Eisprong na miskraam

Helaas, ik haak weer af. Vandaag ongesteld geworden, toch weer een korte cyclus van 20 dagen dus. Mijn lichaam is er duidelijk nog niet klaar voor na de miskraam. We zullen zien wat de toekomst brengt.
Veel succes meiden, hopelijk bij jullie positief nieuws volgende week.

Sorry voor de late reactie. Ahhh nooo kersencake wat balen zeg!! Hoelang dat er nu tussen je positieve ovutest en je menstruatie?
Hopelijk krijg je gauw weer een mooie cyclus en een positieve test!

Thanks aapje:)

Er zat nu 7 dagen tussen, te weinig om zwanger te kunnen worden. Wij stoppen nu een tijdje met proberen en beginnen over een paar maanden pas weer. Heel erg balen! Maar die emotionele rollercoaster elke maand terwijl de kans vrijwel nihil is, daar heb ik geen zin in. Ik duik dus een tijdje onder en ga me op andere dingen richten.

Veel succes, ik zal volgende week nog wel even spieken of jullie goed nieuws hebben, het is jullie gegund!

@kersencake; pfff wat rot voor je zeg! Ik hoop dat je snel balanceert en dat je LF langer mag worden.. hoe lang probeer je al zwanger te worden? Ik snap je ‘rollercoaster’ gevoel zo goed! En dat terwijl wij nog maar een paar maanden aan het proberen zijn.. Als het langer duurt, lijkt me dat echt heel zwaar! Sterkte voor jou❤️

@Aapje; wacht je tot je NOD met testen? Heb je al symptomen? Ik ben met vlagen misselijk, maar kan ook komen door onze verbouwing, maak heeeele korte nachten op het moment haha. Moet ook zeggen dat ik er daarom minder aan denk/mee bezig ben. Goede afleiding!

Haha zo spannend! Voel je symptomen of niet? Met mij gaat het goed, heb nog geen testdrang, maar NOD is ook pas vrijdag. Denk dat ik donderdag ofzo ga testen... of miss vrijdag! Ligt eraan of ik me dan zwanger voel ?. 

Sorry late reactie! Ja ik ben precies vanmorgen ingesteld geworden. Merk wel dat de krampen erger zijn dan met een normale menstruatie.. hoe is t met jou?

Terug
Bovenaan