Eisprong rond oud en nieuw

Hoe gaat het me de rest die de eisprong had rond oud en nieuw? Ik heb ovulatietesten gebruikt maar heb niet echt mijn piek kunnen ontdekken.. Getest met kruitvatovulatie testen. De schatting was eisprong op 1 of 2 januari... op 2 januari was ik wel opvallend duizelig en beetje misselijk. Hebben jullie opvallende klachten?
 
Hoi iedereen. Ik denk dat mijn eisprong rond 31 dec was en mijn NOD rond 14 januari! Spannend ? Ik ben de laatste twee dagen erg moe en heb hele lichte krampjes maar dat lijkt mij veel te vroeg voor symptomen.. Raar ? We zullen zien ?
 
Eisprong rond de 27e volgens ovulatietest en daarna misselijk geweest, duizelig en moe.. 2 en 3 januari licht wat (donkerrood/bruin) bloedverlies gehad. Zou het de innesteling zijn geweest? Spannend, afwachten maar... ?
 
@Gebruiker10141146 innestelling zou wel al snel zijn! Maar zou fijn zijn,  hoop het voor je. 
@lauz ik had precies hetzelfde duizelig en erg moe! Maar goed blijft afwachten...
 
Ja innesteling leek me inderdaad ook wel erg snel maar heb dit nog niet eerder gehad!! Zou heel leuk zijn als we elkaar kunnen feliciteren binnenkort ?
 
ik ook precies 2 januari mijn eisprong en de 16de zou ik me nod hebben 
bij mij is het alleen de vraag ben al 18 dagen ovetijd maar negatieve testen gehad dus woord voor mij ook afwachten 
 
Hoe is het met jullie dames? Nog meer symptomen gehad...? Ik heb het idee meer honger te hebben dan normaal en dan ook nog misselijk te lijken als ik lang niet eet ? zo spannend..! 
 
Terug
Bovenaan