Eisprong na miskraam

Nou, nog 3 miskramen erachteraan gehad maar nu gaat het inderdaad goed! Inmiddels 21 weken zwanger van een zeer goed groeiend mannetje. ?

Ja ik vond dat zeker heel fijn, dan weer je in el gevall waar je aan toe bent.  
Wel echt fijn dat jij ook schoon bent. Hoelang was jouw cyclus voor je zwanger werd? Ik gebruik ook ovu testen, deze ronde vooral om te weten wat er nu met mijn lichaam gebeurde maar tot mijn grote verbazing kwam mn ei precies wanneer ik dacht. En jij? Wanneer denk jij dat je ei komt?

Fijn Ninaapie, goede zwangerschap gewenst! @Aapje, ik had maar 1 cyclus voordat ik zwanger werd. Deze duurde 36 dagen (even bijkomen verwijderen spiraal denk ik). Daarna duurde het weer 16 dagen tot mijn ei, waar ik zwanger van ben geraakt. Nu, geteld vanaf de eerste dag vd miskraam, zit ik op dag 18 en lopen mijn ovu testen nog niet op! Op welke dag na de miskraam had jij weer een ovulatie? Dus jij bent nu aan het wachten?? Ik duim voor je!

Gerekend vanaf mijn normale cyclus duurt deze ronde precies 1 week langer, normaal 26 dagen en ga nu uit van 33. Had normaal mijn ei op dag 14 en nu op 21. Miss heb je daar iets aan? Ik ben indd aan het wachten maar verwacht er niet veel van. Ik hoop dat jouw testen ook gauw oplopen!! ❤

Ik lees op internet dat de meesten inderdaad hun ei rond de 20e krijgen.. ik zit nu op dag 19. Hopelijk krijg ik hem net als jij over een paar dagen. Nee? Verwacht je er niet veel van deze ronde? 
Ik eigenlijk ook niet, eerst maar weer alles even op de rit qua cyclus en dan weer proberen! Haha. Maar wie weet... 

Oh ik ben zo blij voor je!!! Voelt goed he? Fijn om te zien dat je lichaam het normale weer een beetje oppakt. hoelang is je lf of geen idee? Spannend!!!

Terug
Bovenaan