Eisprong rond oud en nieuw

Hallo allemaal! 


volgens mij zijn er een aantal van jullie die hebben mogen testen? Ik ben heel benieuwd!
ik heb sinds een paar dagen een positieve test in handen! Blij maar o zo spannend! Gister was mijn nod en net een mooie test gehad..!
 
liefs 
 
Heeyy Lis-B gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws! vandaag is mijn NOD maar heel lichtbruin afscheiding. Normaal begint dit 2 dagen voor NOD en wordt het steeds meer tot aan NOD. Dit is nu echt minimaal. Hoe was het bij jou? Voelde je al symptomen? 
 
@Lis-B. super gefeliciteerd!!
Ik heb vanmorgen een test gedaan op 1/2 dagen na NOD.. maar deze is negatief, ongesteldheid is nog nergens te bekennen. Dus ik wacht het nog even een paar dagen af. :(
 
@doggielover als je menstruatie uitblijft mag je toch wel hoop hebben.. ik hoop voor je dat je toch positief test. Wanneer ga je weer testen? 
Hier nog geen ongesteldheid te bekennen.. vandaag is mijn NOD.. ik ben bang dat mijn ongi uitblijft door het slikken van de antibiotica.. zou het hier invloed op hebben?? 
 
@Gebruiker10161615 morgenvroeg ? Haha en als die weer negatief is paar dagen later weer denk ik.. of misschien tegen die tijd toch ongesteld.  Hoop het niet. 
Ja volgens mij zou dat wel invloed kunnen hebben.. maargoed blijft ook afwachten
 
Ohh nee wat balen zeg gebruiker! Ik duim toch stiekem dat het niet zo is.. en doggielover ik hoop voor jou dat je binnenkort wel een positieve test hebt.
ik kreeg precies een week voor nod steken en krampjes in mn onderbuik.. alsof je ongesteld gaat worden. Blijkbaar is dat dan iets van innesteling geweest? De 2 dagen erna ook erg moe. Afgelopen week ook de avonden enorm moe. Verder krampen in de onderbuik, minder dan bij een ongesteldheid. En ook gevoelige borsten.. maar dat heb ik eigenlijk altijd tussen eisprong en ongesteldheid alleen blijft het nu.. al met al dus niet echt heel anders gevoeld voor mijn nod dan normaal.. het enige was wel dat ik op een of andere manier het gevoel had dat het 'gelukt' was. Nu blijven we hopen dat het blijft zitten :) 
 
ik duim voor jullie!! 


liefs 
 
Terug
Bovenaan