Eisprong na miskraam

<p>Beste forummers,</p><p>Ik vraag mij af hoe veel dagen na een miskraam jullie opnieuw een eisprong hebben gehad. Ik heb op kerstavond een hele vroege miskraam gehad, 30 dec was alles leeg en schoon, HCG test is >1. Ik zit nu op dag 16, maar testen zijn nog wit. </p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! </p>

Bij mijn vroege miskraam was het direct weer op gang. Bij miskraam van 11 weken, duurde het 6 weken. Is bij iedereen anders. Dus nog even blijven testen 

Ik was 30 december gestopt met bloeden na mijn miskraam, nu nog geen positieve  ovulatietest helaas.. op de echo 2 januari bleek ik schoon dus samen wachten nu

Bedankt voor jullie reacties! @aapje, we zitten in dezelfde situatie, dezelfde tijd zelfs! Wanneer begon de mk bij jou?

Geen idee. Mijn hcg bleef nog een week of 6 in mijn lichaam en daar reageren mijn ovulatie testen ook op. Ik heb overigens niet mijn menstruatie afgewacht en we zijn gewoon op de gok er weer direct voor gegaan. Direct weer zwanger geraakt.
Achteraf (bij de echo konden ze de zwangerschapsduur bepalen) bleek dat mijn eisprong ongeveer 3 weken na de miskraam had plaatsgevonden. Mijn cyclus was dus een weekje langer na de miskraam. Even ervan uitgaande dat ik dezelfde luteale fase had als normaal. 

@Elisanne, ja toevallig! Ik begon op 12 dec met wat licht bloedverlies en de 13e werd het bevestigd middels een echo. Heb toen de 19e medicatie gehad en de 30e was het bloeden voorbij. Heb toevallig gister een positieve ovulatietest gehad nadat bij mij de zwangershapstesten vorige week wit waren. Dus als nu alles zo blijft, duurt mijn cyclus exact 1 week langer dan anders. Ik heb overigens 2 januari wel een echo gehad om te checken of ik schoon was. 
Hoe ging het bij jou?

@Aapje;
Vond jij het ook zo fijn dat ze even gingen kijken of het schoon was? Vond ik een fijne bevestiging. Ik heb op kerstavond mk gehad, was 4+5. Suuuper pril dus. 30e echo gehad, alles al schoon. Afgelopen maandag (6 jan) HCG test, testte

Terug
Bovenaan