Eisprong rond oud en nieuw

Ik heb precies hetzelfde,
Beetje weeïg, vol gevoel, maar wel snel honger elke keer. Beetje tegenstrijdig, heel apart.
gisteravond heel de avond menstruatie achtige krampjes (heel licht) en steekjes gehad maar geen bloeding ofzo.
Pff, misschien maak ik mezelf ook wel gek en verzin ik het ofzo. Wachten is zo lastig ??
 
Haha nou hè! Dat idee heb ik ook wel eens. Voel vanalles maar aan de andere kan soms ook weer niet.. afwachten is zeker lastig ??
 
Jaa hier hetzelfde!! Nog 1 weekje wachten...
Als ik inderdaad een tijdje niks eet wordt ik al snel misselijk en soms beetje duizelig ook. Merk ook wel dat ik minder energie heb...
Wanneer gaan jullie testen?
 
Ik heb vanmorgen getest! Als ik heeel goed kijkt lijkt het of er heeel licht een streepje af te lezen is. Maar toch nog maar even wachten tot zaterdag en dan nog een keer testen. Er is hoop! ?
 
Hoi hoi dames! 
 
Ik sluit me bij jullie aan me piek (eisprong) was 31 dec en eergister en gister een hele lichte afveeg bloeding gehad! Ook nog nooit eerder gebeurd! Me nod zou 13 jan zijn! 
Ik vind het erg spannend omdat ik al zo lang hoop!  
Hopelijk hebben jullie ook goed nieuws binnenkort ! Zou erg leuk zijn!! 
 
Groetjes 
 
Hoi!
Hier ook NOD 14jan en eisprong wss de 31e
Heb echt honger als een paard de afgelopen dagen, heel raar! 
 
Hoihoi,
Graag zou ik met jullie mee willen kletsen?.
ik ben nu precies 1 jaar geleden gestopt met de pil. We zitten nu in ronde 7/8 weet het niet meer precies?. Mijn eisprong was voor mijn gevoelens 4 januari en mijn NOD verwacht ik (niet) 18 januari. Helaas 1 dag voor eisprong last van blaasontsteking. Nu nog steeds trouwens. Ik slik sinds paar dagen een antibiotica. Ik vraag me wel af of ik nog een kans heb op een mogelijke zwangerschap.. 
 
ik hoop dat we deze maand leuke nieuwtjes mogen horen in deze groep!! Ik duim voor ons allemaal!!
 
Terug
Bovenaan