhoewel ik de eerste x op dag 12 al ovitrelle mocht zetten om het eitje te laten springen. Laat je weten hoe je echo was? Ik heb geen idee of ik een eisprong gehad heb, heb het echt helemaal losgelaten deze maand. Ik start volgende week weer met een kuurtje provera om een menstruatie op te wekken. Wel eerst even een zwangerschapstestje voor de zekerheid natuurlijk. Ik ben wel weer echt klaar ervoor om door te gaan! Veel succes morgen ?? ? 

Heey Lara
vandaag op cd10 een follikeltje van 14mm te zien, lijkt me goed toch he? Bmsv was ook al drielagig en goed aangedikt. Dus maandag moet ik terug en ik vermoed dan volgende week ergens iui2. Ondertussen nog 2 daagjes verder spuiten. Had niet verwacht dat we dit jaar nog 2 kansen gingen krijgen dus ben er wel blij mee! 

Ik hoop dat je hebt genoten van het maandje rust! Kan toch goed doen he! Even niet meer naar het ziekenhuis, vrijen op commando, spuiten of pillen,.... pff voor ons is het zo spannend ook deze keer want als het zaad niet goed is moeten we naar ivf ?. Ik probeer me mentaal echt al voor te bereiden maar soms panikeer ik echt bij de gedachte alleen al. IUI valt echt goed te doen, dus leuk dat jullie dit eerst nog kunnen proberen!
Katy

@Katy dat is super mooi, een eitje groeit gemiddeld 6mm per dag. Je zal dus op het nippertje van 2020 nog een IUI behandeling hebben! Ik ga heel hard duimen dat het zaad van betere kwaliteit is deze x? Van het maandje rust heb ik zeker genoten? maar ik heb ook wel weer zoiets van, kom maar op! Ik ga de strijd aan naar on wondertje ? Ik ga duimen en ben benieuwd naar maandag, good luck meid?

Hoi Lara,
goed nieuws hier: follikel 19mm dus ready to pop! Morgen of woensdag IUI. Ik hoop woensdag want we hebben hier gisteren nog seks gehad ?. Nu denk ik...dom dom...maar ja we kunnen er niks meer aan doen. 

btw er is op deze website ook een IUI-groep, daar wordt wel nog actief op gepost! Anders moet je daar mee komen praten? 

grtjs Katy

Terug
Bovenaan