Eisprong rond oud en nieuw

Hoihoi, 
Ik klets ook graag mee! Eisprong rond 2 Jan gehad.. nod 17-18 Jan.. ronde 4 dit keer!
ik ben benieuwd!
liefs 
 
Hoi @Lis-B,
we lopen hetzelfde qua cyclus. Gebruik je ovulatietesten? Ik heb het deze maand maar aan de kant gelaten.. 
 
Heee! 
Neee ik zou vandaag/morgen ongesteld moeten worden dus wacht even 2 dagen af en dan ga ik maar eens testen? 
 
En wie heeft al goed nieuws in handen gehad ???
 
Hoi gebruiker10161615,
Leuk dat we gelijk lopen. Heb jij al getest?
ja ik gebruik wel ovulatietesten. Ook meer om een idee te krijgen hoe mijn cyclus is.. afgelopen jaren mirena spiraal gehad dus had geen flauw idee..! De eerste 2 keer begon ik veel te laat met de ovulatiesten.. nu voor het eerst dat ik mijn piek heb kunnen vinden. Je bent er daardoor wel veel meer mee bezig.. dat stoort mij nu nog niet maar ik geloof dat je daar op den duur wel wat meer vanaf wilt.. 
 
liefs
 
@Doggielover nog een paar dagen afwachten !! Spannend.. laatste dagen duren altijd zo lang..    @Lis-B: ovutesten zijn idd echt super fijn als je je cyclus niet helemaal goed kent.. op den duur heb ik het niet meer gebruikt ja.. omdat ik mijn cyclus en lichaam nu onderhand wel ken?. Ik moet eerlijk zeggen dat we eigenlijk deze maand wel (denk ik dan) rond de goede momenten bezig zijn geweest. Maar ik voel nog niks.. volgens de berekening zou ik innestelingsdag gisteren (13 januari) hebben. Ik merk wel sinds paar dagen dat mijn tepels gevoelig zijn als ik ze aanraak, en lage rugpijn.. maar dat zegt natuurlijk niks.. kan ook beginnende menstruatie zijn. Ik Maak me een beetje gek nu de laatste dagen.  Succes nog even allemaal! Ik hoop dat we leuke nieuws mogen horen binnenkort
 
Terug
Bovenaan