Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Shit... dat is balen zeg. Hoe ben je eronder?
As we speak liggen er twee testen voor me.. 1 early (10miu/ml) en 1 gewone (25miu/ml) die beiden positief aangeven?. Wel heeeel licht (echt super licht) dus ik ben nog niet blij, want ben bang voor herhaling!!
Ja! 2 per dag zelfs.. de bovenste twee zijn van dinsdag (18), de derde van donderdag (6u), de derde en vierde van vandaag (8u en 17:00 vandaag). Ik word een beetje een serietester, omdat ik het zo spannend vind! Ik hoop dat ik het volgende week meer los kan laten..
Wooow dat ziet er goed uit!! Ik hoop zooo voor je dat ze mook verder oplopen! Ik zou ook zoveel testen hoor, het is ook super spannend! Ben echt benieuwd hoe het verder met je gaat!
Hoi Aapje! Hoe gaat het met je? Mijn testen lopen op - gelukkig!! Zit vandaag op 4+2, clearblue gaf heel mooi 2-3 aan. Ik ben nú al met vlagen misselijk... dus dat belooft wat ?. Ik hoop ook zo dat jij binnenkort aansluit!
Oh wauw wat een fantastisch nieuws! Ben echt blij voor je, was al erg benieuwd hoe je testen waren.
Met mij ook alles goed hoor, vandaag alweer dag 9 van mn nieuwe cyclus dus het gaat best rap! Verwacht rond dag 13/14 alweer mn ei haha. De tijd gaat het leren.
Heb je al een vk gebeld? Wel fijn om die kwaaltjes te ervaren..