Eisprong na miskraam

Aah lief! Ja echt heel fijn! Vertrouwen in je lijf is fijn na een miskraam.. toen ik dat streepje zag, was ik gewoon ook echt even trots op mijn lichaam haha. Flikt die toch maar mooi, al deze hormonale veranderingen! Haha. 
LF is de afgelopen keren op de dag af 14 dagen geweest.. dus NOD op 25-26 Jan.. En jij? Zijn we een beetje tegelijk? ?

Ja mooi is dat he! Tof dat we zo dicht bij mekaar zitten :) dat trotse gevoel herken ik wel. Zitten echt dichtbij haha, mijn nod is 21 jan met een lf van 12?

Mag ik ook aansluiten? Lijkt me leuk om deze wachttijd gezellig te delen. Mijn NOD is ook de 21e, duurt nog laaaang haha. Dit is de eerste ronde na een miskraam met 10 weken. Ben benieuwd, ze zeggen dat je dan meer vruchtbaar bent dan normaal. Fingers crossed voor ons allemaal! 

Elisanne, zeker! Lijkt me leuk.. Fijn om zo iemand te vinden in hetzelfde schuitje! Heb je het gezellig gehad gisteravond?:)

Toevallig kersencake op dezelfde dag! Heb je ovu gebruikt? 

Toevallig ja! Leuk. Ik ken mijn cyclus nog niet goed, dus hoe lang mijn lf is weet ik niet. Ik ga maar uit van 14 dagen. Voor mijn zwangerschap schommelde mijn cyclus tussen de 21 en 28 dagen. Hoe lang is die van jullie?

Ik heb voor t eerst ovutests gebruikt, vond t wel n gedoe zeg. Past eigenlijk helemaal niet bij me, maar t is voor een goed doel:) Jullie? 

Oh dat word nog even spannend dan! Wel een beetje zoeken als het schommelt zo af en toe. 
Mijn cyclus is meestal 25 of 26 dagen. Ovutesten is niet altijd ideaal maar ook wel fijn voor wat meer zekerheid. Ik had ze altijd voor de mk van action maar deze ronde van 2besure en zijn ook echt prima! 
Wanneer wil je gaan testen?

Ik ga proberen te wachten tot woensdag de 22e, zeg ik nu heel stoer! Even afwachten of ik mn nieuwsgierigheid kan bedwingen... En jij?

25 of 26 dagen is wel echt een fijne cyclus zeg. Ik hoop dat die van mij ook zo uitmiddelt uiteindelijk. Even afwachten. 

Zijn jullie er veel mee bezig? Ik merk dat het nu eigenlijk nog wel meevalt, het is een drukke week en de NOD is nog best ver. 

Terug
Bovenaan